אאוטפיטים למזגן ולחום שבחוץ

אאוטפיטים למזגן ולחום שבחוץ: בגדים אונליין שיתאימו לקיץ במשרד


העונה החמה מתקרבת בצעדי ענק, וצריך לעשות סדר בארונות ולנסות להרכיב לוקים חדשים שיתאימו ליום במשרד. כאלה שיהיו שיקיים מספיק כדי שנרגיש איתם טוב, שיגרמו לנו להרגיש בעניינים, ומהצד השני, גם מספיק ייצוגיים כדי שיהיו הולמים למקום העבודה. כמה רעיונות פרקטיים

״קיץ בא ושוב זה חם…״ צריך לעשות ״קיץ-חורף״ בארונות ולנסות להרכיב לוקים חדשים שיתאימו ליום במשרד. כאלה שיהיו שיקיים מספיק כדי שנרגיש איתם טוב, שיגרמו לנו להרגיש שאנחנו מעודכנות ובעניינים, ומהצד השני, גם מספיק ייצוגיים כדי שיהיו הולמים למקום העבודה. עוד עניין עם הקיץ בישראל - החום בחוץ קשה מנשוא, אבל בדרך כלל בתוך חללי העבודה והמשרדים, הטמפרטורות צונחות בקטע אחר, בעקבות שימוש מוגבר במזגנים, וגם לזה צריך להיערך. 


אז הנה כמה רעיונות למערכות לבוש טרנדיות, נוחות ומחמיאות, וכמה הצעות לבגדים אונליין שישדרגו לכן את מלתחת הקיץ הפרטית.


חצאית מידי - תיקח אתכן מיום עבודה ליציאה סוערת


אחד הפריטים הטרנדיים, שמתחילים לראות יותר ויותר ברשתות וגם ברחוב, הן חצאיות מידי. חצאיות באורך הזה הן פשוט מושלמות לעבודה מאחר והאורך שלהן מספיק ארוך כדי לגרום לכן להתנהל בנוחות במשרד, וגם - אפשר לשחק איתן עם שילובים שונים, וליצור לוק אחר לחלוטין על אותו הבסיס של חצאית. לדוגמא, אם אתן עובדות במקום שיש בו צורך בלוק ייצוגי, כמו לדוגמא, משרד עורכי דין וכו׳, תוכלו לשלב את החצאית עם חולצה מכופתרת, ועל מנת שלא יווצר לוק מהודק ורציני מדי, מומלץ לרכוס ברישול את החולצה, כלומר לא עד הסוף, ולקפל מעט את השרוולים, לאורך ¾. להשלמת הלוק - זוג כפכפים או סנדלים עם עקב נמוך, או כפכפי מיול, יתאימו במיוחד. 


לוק נוסף וסופר קולי שאפשר להרכיב עם חצאית מידי, הוא על ידי שילוב של החצאית עם טי שירט יפה, בגזרה קלאסית, עם מפתח צוואר סגור. על מנת קצת לרענן את הלוק ולהוסיף לו עניין, מומלץ להוסיף שרשרת סטייטמנט מעל החולצה, כמו למשל שרשרת חוליות במראה גורמט. קוקו נמוך בשיער, כפכפי עקב או סניקרס יפות, ישלימו היטב את הלוק.

היופי בחצאית מידי, במיוחד אם היא עשויה מבד מבריק כמו סאטן, טמון בכך שהיא יכולה להמשיך איתכן גם לערב. לדוגמא, אם תצוותו לה טופ קטן, או חולצה צמודה ללא שרוולים, נעלי עקב וקצת תכשיטים ואקססוריז, תקבלו לוק ערב מושלם, באפס מאמץ. 


האוברול תמיד יהיה שם בשבילכן


אוברולים הם מסוג הפריטים שהם פשוט קלף מנצח. במיוחד אם מדובר באוברול שחור או בצבע ניטרלי אחר, שיאפשר לחרוש עליו בלי שאף אחד יחשוד שאתן ממחזרות מדי… קשה להסביר את הקסם של הפריטים האלה, אבל הם תמיד משדרים המון סטייל, ובגלל שמדובר ב״וואן פיס״, ברוב המקרים הם גם יוצרים סילואטה ארוכה וצרה ומאוד מחמיאים. אם מדובר בלוק לעבודה, כדאי להעדיף אוברול שאינו חושפני מדי, אחרת הלוק עלול להיות מרושל. מומלץ שיהיה ארוך ברגליים, או במקרה שמדובר במכנסיים קצרים, אז שיהיו לו שרוולים. כך או כך, אם הלכתם על אוברול ליום במשרד, זכיתן בבונוס - אין צורך לבחור שני פריטים של חולצה ומכנסיים או חצאית, ולשבור את הראש על שילובים שונים. 


חולצה עם טוויסט


במקרה שנגזר עליכן ללכת עם מכנסיים ארוכים לעבודה, או כי זה הדרס קוד במשרד או כי פשוט קר לכן מדי במזגן, כדאי לפחות להביא איזה טוויסט ועניין בחלק העליון. באתר תוכלו למצוא שלל חולצות מעצבים מיוחדות, איכותיות ומחמיאות, שלא משנה כמה המכנסיים שתלבשו יהיו משעממים, החולצה כבר תעשה את עבודת הסטיילינג עבורכן, ותגנוב את ההצגה. זו יכולה להיות חולצה מכופתרת קלילה, שבימים הלוהטים תוכלו ללכת עם גופיה מתחתיה ולהסיר אותה כשאתן יוצאות לחום הלוהט שבחוץ, זו יכולה להיות חולצת ווסט מכופתרת לחלוטין, שתתאים בול עם מכנסיים מחויטים ונעלי עקב למשרד, וגם ליציאה אחרי העבודה ועוד. 


ה״בלייזר של הקיץ״ - קימונו


בעוד אנחנו שוברות את הראש איך להתלבש באופן שיקי למשרד, מבלי לקפוא במזגן, אנחנו עלולות לפספס את קיומו של הקימונו, שכאילו נולד לסייע לנו בעניין הזה. מדובר במעין ז׳קט קליל, שיכול בהחלט להילבש כחולצת מעטפת בפני עצמו, אך לא פחות, כג׳קט מחמיא ושיקי מעל למערכת לבוש קלילה יותר. אפשר לשחק עם שלל שילובים, החל מג׳ינס וגופיה לבנה מתחת, ועד טוטאל לוק שחור בתוספת קימונו בצבע, שיוסיף הרבה עניין להופעה הכללית. נעלי עקב עם חרטום מחודד יתאימו כאן במיוחד. 


שמלות - נולדו בשביל הקיץ הישראלי


בעקרון, החל מחודש יוני אין ממש מה ללבוש מכנסיים בישראל, אם כי שמלה היא זו שתציל אותנו מהחום הכבד, ותאוורר היטב את הרגליים. שמלות לעבודה צריכות להיות טיפה יותר ״רציניות״ ובסגנון קצת יותר רשמי. זו יכולה להיות שמלת מעטפת, שהגזרה שלה יוצרת מראה יותר ״לבוש״, וגם מחמיאה לרוב מבני הגוף, ובמיוחד לבעלות חזה גדול, שהמחשוף והקשירה מטשטשים מעט. זו גם יכולה להיות שמלה עם הדפס קייצי כמו פרחים וכו׳, אך במקרה זה כדאי שהבד יהיה קצת יותר עבה ומוחזק, אחרת עלול להתקבל מראה מרושל. אם מדובר בשמלה ארוכה או באורך מידי, יתאימו יותר נעליים שטוחות או עם עקב נמוך יחסית, ואם מדובר בשמלה קצרה, נעלי עקב ייצרו מראה של רגליים ארוכות ומחוטבות.

להשאיר במשרד לכל צרה - בלייזר שחור

לא משנה מה בחרתן ללבוש, כדאי להשאיר על הכיסא במשרד בלייזר שחור בגזרה קלאסית, ובמראה אלגנטי. ג׳קט מסוג זה יתאים לכל מערכת לבוש, ויעמוד לצידכן בכל מצב בו הקולגות שלכן בוחרים בטמפרטורה שנושקת לאפס.