כל הדרכים ללבוש חולצה לבנה מכופתרת

יש משהו בפריט הצח והנקי הזה, שפשוט תמיד עובד. ממש כמו קנבס לבן, אפשר לאבזר אותו באינספור דרכים ולעשות שלל שילובים, בהתאם לטרנדים, לגיל וכמובן לעונה ולאקלים. 5 הצעות לשילובים מנצחים
כידוע, אין דבר קלאסי ונצחי יותר מחולצה מכופתרת לבנה. האמהות שלנו לובשות אותן, הסבתות שלנו לבשו כאלה, ויש מצב טוב מאוד שגם הסבתות שלהן לבשו אותן, בצורה כזו או אחרת. יש משהו בפריט הצח והנקי הזה, שפשוט תמיד עובד, וממש כמו קנבס לבן, אפשר לאבזר אותה באינספור דרכים ושילובים, בהתאם לטרנדים, לגיל וכמובן לעונה ולאקלים. אין ספק שמדובר בפריט שכל אחת חייבת אחד כזה בארון, ובגלל שמדובר בחולצה שתפקידה ללוות אתכן בנאמנות לאורך שנים, חשוב לבחור בגזרה טובה וקלאסית, בבד איכותי (עדיפות לכותנה) ותפירה קפדנית, שתוודא שלא יעוף כפתור בדיוק בזמן הלא נכון. אפרופו כפתור שעף, אם אתן מתכננות לעשות בחולצה המכופתרת שלכן שימוש נרחב, גם אם מדובר בחולצה איכותית, מומלץ, מבעוד מועד, לעבור על חיבורי הכפתורים עם חוט ומחט ולחזק אותם. לכל צרה שלא תבוא…
אז עם אילו פריטים ואססוריז כדאי ללבוש את החולצה האלמותית? הנה כמה דוגמאות שיכולות לעבוד (כמעט) אצל כל אחת:
1 הכי טרנדי ועדכני: מעל חולצת גולף
מה לעשות כשמצד אחד, קר בחוץ - קר מכדי ללכת עם מכופתרת דקה, ומהצד השני, הגעגועים לחולצה הזאת כבר עזים מדי? ובכן, פתרון שהוא גם חמים, גם נוח וגם סופר טרנדי, הוא ללבוש את המכופתרת מעל לסריג גולף דק וצמוד, ולפתוח לרווחה שניים שלושה מהכפתורים העליונים. הלוק הזה ילך מעולה עם ג׳ינס גבוה בגזרה ישרה, ועם שרשרת זהב בסגנון גורמט מעל הגולף. הוסיפו לכל זה עגילי חישוקים קטנים ועבים וקיבלתן את הלוק הכי נכון לחורף הזה. 
2 מכופתרת עם ג׳ינס: קלאסיקה עם קלאסיקה
 
עם קלאסיקות לא מתווכחים. יש סיבה שהביאה אותן עד הלום, וגרמה למילארדי נשים לאמץ אותן לאורך שנים, ולכן מתבקש שנכבד אותן. מדובר כמובן בשילוב המנצח של חולצה לבנה מכופתרת עם מכנסי ג׳ינס. החזיקו בארון זוג אחד של ג׳ינס בגזרה שתמיד מרימה לכן וחולצה אחת מכופתרת לבנה, ולעולם לא תצעדו לבדכן. לגבי הג׳ינס, רצוי שיהיו בגזרה גבוהה וצמודה יחסית, על מנת ליצור מראה ארוך ורצוי, כאשר אתן מכניסות את החולצה בתוך המכנסיים. אם אתן בקטע קצת יותר מושקע ו״לבוש״, אפשר ומומלץ לשלב חגורת עור בשחור או בחום, שתדגיש את המותניים. אם אתן בקטע קצת יותר קז׳ואל, אפשר לוותר על החגורה ולפתוח עוד כפתור מלמעלה. ללוק אביבי עדכני, ניתן לשלב עם כפכפי עור או נעלי מוקסינים. 

עוד תוספת הכרחית ללוק הנצחי המנצח הזה, היא תכשיטים מזהב, בדגש על שרשראות זהב דקות, רצוי יותר מאחת, שיבלטו דרך המחשוף. 

3 עוד יום במשרד: מכופתרת עם מכנסיים מחויטים
נכון שהלוק הזה הוא קודם כל מתאים ל״ביזנס״ וללבוש עבודה מקצועי, ייצוגי וראוי, אבל תיכף תראו שעם כמה אדפטציות ושינויים קלים, אפשר לגמרי לאמץ אותו גם ל״פלז׳ר״. הכוונה היא לשילוב הנקי והקלאסי, של מכופתרת לבנה ומכנסיים מחויטים. יש שתי דרכים עיקריות לאמץ את הלוק הזה. האחת, ללבוש חולצה בגזרה צרה וצמודה יחסית, ואז לצוות אותה למכנסיים מחויטים ״וייד לג״ כלומר גבוהים ורחבים, שמאוד טרנדיים העונה. כך מתקבל מראה מחמיא, ומאוד ייצוגי ומתאים לעבודה. הדרך השנייה, היא לשלב חולצה מעט יותר רחבה (לא אוברסייז אבל ״לוס״), יחד עם מכנסיים מחויטים בגזרת סיגר או ״סלים״, שמסתיימת באורך השוק. את השילוב האחרון, ניתן בהחלט לאמץ גם ליציאה בערב, בשילוב עם נעלי עקב ותכשיטים עם נוכחות, ואולי עם חזייה או גוזיית תחרה, שתבצבץ מתחת, ותיקח את הלוק הזה לכיוון אחר.
4 הכי ״סטריט וור״: עם חולצת בטן
טרנד ה״סטריט וור״ שהביאו לחיינו דמויות כמו היילי ביבר וקנדל ג׳אנר, משלב בין לוקים נוחים, עם טאץ׳ ספורטיבי, לפריטים אדג׳יים כמו ג׳ינס רחב, נעליים צבאיות, מעילי בומבר וכובעי מצחיה. אז איפה נכנסת כאן בעצם החולצה המכופתרת, שהיא לכאורה בדיוק האנטיתזה לכל אלו? ובכן, חדות האבחנה בוודאי שמו לב לטרנד שהתחיל להסתמן כבר בקיץ הקודם, והוא לוק המשלב בין טופ קטן, כמו גוזיה או חולצת בטןֿ, טייץ קצר או ג׳ינס ארוך, גבוה ורחב, ומעל כל אלו, ״נזרקת״ בנונשלנטיות חולצה מכופתרת גדולה, בגזרת אוברסייז, פתוחה לחלוטין. המכופתרת, במקרה הזה, משמשת כמעין ג׳קט קליל, שמשדרג לוק שבלעדיה הוא היה בייסיק לחלוטין, וזורקת אותו לכיוון אחר, מתוחכם יותר. הוסיפו פאוץ׳ גדול בהצלב וכובע מצחיה, ואתן שם.
5 מתכוננות לקיץ: עם טייץ או ג׳ינס קצר

בשנתיים האחרונות פרצו לחיינו הטייצים הקצרים בגזרת ״בייקר״ כלומר בגזרה שהיתה מזוהה עד אז עם רוכבי אופניים. מדובר בטייץ שמסתיים קצת מעל הברך, ולכן הוא מתאים ללבישה בטווח גזרות וגילאים רחב יותר. מדובר בעוד אחד מהפריטים שהיו לגמרי שייכים לתחום הספורט, ואומצו ללבישה שאינה מחייבת הזעה ומאמץ אינטנסיביים. אם משלבים את הטייץ בגזרה הזו עם מכופתרת אוברסייז, נוצר מראה מתוחכם, שהוא גם סופר נוח, הוא גם מחמיא כמעט לכל גזרה נשית אפשרית, והוא גם הכי מעודכן שיש. כמו כן, הוא יושב באופן מדויק על עונות המעבר המקומיות, בימים האלה שקשה להחליט לגבי המזג בחוץ. שילוב של כפכפי מיול ושיער מסורק ואסוף בקפידה, יצרו יחד את הלוק המדויק. במקרה שקצת פחות בא לכן ״לדייק״ ואתן יותר בקטע של לקפוץ לסידורים, אבל בסטייל, תמיד תוכלו ללבוש את המכופתרת הלבנה עם ג׳ינס קצר וכפכפים - וזה תמיד יעבוד. באחריות.