הכי קיץ: שמלה לבנה ועוד פריטים בהירים בדיוק לעכשיו

 

בעונות החמות מתגבר החשק לעטות על עצמנו גוונים בהירים, שגם מרגישים קלילים יותר, גם מחמיאים לשיזוף שהתחלנו לצבור, וגם עולים בקנה אחד עם רצף החגים - פסח, יום העצמאות, וקצת אחר כך חג השבועות. אילו פריטים לבנים הכי כדאי לאמץ ומהם השילובים המומלצים עם לבן?


גם לכן זה קורה כל שנה מחדש בחודש מאי ככה, שהפריטים הכהים בארון קצת נזנחים שם מאחור, ופתאום מתחשק ללכת על בהירים? אז קודם כל, אתן לא לבד, ושנית, יש לכך סיבה ברורה לגמרי - הקיץ מתקרב. בעונות החמות מתגבר החשק לעטות על עצמנו גוונים בהירים, שגם מרגישים קלילים יותר, גם מחמיאים לשיזוף שהתחלנו לצבור, וגם עולים בקנה אחד עם רצף החגים האביביים - פסח ויום העצמאות, וקצת אחר כך מגיע ה-חג של הלבוש הלבן הכפרי, הלא הוא חג שבועות.

חג השבועות הוא לא סתם חגיגה אחת גדולה של בוהו שיק, מה גם שהוא מבשר בכל שנה על תחילתו של הקיץ, ומעביר לנו מסר, גלוי או סמוי, שהגיע זמן ״להקליל״ את הלבוש שלנו. בקיצור, אנחנו בדיוק שם, אז הנה כמה הצעות לבגדים לבנים או פריטים אחרים בגוונים בהירים, שיהוו את הסנונית הראשונה של הקיץ הזה.

לא רק לחג שבועות - שמלה לבנה לכל מצב


לא צריך לעשות כזה עניין גדול משמלה לבנה. נכון שלא מדובר בפריט חרישה בסיסי כמו השמלה השחורה, אך בחירה בדגמים מסוימים תוכל להניב פריט שימושי מאוד, ולא רק לאירועים חגיגיים. הכל תלוי בסגנון של השמלה הספציפית. סגנון בוהו שיק קליל בשמלות לבנות יכול לשרת אתכן לאירועי צהריים (כל עוד לא מדובר בחתונה), לסידורים בעיר וכמובן לחופשות בטן גב בסגנון ריזורט. האבזור כאן תופס תפקיד חשוב, מאחר ושמלה לבנה היא כמו דף חלק, ואפשר ורצוי לקשט אותה ולשדרג את המראה הזה. תכשיטי זהב ותכשיטים בשילוב חומרים טבעיים כמו רצועות עור ואבנים, דיטיילס עם קריצה בנושא של ים, כמו שרשראות צדפים או פנינים, יתאימו במיוחד ללוק הבוהו ויחמיאו לשיזוף הקייצי שהשגתן.

הצעה לשמלה לבנה בכיוון אחר לחלוטין, אורבני ועל גבול המחויט - שמלה לבנה ארוכה של המותג , שהיא מעין וריאציה על החולצה המכופתרת האלמותית. מדובר בשמלה סופר רלוונטית לעונת המעבר הנוכחית, גם כי השילוב של שרוולים ארוכים ובד קליל, הם הדבר הנכון מבחינת המזג כרגע, וגם כי המכופתרת הלבנה בשיאה מבחינה טרנדית. השמלה הזו יכולה להיות מצוינת ליום עבודה במשרד, ובשילוב כפכפי עור שטוחים, תתאים גם לקפה של שישי בבוקר.

טוויסט על שמלה הלבנה - אוברול לבן


אם אתן פחות בקטע של שמלות, אבל כן חשקה נפשכן בפריט לבן וצח, אוברול לבן הוא בהחלט התשובה כאן. אוברולים, באופן כללי, תמיד יוצרים איזה אפיל של סטייל ותחכום, וכשהם מגיעים בגזרה משוחררת ונונשלנטית, אז בכלל תצאו קלאס באפס מאמץ. ההמלצה שלנו היא האוברול הזה של נטע אפרתי, בגזרה רחבה אבל כזו שיוצרת סילואטה גבוהה ומחמיאה, הבד דק ונעים לקיץ, מהסוג שרק רוצות ללטף כל היום. 


הכי עדכני: ג׳ינס לבן

לא יודעות אם שמתן לב, אבל כבר בחורף האחרון התחלנו לראות אותו לא מעט ג׳ינסים לבנים מסתובבים ברחוב, על אף שמדובר בצבע מובהק של קיץֿ. אם אתן פחות בקטע של בגדים נשפכים ופחות בעניין של סגנונות כמו בוהו שיק, אלא יותר לכיוון הסטריט וור, ג׳ינס לבן יכול להיות פתרון נפלא עבורכן. בשילוב עם טי שירט או חולצת פסים ליומיום, ובשילוב עם גופיית סאטן בוהקת וסנדלי עקב לערב, יתקבל לוק אורבני סופר שיקי. 


אתן לא הכלה? לכו על גוונים בהירים אחרים


כידוע, עם כמה שנרצה בכך, לחתונה שבה אנחנו איננו הכלות, פחות כדאי להגיע עם שמלה לבנה. אף אחת לא רוצה להתחרות עם הכלה. עם זאת, זה לא אומר שלא תוכלו להגיע עם בגד בצבע בהיר אחר, שיחמיא לכן ויתאים לעונה החמה. גוונים כמו בז׳, ורוד בהיר, אופווייט וצבע אבן הם סופר טרנדיים כרגע ותוכלו למצוא שלל פריטים מחמיאים ויפים בסגנונות שונים בצבעים האלו. לדוגמא, לאירוע חתונה תוכלו ללבוש שמלת כתף אחת בצבע אבן, כמו זו של המותג MOI COLLECTION, שיכולה לשמש אתכן גם ליציאות ולאירועי קיץ נוספים בכיף.

אם מאוד בא לכן על פריט בהיר, אך אתן חוששות מכך שיבלבלו ביניכן לבין הכלה, לכו על קונספט שאינו שמלה, דוגמאת חליפה של מכנסיים קצרים וג׳קט תואם, אוברול לערב וכדומה.

עם מה לשלב פריטים לבנים? 


יש שתי דרכים עיקריות ליצירת שילובים עם פריטים לבנים. הראשונה היא ליצור קונטרס יחד עם פריטים בצבע כהה כמו שחור, כחול כהה או ירוק בקבוק. באופן זה נוצר מראה אלגנטי ומתוחכם, שמתאים במיוחד ליום עבודה או ליום סידורים בעיר.

הדרך השנייה והמומלצת מאוד לשילב פריטים לבנים היא להרכיב מערכות לבוש מונוכרומטית יחד עם פריטים בגוונים בהירים. הסטייל הזה מתאים מאוד לקיץ, והוא גם עדכני ביותר. לדוגמא, ניתן לשלב חולצה לבנה מכופתרת עם מכנסיים קצרים בצבע בז׳. דוגמא נוספת היא שילוב של גופיית כתפיות לבנה מסאטן, בגזרה משוחררת, עם מכנסיים בהירים, ומעל ג'קט בצבע קאמל. מבחינת האקססוריז, חשוב שהם ישתלבו עם הצבעוניות הרכה והחיוורת באופן הרמוני ולא ״ישתלטו״ על כל ההופעה. לכן, העדיפו במקרה זה תכשיטי זהב עדינים כמו עגילי חישוק בקוטר קטן עד בינוני, שרשראות זהב עדינות עם או בלי תליון מעודן וצמידי זהב כמו למשל צמיד חוליות. גם תכשיטים קטנים ובהירים יוכלו לתרום למראה הזה, למשל גילי ושרשראות פנינים, או עגילי יהלום צמודים.