שמלת ערב מקסי או מידי? 4 אופציות מנצחות לעונת האירועים

שמלת ערב מקסי או מידי? 4 אופציות מנצחות לעונת האירועים

אין ספק שזוהי שעתם היפה של האירועים הנוצצים, החגיגיים והמרגשים, וזוהי גם שעתן היפה של כל הפאשניסטות שאוהבות מכל הלב להתלבש. כמה הצעות לשמלות ערב קלאסיות וסולידיות, עם טוויסט מפתיע

איזה כיף שהקיץ כבר כאן, עולות המעלות ואיתן גם מצב הרוח. מתחילים להרגיש את האווירה הכיפית והשמחה של העונה הזו, שחוץ משמש, חום היסטרי, לחות, ים, שיזוף עמוק ואבטיחים, יש משהו נוסף שמזוהה איתה - אירועים. 


אין ספק שזוהי שעתם היפה של האירועים הנוצצים, החגיגיים והמרגשים, וזוהי גם שעתן היפה של כל הפאשניסטות שאוהבות מכל הלב להתלבש. זוהי בהחלט הזדמנות פז להפגיז עם הופעה לא שגרתית (או דווקא קלאסית ואלגנטית), שבכל מועד אחר עלולה להיראות מוגזמת ו״אובר״. אגב, גם עם שמלת ערב קלאסית וסולידית אפשר להרכיב לוק מרהיב, באמצעות התסרוקת, האיפור, הנעליים והאקססוריז הנכונים.

יתרון נוסף בבחירה של שמלות שהן דווקא מתונות וניטרליות, טמון בכך שאפשר ״למחזר״ אותן וללבוש אותן למספר אירועים שוב ושוב, לעשות להן אדפטציות שונות ולסגנן אותן באופן שונה בכל פעם. בכך, למעשה אפשר לחסוך הוצאה של עוד ועוד שמלה, שבעונת החתונות והאירועים יכולה להצטבר לכדי הוצאה משמעותית למדי. כמו כן, השמלות הקלאסיות יכולות ללוות אותנו במשך שנים מבלי לאבד את הרלוונטיות שלהן, ולהתאים למגוון רחב יותר של סוגי אירועים. לדוגמא, שמלת ערב מקסי עם כתפיות דקות, בצבע אחיד, יכולה לשמש לחתונת צהריים, כאשר נצוות לה נעלי עקב נמוך, שיער אסוף ברישול (או בכלל פזור לחלוטין) ואיפור עדין על גבול הבלתי נראה. לעומת זאת, אותה שמלה, יחד עם תסרוקת מוקפדת, שפתון אדום בולט, עגילים תלויים עם נוכחות, תיק קלאצ׳ מנצנץ  ונעלי עקב - לגמרי תיקח אותנו לאירוע לילה ״פנסי״.

בקיצור, אנחנו כאן כדי להמליץ על כמה שמלות מעצבים ניטרליות, איכותיות ומהממות, שיוכלו ללכת איתכן למספר אירועים גם השנה, וגם בשנים הבאות, ותוכלו להשתמש בהן ממש כמו בקנבס ריק, ולעשות בהן כרצונכן.


5 שמלות שיבואו בטוב באירועי הקיץ הנוכחי

אלוהים בדיטיילס הקטנים: שמלת ערב של MOI

אם בא לכן ללכת על קלאסי (ובא לכן), אבל בכל זאת, אתן קצת חוששות משעמום, העדיפו פריטים שהכניסו בהם איזשהו טוויסט קטן וממזרי, איזה דיטייל שמוסיף טאצ׳ של עניין ותחכום. כזו היא בדיוק שמלת הערב של MOI שבמבט חטוף אולי נראית כמו שמלה פשוטה באורך מידי, עם כתפיות עבות, אבל עוד מבט ימקד את העין על ההצטלבות המעניינת של הכתפיות, המסתיימת במותן, בצדי הגב ומשאירה מחשוף גב גדול, מרשים וסופר אלגנטי. לשמלה מחשוף וי מחמיא, וגזרה שהיא לא יותר מדי משוחררת אבל גם משאירה לכן את האוויר שאתן זקוקות לו במיוחד בקיץ. בקיצור, מדובר בהצלחה מובטחת, המגיעה בשלושה צבעים שונים לבחירתכן - השחור הקלאסי, או דווקא ירוק מנטה שמאוד רלוונטי כעת, וגם ישתלב מדהים עם השיזוף, או תכלת מרגיע וחלומי. 


כולה רוך ועדינות: שמלת ערב בוורוד בהיר של נטע אפרתי

בדי הסאטן והמשי כבר מזמן עשו רילוקיישן מתחום הפיג׳מות הסקסיות וההלבשה התחתונה אל עבר שמלות הערב, וטוב שכך. מדובר בבדים דקיקים, נעימים ובוהקים באלגנטיות ובעדינות, ובקיצור - הכי תפורים על אירוע קיצי מנצנץ. המעצבת נטע אפרתי השיקה שמלת ערב מבד דמוי משי סאטן, באורך מקסי ובגזרה ישרה, עם כפתיות דקיקות ומחשופים עמוקים הן מלפנים והן מאחור בגב. אם כל הטוב הזה לא מספיק, השמלה גם צוידה בשסע רגל ארוך שהוא לא רק יפה ומחמיא, אלא גם משחרר עוד מרווח תנועה והופך את כל הסיפור הזה גם לנוח. השמלה הזו היא אמנם ורודה, אך מדובר בגוון בהיר ועדין, כך שהיא תתאים גם לסולידיות שביניכן. היא מגיעה בשני צבעים נוספים - תכלת שמימי ושחור קלאסי.

קלאסיקה במיטבה: שמלת ערב שחורה של M BY MASKIT


שמלת ערב שחורה היא קלאסיקה בלתי מנוצחת, ולכן כל אחת זקוקה לאחת כזו לפחות בארון. אנחנו כאן כדי להמליץ על גרסה אחת מוצלחת במיוחד של בית האופנה האלמותי משכית, שבגלגולו הנוכחי הפך למותג M BY MASKIT, ומציע עיצובים קצת יותר עדכניים, צעירים ונגישים, שעדיין קורצים לקלאסיקות של פעם. שמלת הערב מדגם קארי, היא שמלת כתפיות באורך מידי, בגזרה משוחררת ואוורירית מצד אחד, ומצד שני, נצמדת למותניים ומדגישה אותן באמצעות דיטייל מיוחד של שרוך דק, הנכרך בהצלבה סביב המותן. כמו כן, השמלה מצוידת גם ברצועות דקיקות ומתכווננות בכתפיים, אותן ניתן להדק בהתאם למבנה הגוף האינדיבידואלי של כל אחת. מחשוף השמלה עמוק ומחמיא, בצורת וי. השמלה עשויה מבד סופר נעים - סאטן מיקרופייבר שמלטף את הגוף. בקיצור, תמו החיפושים אחר השמלה המושלמת לאירועי הקיץ. אגב, אם אתן בקטע פחות סולידי, תשמחו לשמוע שאותו הדגם מגיע בשלל צבעים נועזים יותר ופחות: ירוק, צהוב בגוון זהב, ורוד עתיק ואפילו ורוד עז עם הדפסי פרחים. מצרפות כאן אזהרה: יהיה לא פשוט לבחור.

מפתח יוצא דופן - מלפנים ומאחור: שמלת מקסי סרנה של אלה לוי

המעצבת אלה לוי, הידועה בעיצוביה הקלאסיים והנקיים, השיקה קולקציה ייחודית בשיתוף פעולה עם רזילי. לשמלת המקסי מדגם סרנה, יש גזרה יוצאת דופן בסגנון בת-ים. השמלה צמודה לגוף לכל האורך (אבל לא יותר מדי), ומה שמיוחד בה הוא מפתח הקולר הצר והגבוה, שמפתיע כשהוא מגיע בשמלת ערב (ולא בגופיה בייסיק, למשל), ומאחור מגיעה הפתעה עוד יותר גדולה - פתח גב מעוגל ומיוחד. השמלה עשויה בד איכותי בצבע שחור מאט, עם טאצ׳ עדין של ברק, כך שנוצר מראה מעודן ואלגנטי, אבל עם נונשלנטיות בלתי מתאמצת.