לאירוע או ליציאה: בגדי ערב שיסדרו אתכן הקיץ

 

בקיץ יש שלל הזדמנויות חגיגיות יותר או פחות, שמבקשות שנתהדר עם בגדי ערב ונצא אל העולם. השמלות, החליפות והאוברולים הכי נכונים לעונה, שתוכלו לאמץ גם לאירועים רשמיים וגם לסתם בילוי לילי מזדמן

איזה כיף, הקיץ כבר כאן, הטמפרטורה בעלייה מתמדת, ויחד איתה גם מצב הרוח. הקיץ הוא עונת האירועים הרשמית, וגם בלי קשר של ממש, כיף יותר לצאת מהבית בשעות הערב, לבילויים ליליים, מסיבות ועוד. בטח שיותר עושה חשק מאשר החורף הקר והאפרורי שמשאיר אותנו עמוק מתחת לפוך בלילות. בקיץ יש שלל הזדמנויות חגיגיות יותר או פחות, שמבקשות שנעטה על עצמנו בגדי ערב ונצא אל העולם.

כמה הצעות ללבוש הולם לאירוע נוצץ או יציאה לילית

הכי מתבקש - שמלת ערב 


אז כמבן ששמלה היא ה״גו-טו״ של בגדי הערב, והיא תמיד תהיה שם בשבילכן. הטרנדים השנה בתחום השמלות הם שמלות מיני עם דיטיילים של כיווצים, או בצד הגוף או ממש באמצע. שמלה בסגנון הזה בדרך כלל במיטבה כאשר היא באורך מיני וצמודה לגוף. אפשר למצוא שמלות בסגנון במגוון צבעים ודוגמאות, החל מצבעים טרנדיים כמו ורוד בזוקה או סגול לילך ועד דוגמאות פרחוניות. עוד טרנד חזק העונה הוא שמלות ערב מבדים מבריקים ובעיקר סאטן, בצבעוניות עזה של ורודים, ירוקים ואפילו צהובים, לצד השחור הקלאסי, שגם הוא כאן כדי להישאר. עוד טרנד שקשה לפספס הוא שמלות כתף אחת. מדובר בגזרה סופר אלגנטית ומחמיאה, ולכן היא תפורה, תרתי משמע, על אירועים רציניים, כאלה שממש חשוב לנו להיראות ולהרגיש במיטבנו. שמלות כתף אחת ברוב המקרים הן צמודות יחסית או בגזרה ישרה, שגם היא לא רחוקה מדי מהגוף. לא פעם הן מגיעות עם תוספת של חגורת קשירה המדגישה את המותן. עוד מגמה שממשיכה איתנו משנה שעברה ועכשיו כבר נוכחת בשיא הכוח, היא ה״קאט אאוט״. מדובר כמובן בשמלות עם קטעי בד חסרים, שכשמם, כאילו נגזרו החוצה מהבגד. הדיטיילס האלה של חיתוכים יוצרים מראה מאוד מתוחכם ומחמיא, המאפשר הצצה לשיזוף המושקע של הקיץ ולחיטובים שהשקעתן גם בהם לא מעט. את רוב השמלות האלו אפשר להסב גם לבגדי יציאה קז׳ואליים יותר, באמצעות התאמת נעליים שטוחות או עם עקב נמוך, שיער פזור ואקססוריז עדינים ומינימליסטים יותר.

להביא את הטוויסט - חליפת ערב במקום שמלהֿ

במקרה שקצת מיציתן את הקטע של שמלה לאירוע, תוכלו לאמץ טרנד שגם הוא הולך וגובר העונה - חליפות. הכוונה היא לא רק לחליפות של חולצה או טופ ומכנסיים, אף על פי שגם הן עוד רלוונטיות בהחלט, אלא גם לחליפה של טופ וחצאית. הסגנון הזה נכנס חזק למיינסטרים השנה, עד כדי כך שישנם אפילו סטים כאלו המהווים תחליף לשמלת כלה. אולי חלק מכן הבחינו בכלה מאי, בחתונה ממבט ראשון, שהתחתנה עם טופ של מעין חולצת בטן לבנה עם שרוולים תפוחים וחצאית ארוכה לבנה. הסטייל הזה מתאים במיוחד לחתונות הקיץ, כי הוא גם נוח ומאוורר יותר, וגם שיקי מאוד. על מנת שלא יתקבל מראה ״קז׳ואל״ מדי, נסו סטים של טופ קטן וחצאית באורך מידי והלאה, מבדים מבריקים ו״פנסי״. 


שדרוג מתוחכם - אוברול ערב


בהמשך לשבירת המסורת של שמלות ערב לאירועים, הנה עוד הצעה עם טוויסט שיקי במיוחד - אוברול לערב. גם האוברולים, שבמקור העתיק שימשו כבגדי עבודה בכלל, עברו זה מכבר טרנספורמציה רצינית מאוד בעולם האופנה, והיום הם לגמרי פריטים של היי-פאשן, וכמובן יכולים לשמש כבגדי ערב נאים ומתוחכמים. אחד הפרטים המבדילים בין קודש לחול, כשמדובר באוברול - הגזרה, שחייבת להיות אלגנטית יותר, ואולי אף לגלם את גרסת המכנסיים של שמלות הערב. עוד נתון שיכול לחולל את ההבדל המבוקש הוא כמובן סוג הבד. ישנם בדים כמו סאטן, משי, קטיפה, תחרה וגם בדים ״מוחזקים״ יותר, המאפיינים בגדי ערב. אם אתן הולכות על האופציה של אוברול לערב, רצוי שיהיה תפור מאחד מאלו. מבחינת הגזרות הטרנדיות יותר של אוברולים לערב, בדומה לשמלות, גם כאן תמצאו גזרות א-סימטריות של כתף אחת, וגם גזרות גופיה או קולר בחלק העליון, אשר בדרך כלל נתפרות כך שיהיו צמודות לגוף, ואילו בחלק התחתון יהיו בדרך כלל מכנסיים בגזרה רחבה ומשוחררת. כך נוצר מראה ארוך, צר ומחמיא, וגם נוח במיוחד. 


המלצת הבית - האוברולים של המעצבת נטע אפרתי


באופן כללי, בגדי הערב של המעצבת נטע אפרתי הם מחמיאים, נעימים ונכונים, וגם יש בהם משהו לא מתאמץ, משוחרר וכייפי. בקולקציית הקיץ של המעצבת, שעלתה לאחרונה לאתר, תוכלו למצוא שלל פריטי לבוש קלילים ונעימים, וביניהם דגם אחד של אוברול ערב מנצח מסאטן, המגיע בכמה צבעים לבחירתכן: שחור, ירוק בהיר או כתום נחושת טרנדי.

האוברול מצויד בסגירת קולר בצורת איקס, הנקשרת בעורף, כך שנוצר לוק מתוחכם ושיקי, שנראה מדהים גם (ואולי במיוחד) מאחור. הגב נותר חשוף והמראה סקסי ומעודן כאחד. החלק התחתון הוא מכנסיים רחבים ומשוחררים עם גומי במותניים, ככה שתוכלו לרקוד בכיף שלכן לתוך הלילה ויהיה לכן נוח בקטע אחר. 


באתר תמצאו עוד פריטים של המעצבת האהובה, שמה שמאפיין את כולם הוא נשיות, נוחות וגזרות שמחמיאות למגוון מבני גוף. הבדים איכותיים והגזרות נוחות ואלגנטיות. פלטת הצבעים נוטה לכיוון פסטלים עדינים כמו ירוק בהיר, סגול לילך וגווני בז׳ במראה טבעי. במקרים רבים, מדובר בפריטים ובעיצובים על-זמניים, שבשילוב עם הבדים האיכותיים, יכולים ללוות אתכן לאורך שנים ולשמש אתכן  עונות רבות קדימה. מכנסיים רחבים ומשוחררים בגזרה גבוהה ומחמיאה, חולצות מבד נשפך, גופיות מבד עדין וכתפיות ספגטי וטופים בגזרה מיוחדת, ישלימו לכן את מלתחת הקיץ.