קצרים או ארוכים, לערב או ליום: סוד הקסם של האוברולים

הם תמיד מחמיאים, תמיד מעלים אסוציאציות של שיק ותחכום, הם כמעט תמיד נוחים מאוד, והכי חשוב - הם סוגרים פינה של מערכת לבוש שלמה. מהאוברול הקז׳ואל ועד זה שממש תוכלו להתחתן איתו. הפריטים המומלצים ביותר באתר

אוברולים הם תמיד שיחוק. הם תמיד מחמיאים, תמיד מעלים אסוציאציות של שיק ותחכום, הם כמעט תמיד נוחים מאוד, והכי חשוב - הם סוגרים פינה של מערכת לבוש שלמה. הם מגיעים בשלל אורכים וסגנונות, וכל אחת, בכל סטייל ובכל מידה, יכולה למצוא את עצמה במקום הזה. החל מאוברול ליום יום, בגזרה ״לוס״ משוחררת ונעימה, ועד אוברול מהודר, שמהווה תחליף מצטיין לשמלת הערב לאירוע.

כמה דוגמאות לסגנונות של אוברולים - שתמצאו באתר

מהבוקר עד הלילה: אוברול קצר של RÉ

כחלק מההכנות לאביב המתקרב, ובמעבר חד מדי, כמעט תמיד ״דורס״ אותו הקיץ במהרה - נמליץ כאן על הצטיידות באוברול קצר שהוא מושלם הן ליום במשרד, הן לקפה עם חברות ועם האבזור הנכון - לגמרי יעבוד ליציאה קייצית משמחת. הכל עניין של נעליים ואססוריז. האוברול הזה, של המותג RÉ האהוב, מצויד בחגורת בד הנכרכת סביב המותן, וגם כריות כתפיים, מה שיוצר יחד את הצללית המושלמת. תמצאו אותו בצבעים - סגול לילך, ירוק זית או שחור קלאסי. השניים הראשונים יתאימו במיוחד ללבוש ביום, ואילו השחור, בצירוף שרשרת סטייטמנס או עגילים עם נוכחות, תיק-ארנק קטן ומהודר ונעלי עקב, לגמרי יכול לשרת אתכן ליציאה חגיגית בערב. הוא נוח, הוא בלתי מתאמץ והוא פשוט עובד. 

קז׳ואל אבל שיא הסטייל: אוברול ארוך של PEPE JEANS

אם תצוותו לו נעלי סניקרס, תקבלו מראה ״סטריט וור״ נכון, נוח ונעים, שפשוט מזמין חרישה. 

לאירוע רציני: אוברול ערב מהודר

אין צורך להסביר למה יותר ויותר נשים, עם קבלת ההזמנה לאירוע חגיגי כמו חתונה, פונות לכיוון של אוברולים לצורך העניין. ברגע שאלו נתפרים מהבד הנכון, דוגמאת סאטן או בד בוהק או מנצנץ אחר, הם מהווים את לוק הערב המושלם, המחמיא ביותר, המהודר והבולט בשטח, וברוב המקרים - גם הכי נוח שיש. כזה שאפשר לפזז איתו על הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה. אגב, יותר ויותר נשים כבר הפנימו את המסר המהדהד מהפרסומת הישנה ההיא - את הכי יפה כשנוח לך. כן, גם כשמדובר באירוע מושקע. אין כאן סתירה. 
מאחר ואוברול ערב הופך לתחליף יותר מלגיטימי לשמלת ערב, נמליץ כאן על כמה דגמים ומותגים שעשו את זה נכון:
אוברול הערב של M BY MASKIT
 
האוברול הזה של המותג M BY MASKIT נמצא בסכנת חרישה קשה. מסוג הפריטים האלו שכל פעם שאתן עומדות מול הארון לפני יציאה או אירוע חשוב ולא מצליחות להיסגר על פריט שיבוא בטוב - זה יהיה האחד. מדובר באוברול שחור, עשוי בד מיקרופייבר מבריק, בגיזרה ישרה, עם שרוולים באורך ¾, בעל מפתח צוואר מרובע ומחמיא, וטוויסט שובבי ומפתיע בגב, בדמות מחשוף גב עם קשירה שיקית. החלק העליון בגזרה קרובה לגוף ואילו החלק התחתון רחב, משוחרר ומאריך צללית. בקיצור, פריט מנצח, ועכשיו הוא גם ב-50% הנחה אז אין פה התלבטות.

אוברול של דנה סידי

מדובר בפריט שובבי במיוחד, בצבע ורוד פוקסיה נועז, מבדק סאטן מבריק וגזרה קצרה אך משוחררת במיוחד. במילים אחרות, האוברול של דנה סידי  הוא הקיץ עצמו. הצבע המיוחד יבטיח שאף אחד לא יפספס אתכן באירוע או ביציאה הקייצית, והגזרה המאוררת, יחד עם הבד הרך והנעים, יבטיחו שיהיה לכן כיף ונוח לאורך כל הלילה. החלק העליון בגזרה שמזכירה קימונו, אי לכך השרוולים רחבים והמחשוף נדיב, ויש גם חגורה מאותו הבד, הנכרכת מסביב למותניים. במקרה שהמחשוף גדול עליכן, מומלץ ללבוש מתחת גוזיית תחרה או משי, שתוסיף עוד שכבה ועניין ללוק, וגם תצניע את המחשוף, במקרה הצורך. אם אתן בקטע קצת יותר מתון, תוכלו להשיג את האוברול הזהֿֿ גם בגוון קאמל עדין ורומנטי. כמעט שכחנו מהחלק הכי טוב - האוברול הזה מוצע כעת ב-50% הנחה, כך שהמחיר שלו שווה לכל כיס, ויכול לסגור לכן פינה של בגד לאירוע, באופן המשתלם ביותר. 

יפה כלבנה: אוברול של נטע אפרתי
 
לא נגזים אם נאמר שעם האוברול של נטע אפרתי, אפשר להתחתן, או לכל הפחות - ללבוש אותו כשמלת כלה שנייה בחתונה. מדובר באוברול לבן, עם שרוולים ארוכים ונפוחים, מכנסיים ארוכים ורחבים וחגורת קשירה. הבד קליל ודקיק, המחשוף נדיב (וגם ניתן לשליטה ולהתאמה באמצעות החגורה), ויש בו מספיק דיטיילס, דוגמת הכיווצים בכתפיים, שהופכים אותו למעניין, כך שאין צורך להעמיס באססוריז ותכשיטים. ככה, כמו שאתן. במקרה שאינכן הכלה, ועדיין חושקות בגזרה הנהדרת עבור אירוע כזה או אחר, תשמחו לשמוע שהוא מוצע גם בצבע ירוק בהיר טרנדי ומחמיא. האוברולים האלו מוצעים כרגע במחיר אטרקטיבי מאוד, לאחר הנחה של 40%, כך שמדובר ברכישה שווה ומשתלמת במיוחד. 

לסיכום, אוברולים הם קלף מנצח במלתחה של כל אישה, בכל גיל ובכל גזרה, והם תמיד יהיו שם בשבילכן - ליום שיקי במשרד, ליציאה מפונפנת או אפילו לחתונה של עצמכן.