בגדי ספורט שהם ״סטריט וור״: שיתוף הפעולה המסקרן בין פומה למותג AMI

בגדי ספורט שהם ״סטריט וור״: שיתוף הפעולה המסקרן בין פומה למותג AMI


בקולקציה החדשה והמרעננת, שנולדה כתוצאה משיתוף הפעולה בין ענקית הספורט לבין המותג הפריזאי, יש את כל הפריטים שאתן זקוקות להם על מנת להרכיב לוק ״סטריט וור״ ספורטיבי מושלם


דיברנו כאן לא מעט על האבולוציה של בגדי הספורט, וכיצד הפכו לאופנה ואפילו ל-״היי פאשן״. לא סתם, בשנים האחרונות מתקיימים יותר ויותר שיתופי פעולה בין מעצבי על לבין ענקיות ספורט. ראינו את זה עם הקולקציות הנפלאות שיוצאות תחת ידיהם של אדידס יחד עם סטלה מקרטני, שממשיכות להופיע כבר למעלה מעשור, וההצלחה שלהן לא דועכת, ויש עוד דוגמאות רבות ומוצלחות. אבל לא צריך ללכת כל כך רחוק, צאו לרחוב ותיווכחו בלייב, שרוב האנשים לובשים בגדים שנחשבו בעבר ללבוש חדר כושר בלבד, או מקסימום לקפיצה למכולת השכונתית. מותגי ספורט מובהקים כמו ״לולו למון״ ו״אלו-יוגה״ נחשבים כיום לאופנתיים במיוחד, ואילו מותגי ענק מהתחום, כמו פומה, אדידס, נייקי ועוד, כבר מזמן פרצו את גבולות חדר הכושר ומגרשי הספורט, והנעליים והבגדים שהם מייצרים זוכים לביקוש שיא. 


למגמה הזאת יש מספר גורמים, כאשר ביניהם בולטת תרבות ההיפ-הופ האמריקאית, המתאפיינת בטי-שירטס ענקיות, מכנסי טרנינג רחבים, כובעי בייסבול וכמובן נעלי ספורט ממותגות. עוד גורם שנתן פוש חזק מאוד למגמת ה״אקטיב וור״ כלבוש אופנתי, הוא כמובן מגפת הקורונה, במהלכה בכל רחבי העולם, אנשים נשארו בטרנינגים הביתיים, ואחר כך היה כבר קצת קשה לחזור ללבוש פחות נוח ומפנק. מהצד הטוב, המגפה הזו גם גרמה ללא מעט אנשים באמת להתחיל לעשות ספורט, ולהתהלך ימים שלמים עם הלבוש הייעודי.

סגנון ה״סטריט וור״ בועט יותר מתמיד


כתוצאה משני הגורמים האלו, וממגמות עולמיות נוספות, התהווה סגנון ה״סטריט וור״ שאפשר לומר שהגיע לשיא בשנה האחרונה. הסגנון הזה מתאפיין בבגדים רחבים ומשוחררים עם קריצה ספורטיבית - מכנסי ג׳ינס בגזרה גבוהה ורחבה, נעלי ספורט צ׳אנקיות, כובעי מצחיה, מכנסי טרנינג, סווטשירטים גדולים ועוד. 


מותג הספורט הנחשב ״פומה״ לא איחר להגיב למגמות האלו, ויצא השנה עם שיתוף פעולה יוצא דופן, יחד עם המעצב אלכסנדר מתיוסי, המעצב העומד מאחורי המותג הפריזאי AMI. בליין היוקרתי שעיצבו מותג הספורט ומעצב העל יחד, PUMA SELECT, תמצאו פריטים סופר איכותיים, הנעים על הקו שבין הספורטיבי הקלאסי ,לבין סגנון ה״סטריט וור״ הגראנג׳י. 


הפריטים הכי שווים מהקולקציה של פומה ועמי


פריטים מהקולקציה החדשה שהיא תוצאה של שיתוף הפעולה בין מותג הספורט ל-AMI , נחתנו לאחרונה באתר של רזילי, ותוכלו למצוא ביניהם כמה פריטי לבוש ספורטיביים קלאסיים, אבל גם כמה שזכו לאיזה טוויסט בדמות צבעוניות עזה כמו כתום או ירוק. הנה כמה מהמומלצים ביותר:


תמיד צריך עוד מהן - טי שירטס איכותיות


עוד הרבה לפני שהסטייל הספורטיבי השתלט על כל חלקה טובה, טי שירטס כבר רכשו לעצמן מקום של כבוד בארון של כל אחת ואחד. הן נעימות, נוחות, מתאימות עם הכל, עוזרות להשיג את הלוק הלא מתאמץ וכשבוחרים אותן נכון, הן יכולות להיות גם סופר שיק. חוץ מטי שירט לבנה איכותית, בתוספת פאץ׳ של רקמת הלוגו המשותף של פומה ו-AMI, תמצאו באתר גם את אותה טי שירט, בצבעים אפור, ירוק עז וכתום עז - שני צבעים מאוד נכונים לעונה הנוכחית. עוד דבר שמייחד את הטי שירטס האלה, הוא שהן בגזרת ״קרופ״ כלומר קצרות יחסית לגזרה הקלאסית שטי שירטס מגיעות בה בדרך כלל. הגזרה הזאת בעצם מייתרת את הצורך להכניס את החולצה בתוך המכנסיים, על מנת לקבל לוק מחמיא וארוך יותר. הלוגו השובבי הזה, בצורת לב עם הפומה האלמותי בתוכו, כאשר הלב יושב על האות A, המסמלת את המותג AMI, מעניק ייחודיות לטי שירטס האלה, כך שגם אם תבחרו בלבנה או באפורה, עדיין יהיה כאן אלמנט מקורי ומיוחד. 


מכנסי טרנינג רחבים - לא מה שחשבתן 


טוב, כולנו כבר הבנו שמכנסי טרנינג הם מאסט בכל ארון, וכדי להרכיב לוק גראנג׳י ביי דה בוק, חייבות להתחיל ממכנסיים רחבים, בגזרה גבוהה אך משוחררת. היופי בגזרות החדשות של מכנסי הטרנינג, שהיו בעבר עשויים בד פוטר עבה, בגזרה די קרובה לגוף, המסתיימת צמוד לקרסוליים, יש הרבה חידושים שהופכים את פריט הלבוש שהיה ביתי לחלוטין עד לאחרונה, לפריט לבוש מחמיא, נוח ובשילוב הנכון - אפילו סקסי. כשמדובר בשילוב הנכון, כדאי לאזן את הגודל והרוחב של המכנסיים האלו, ולצוות להם טופ קטן וצמוד, חולצה או ג׳קט בגזרת קרופ, שיוצרת אשלייה של אורך וגובה. השילוב של מכנסי טרנינג מהסוג הזה, יחד עם סניקרס צ׳אנקיות, טופ קטן, עגילי חישוק עבים ושיער אסוף, ייצור את לוק ה״סטריט וור״ האולטימטיבי. 


באתר תוכלו למצוא את המכנסיים הכי נכונות ללוק הזה, שעיצבו פומה ו-AMI יחד. המכנסיים בצבע ירוק עמוק, בגזרה ישרה, גומי במותן ושרוך קשירה לבן. עוד דיטייל שמוסיף המון הם פסי הגיהוץ לאורך המכנסיים, שמוסיפים עניין וסטייל, וגם הופכים את המכנסיים לעוד יותר מחמיאים ומאריכים.

טופ אוף דה וורלד: הטופ הספורטיבי הכי נכון


עוד פריט סופר מומלץ מהקולקציה המרעננת הזו, הוא טופ שחור בגזרה ספורטיבית, שמגיע עם אזהרת חרישה רצינית. קודם כל, כי מצד אחד הוא מתאים ממש לאימונים, אבל גם בגלל שהוא לא קצר במיוחד, תוכלו בכיף ללבוש אותו גם למטרות נוספות. הטופ מצויד בכתפיות דקות המצטלבות מאחור בצורת איקס, והוא עשוי מבד איכותי במיוחד, שיחזיק לאורך זמן. את הטופ הזה תוכלו ללבוש עם טייץ לאימון (ובתוספת מכופתרת לבנה פתוחה מעל, תוכלו להמשיך עם הלוק הזה לאורך כל היום), וגם לשלב אותו עם המכנסיים הרחבים מהסעיף הקודם, כך שיתקבל לוק סטריט וור סופר פרש. לנועזות שביניכן, הטופ המצטיין הזה מגיע גם בצבע כתום, עם קווי מתאר שחורים.