מישהו חשב עלינו: בגד ים שלם ותחתוני בגד ים בגזרה גבוהה הם שיא הטרנד

נדמה כי מישהו שם למעלה החל להבין שבגדי הים החושפניים - הביקיני עם התחתונים בגזרה הנמוכה שחושפים יותר מטפח או טפחיים, וחזיות המשולשים הזעירות, לא ממש באים בטוב לרוב הנערות והנשים, והחל לעצב דגמים שעושים עמנו חסד

 

בגדי ים. שתרים יד האישה שלא נכנסת למתח לפני כל קיץ, בדיוק סביב הסוגיה הזו. גם אם אתן משתייכות לקומץ הנשים המבורכות שאין להן אישיוז כלשהם עם הגוף, סביר להניח שאפילו לכן יש את הימים בהם פחות מתחשק לכן להתהלך באור יום חזק בביקיני זעיר. במיוחד אם עברתן הריונות ולידות, אבל ממש לא רק. גם לנשים צעירות יש לא מעט עניינים עם הגזרה, וחבל מאוד שזה ככה, אבל זה כבר לכתבה אחרת… אנחנו כאן לדבר דווקא על תהליך חיובי בגזרת בגדי הים, תרתי משמע. 


נדמה כי מישהו שם למעלה (הכוונה למעלה בתעשיית האופנה, כן?), החל להבין שבגדי הים החושפניים של העשורים האחרונים, כלומר הביקיני עם התחתונים בגזרה הנמוכה שחושפים יותר מטפח או טפחיים, וחזיות המשולשים הזעירות ונטולות כל תמיכה או ריפוד, לא ממש באים בטוב לרוב הנערות והנשים, והחל לעצב דגמים שעושים עמנו חסד. 


החל מבגד ים שלם ועד לתחתוני בגד ים בגזרה גבוהה, מתחיל להיות כאן הרבה יותר נוח. לא רק הגזרות נהיו מחמיאות, מכסות ואוספות יותר, מה גם שהבדים מהם תופרים בגדי ים עברו תהליך מסוים, והפכו להיות קשיחים, עבים ועמידים יותר. בקיצור, כרגע נדמה כי כל אישה, עם כל מבנה גוף, יכולה למצוא את עצמה בתחום בגדי ים, ולהניח את ידה על פריט שהיא תרגיש איתו נוח, גם כשהשמש מאירה עלינו בכל הכוח.

טרנדים בבגדי ים לקיץ הנוכחי


תחתוני בגד ים בגזרה גבוהה


כידוע, הגזרה של תחתוני בגד הים, עשוייה להיום גיים צ׳יינג׳ר מוחלט כאשר הן עשויות טוב, ובאופן שמצליח לאסוף את הגוף, לחשוף ולהסתיר בדיוק את מה שצריך. תחתוני בגד ים בגזרה גבוהה החלו לחזור לאופנה בשנתיים האחרונות, לאחר שבערך משנות ה-60 לא ממש ראינו אותם בסביבה, וחבל שכך. יש בהם את כל היתרונות האופטיים שיכולים להיות בפריט לבוש: הם מדגישים את המותניים, מספקים כיסוי מלא ושומרים על הכל במקום. גם בימים בהם אנחנו קצת פחות במיטבנו, ומרגישות נפוחות וכדומה, הם יהיו שם בשבילנו. אם זה לא מספיק, הם גם יוצרים אשלייה של רגליים ארוכות יותר. במילים אחרות - זכייה בלוטו.

באתר שלנו תמצאו תחתוני בגד ים מושלמים בגזרה גבוהה ומחמיאה, בכמה צבעים לבחירתכן: שחור קלאסי, כתום חמרה שמאוד טרנדי כרגע ותכלת שעושה חסד עם גוון העור השזוף. 


חזיית בגד ים עם ברזלים או חזיה מובנית 


גם באזור העליון דאגו לנו, אלו שלא התברכו בחזה שופע, וגם לאלו שדווקא התברכו ביותר מדי ממנו. כיום ניתן למצוא שלל בגדי ים עם חזיות מובנות, עם ריפודים ואף עם ברזלים, שנותנים את הפוש הדרוש לנו, כאשר אנחנו מתהלכות על חוף הים או על שפת הבריכה, ובכן, עם חזייה בלבד. אז מה אם היא מיוצרת מבד אחר, עדיין מדובר בחזייה. העיצובים היום הולכים בכיוון פחות ״פוש אפ״ ויותר לעבר המראה הטבעי, ומקרים רבים מצליחים לעשות זאת היטב, ולהצניע את הריפוד ואת התמיכה שהם ״בילט אין״ בטופ של הבגד ים. במילים אחרות, אפשר בהחלט להיפרד מחזיות המשולשים הבוגדניות, ולעבור לגרסה התומכת יותר.

עוד טרנד המגיע מהאיזורים האלה, הוא טופ בגדי ים בגזרת ״גוזייה״, שלמעשה מכסה הרבה יותר מאשר חזיית בגד הים הסטנדרטית. הדבר מעניק את התחושה שאנחנו לובשות פריט שיותר דומה לבגד מאשר לפריט הלבשה תחתונה.

בגדי ים שלמים


יש ימים שנדמה לנו שבגדי ים שחור שלם הוא השחור החדש, ואולי אף תפס את מקומו של הביקיני. כך או כך, כיף לדעת שבגד הים השלם, שגורם לנו להרגיש אסופות, מכוסות והרבה פחות עירומות וחשופות, הוא בדיוק מה שהולך עכשיו, וניתן למצוא אותו בשלל גרסאות, צבעים ודוגמאות. באתר תמצאו בגדי ים שלמים בגזרה קלאסית שתמיד נשארת רלוונטית, בצבעים שחור, לבן וכתום, ולכן נותר רק לבחור אילו מהם הולך הכי טוב עם גוון העור שלכן. 


קולקציית בגדי הים החדשה שאוהבת נשים


יש לנו חדשות מעולות עבור כל מי שמכירה ואוהבת את קולקציות התכשיטים והתיקים של המותג נוריתמי. אלינור, המעצבת המובילה את החברה, יצאה בקולקציית בגדי ים חדשה, בשם  RESORT22, בשיתוף פעולה עם רזילי. בדומה לתכשיטים ולאקססוריז של המותג, המתאפיינים בקווים גיאומטריים ונקיים, תוך הקפדה על איכות וחדשנות, כך גם בגדי הים.


שיתוף הפעולה הזה הוא בלעדי ומיוחד במינו, ונולד כולו לכבוד הקיץ הישראלי.

כיאה לאלינור, מדובר בקולקציה סופר מוקפדת, וההשראה לגזרות המקוריות והמעניינות של בגדי הים, הגיעה מהסטייל שאפיין את שנות ה-70, לצד הבריכה.

בגדי הים בקולקציה העשויים מריב ולייקרה - בדים חזקים ועמידים, שמחזיקים היטב את הגוף. כמו כן, הושקעה מחשבה רבה בגזרות מגוונות ומדוייקות שמחמיאות למגוון מבני גוף. בדומה לצבעוניות של קולקציית הקיץ של המותג בבגדים, המעצבת בחרה בצבעי תכלת, כתום, חום, שחור ולבן גם עבור בגדי הים בעיצובה. כך תוכלו למצוא באתר החל מביקיני שחור קלאסי, אך בגזרה עדכנית, עם תחתונים גבוהים וטופ שמכסה היטב את החזה, ועד בגד ים שלם בצבע לבן, שמחזיק ומכסה את הגוף באופן המעניק ביטחון מלא, על אף צבעו הבהיר.

לסיכום, הקיץ הזה מגיע עם בשורות טובות ומרגיעות. כולנו יכולות להסתובב בבריכה או בחוף הים, ולהרגיש נוח. גזרות בגדי הים החדשות עושות חסד עם שלל מבני הגוף, וכל אחת יכולה למצוא את הדגם המחמיא והנוח ביותר עבורה.