פריטים שווים שעוצבו בשיתוף פעולה בין מעצבים 

בשנים האחרונות חלה עלייה בשיתופי הפעולה בין מותגי אופנה, ולנו ממש אין תלונות אנחנו הצרכניות, נהנות מבגדים מיוחדים ומקוריים, ולא פעם גם ממחירים משתלמים יותר. מהם הפריטים המומלצים שנוצרו כתוצאה משיתופי הפעולה בין רזילי למעצבות מקומיות?


המפתח לשגשוגו של מותג, טמון במציאת הדרך להישאר רלוונטי עבור קהל היעד, ולהמשיך ולחדש ולייצר ״באזז״, באמצעות יישור קו עם מגמות תרבותיות עדכניות, והתאמה מתמדת לצרכים המשתנים של הלקוחות.

בעולם הרווי כל כך באמצעי תקשורת ומדיה חברתית, ובתקופה שבה דרישות הצרכנים עוברות שינויים מתמידים, כתוצאה מהמגיפה העולמית ומתהליכים נוספים, האתגר אף גדול יותר, אך ה״המצאה מחדש״ חיונית מתמיד.

בדיוק מהסיבות האלה, בשנים האחרונות חלה עלייה בשיתופי הפעולה בין מותגי אופנה, ולנו ממש אין תלונות. אנחנו, הצרכניות, נהנות מפריטים מיוחדים ושווים, ולא פעם גם משתלמים יותר. לדוגמא, שיתופי פעולה בין מעצבי על לרשתות גדולות, מניבים לעתים קרובות דגמים במחירים נגישים יותר מאשר אלו שהיינו מוצאות אצל המעצבים עצמם.

שיתופי הפעולה הם חשובים עבור מותגי האופנה, מכיוון שהם מאפשרים להם להגיע לקהלי יעד חדשים. כמו כן, איחוד כוחות בין מעצבים לבין מותגי אופנה, מאפשר למותגים לייצר קולקציה שהיא אולי מחוץ לגבולות העיצוב הטיפוסי שלהם, ולהפתיע עם סטייל מרענן ושונה. בדרך כלל, שיתופי פעולה אלו הם תופעה קצרת טווח, הנמשכת לאורך עונה אחת, מה שהופך את הקולקציות האלו ל״מהדורה מוגבלת״. מתוך כך, הפריטים בדרך כלל נמכרים מהר ואוזלים מהמלאי, מה שמניע עוד הייפ מיתוגי.

שיתופי הפעולה המעניינים של רזילי עם מעצבים ישראלים

לא סתם, יזמנו שיתופי פעולה מעניינים עם שלל מותגים מקומיים, מאחוריהם עומדות מעצבות מוכשרות ומסקרנות. הנה כמה דוגמאות לאיחודי הכוחות המוצלחים שלנו, ולפריטים שווים במיוחד מהקולקציות, אותם תוכלו למצוא באתר.


RAZILI X MOI

מאחורי המותג MOI, עומדת מעצבת האופנה אילנה בוכלנדר, שדוגלת בגזרות ובעיצובים קלאסיים ועל זמניים. הפריטים בעיצובה יכולים להתאים במלתחה בסגנון ״סטריט וור״, אך באותה מידה גם להשתלב עם מלתחות אלגנטיות לעבודה או ליציאה. בקיצור, היי פאשן שימושי ושיקי, עיצוב בקווים ישרים ונקיים, ופריטים באיכות גבוהה במיוחד. מה עוד נוכל לבקש? הנה כמה המלצות מהקולקציה המשותפת של MOI עם רזילי:

מושלמים לחג: מכנסיים לבנים

כתבנו ״מושלמים לחג״, אבל התכוונו מושלמים באופן כללי, ומאוד מאוד נכונים כרגע. הכוונה כמובן למכנסיים לבנים, בגזרה רחבה או מתרחבת ברגליים. מצד אחד, לא כל אחת מרגישה בנוח ללבוש מכנסיים לבנים, מהצד השני, כשהם מגיעים בגזרה כזו מחמיאה ומגביהה, מתרחבת הקשת של אלו שיוכלו ללבוש אותם בשמחה. כמובן, המכנסיים האלו יכולים להיות פתרון מושלם לליל הסדר, בתוספת חולצה יפה, בעדיפות למכופתרת מסאטן, בצבע נועז. גם השילוב הקונטרסטי של חולצה שחורה מהודרת, אולי בתוספת שרשרת זהב עם נוכחות מעל, יכול להיות שיקי ואלגנטי כאחד. ביומיום, בהחלט ניתן ורצוי לשלב מכנסיים כאלה עם טי-שירט וסניקרס, ולקבל את הלוק הכי עדכני שיש כרגע. 


תמיד שם בשבילכן: חולצה מכופתרת לבנה


אם עסקינן בקלאסיקות, אז חולצה מכופתרת לבנה היא מאסט בכל ארון שמכבד את עצמו. היא על-זמנית וגם רב עונתית. בחורף, תוכלו ללבוש אותה עם חולצת גולף שחורה מתחת, או ללבוש מעליה אפודה או סוודר, באביב, תוכלו ללבוש אותה כמו שהיא, עם מכנסיים ארוכים, ובקיץ, עם מכנסיים קצרים, או עם בגד ים בלבד, בדרך לים או לבריכה. בקיצור, מדובר במולטי טאלנט שהיא לא רק שימושית מאוד, אלא גם תמיד מוציאה אתכן הכי סטייל שיש. כדאי לבדוק את זו של MOI באתר שלנו, כי הבד האיכותי והתפירה הקפדנית לצד גזרה קלאסית מושלמת), ידאגו שהיא תלך איתכן שנים.

RAZILI X M BY MASKIT

משכית, מותג האופנה הישראלי המיתולוגי והמוערך, שהקימה רות דיין ז״ל בשנות החמישים, עבר אדפטציה ועדכונים, והושק מחדש עם השם M B MASKIT. את הפריטים תוצרת המותג החדש, מעצבת שרון טל המוכשרת, והם מגלמים את האיכות והשיק חסר הפשרות של המותג, אך במחירים נגישים יותר. במילים אחרות, חלום שמתגשם. העיצובים של המותג המחודש הם בגזרות נשיות ורכות, אך הפעם בתוספת חספוס מסוים, שבא לידי ביטוי גם בפריטים כמו מעיל עור וג׳ינסים. הנה כמה פריטים משיתוף הפעולה של רזילי ו-M BY MASKIT שאנחנו ממליצות עליהם ממש עכשיו:

חולצה בצבע הכי נכון לרגע זה


אחרי שבמשך שנים רבות, הוא הודר מהארון שלנו, השמועה אומרת שהצבע הנכון ביותר לאביב-קיץ 2022 הוא לא אחר מאשר סגול. הצבע הרך והנעים, שבשילוב עם צבעים מסוימים כמו כתום או צהוב בהיר למשל, יוצר לוק שיקי ומתוחכם במיוחד, וגם בשילוב עם לבן, יוצר סטייל אלגנטי ומצודד, הולך לחזור ובגדול. אם כן, כדאי להישאר בעניינים ולאמץ פריט או שניים, בגוון המחמיא לכן באופן אישי. אופציה לא פחות ממצוינת, שיכולה בכיף גם לככב בשולחן החג, היא  חולצה בצבע סגול  של M BY MASKIT. לא מדובר בסתם אחת, אלא בחולצת סאטן, סופר נשית ואלגנטית, עם מחשוף נדיב ודיטייל של טוויסט במרכזה. למראה ערב אלגנטי במיוחד, אפשר לשלב אותה עם חצאית צרה באורך מידי, וללוק יותר קליל, היא תלך מצוין עם מכנסיים שחורים או לבנים, ואפילו עם ג׳ינס.


לערב החג ולחתונות הקיץ: שמלת סאטן בסגול לילך


שמלה בצבע סגול לילך היא ללא ספק התשובה המנצחת שלכן לסעודת ליל הסדר, כמו גם לכל אירועי הקיץ והחתונות שבפתח. מדובר בשמלת סאטן באורך מקסי, בעיצוב סופר רומנטי, נשי ומחמיא. לשמלה מחשוף גב שמוסיף עניין, וקשירה במותניים, שיוצרת סילואטה נשית נאה במיוחד.