משקפי שמש חתוליות או עם עדשות מרובעות? הטרנדים החמים וקולקציה אחת שאסור לפספס

הפריט שיכול להשלים כל לוק ולשדרג אותו בקטע אחר, אפילו אם מדובר בג׳ינס וטי שירט, או בלוק בייסיק אחר. הפריט הקטן והממזרי הזה מתנוסס על הפנים, במיקום אסטרטגי שלא ניתן לפספס, ולכן יכול בקלות להכתיב את הטון של ההופעה כולה, ולייצר את הרושם הנכון 


האקססורי האולטימטיבי - מי לא אוהבת להתחדש במשקפי שמש טרנדיים ושיקיים? מה שכיף בתוספת של משקפי שמש למלתחה זה שקודם כל - אין פה עניין של גזרה, מבנה גוף, וכו׳. מדידת משקפי שמש לא כרוכה במשברים ובאתגרים שמדידה של פריטי לבוש לעתים מזמנת לנו. כל מה שצריך זה שהמשקפיים יענו על שתי דרישות בסיסיות: שיתאימו למבנה הפנים הספציפי שלנו ושיהיו רלוונטיים מבחינה אופנתית. הקריטריון השני אף ניתן להגמשה, מאחר ויש לא מעט סגנונות של משקפי שמש קלאסיים, כמו משקפי שמש עגולים או מרובעים, שאם נבחר גם צבע סולידי כמו שחור או חום - הם למעשה אף פעם לא יצאו מהאופנה ותמיד יהיו רלוונטיים. 


טאץ׳ של משקפי שמש יכול להשלים כל לוק ולשדרג אותו בקטע אחר, אפילו אם מדובר בג׳ינס וטי שירט, ואולי בעיקר כשמדובר באאוטפיט בייסיק. מדובר בפריט קטן לכאורה, אבל הוא מתנוסס ממש על הפנים, במיקום אסטרטגי שלא ניתן לפספס, ולכן יכול בקלות להכתיב את הטון של ההופעה כולה, ולייצר את הרושם הנכון כלפינו. 


קולקציית משקפי השמש המשלבת בין קלאסיקות לטרנדים אקטואלים

אם חשקה נפשכן בזוג משקפי שמש חדשים, אבל אתן קצת מבולבלות בתוך המבחר המוצע ברשתות, באנו לעשות סדר. יש קולקציה אחת, מינימליסטית יחסית אך מדויקת, כזאת שלא תלכו בה לאיבוד, ובוודאות תמצאו בה את הזוג המתאים ביותר. 


Razili x shavit wiesel - קולקציית משקפי שמש חדשה לקיץ 2022 בשיתוף פעולה מיוחד ובלעדי של רזילי עם שביט ויזל. הקולקציה עוצבה על ידי שביט, בשיתוף עם מעצבות הבית של רזילי.

הקולקציה כולה עוצבה בהשראת דיויד הוקני, אומן הפופ ארט הבריטי האיקוני, שציוריו וצילומיו בולטים בצבעוניות העזה שבהם ובשמחת החיים שהם משדרים. 

צילומי משקפי השמש של הקולקציה תוכננו ועוצבו בהשראת הוקני גם הם, ובקמפיין שולבו גם איורים של מאייר ישראלי. התוצאה: עולם תוכן שלם המשלב בתוכו מספר טכניקות וסגנונות - איור וצילום בצבעים קייצים וססגוניים, שעושים חשק שיגיע כבר הקיץ, שנמצא פסיעה מכאן. כל דגם של משקפי שמש זכה להתייחסות צבעונית וויזואלית שונה, ואת התוצאה המרהיבה תוכלו לראות בקטגוריית משקפי השמש באתר.


הדגמים השווים בקולקציה, בהתאם לטרנדים הבולטים בתחום משקפי השמש 


אם יצאתן מהבית בחודש האחרון, סביר להניח שהבחנתן בכמה דגמים וצורות של משקפי שמש שחוזרים על עצמם ברחוב. המשותף לרוב הדגמים שיצאו השנה הוא שכולם מאופקים באופן יחסי, הן בצורות והן בצבעים, שבדרך כלל יסתכמו בשחור, חום או מנומר. למעט מספר הבלחות של מסגרות צבעוניות, משקפי השמש השנה הם סולידיים יחסית, מה שהופך אותם לפריטים ניטרליים שאפשר לשלב בקלות עם שלל אאוטפיטים וסגנונות לבוש ואבזור.

הנה כמה טרנדים מובילים - שנראה הרבה הקיץ הזה:


משקפי שמש חתוליות 


מדובר בסגנון שעשה קאמבק משנות החמישים, אולי אתן זוכרות את מרלין מונרו חובשת משקפי שמש חתוליות, ועוד אושיות כמו בטי דיויס. צורת המסגרת הקלאסית הזו, מחמיאה כמעט לכל סוגי מבני הפנים. על אף שמדובר בטרנד בסטייל וינטג׳י מסוים, לא נראה שהסגנון הזה יצא מהאופנה בקרוב. 


בקולקציה החדשה של משקפי השמש באתר, תוכלו למצוא את משקפי השמש החתוליות בעיצוב קלאסי, כזה שיתאים כמעט לכל אחת, ובכמה צבעים לבחירתכן:

מסגרת בדוגמא מנומרת, יחד עם עדשות בגוון ירוק הכוללות הגנת UVA/UVB, מסגרת בצבע שחור, עם עדשות בגוון ורוד הכוללות הגנת UVA/UVB, או - לנועזות שבחבורה - מסגרת בצבע ורוד פוקסיה, עם עדשות בגוון שחור הכוללות הגנת UVA/UVB.

שלכן לנצח - משקפי שמש מרובעים


אם בא לכן ללכת על בטוח, תשמחו לשמוע שגם השנה יככבו משקפי השמש המרובעים הקלאסיים, שתמיד יהיו רלוונטיים. בקולקציה החדשה של רזילי יחד עם שביט ויזל, לא פסחו גם על דגמי משקפי שמש מרובעים, ואף הוסיפו טאץ׳ רטרואי מעניין בעיצוב, שמצליח להכניס עוד המון עניין למשקפיים המרובעים הסולידיים. באתר תמצאו משקפי שמש מרובעים עם מסגרת רחבה בצבע שחור, עם עדשות בגוון אפור הכוללות הגנת UVA/UVB. אותו הדגם גם מגיע בצבעוניות אחרת וסופר וינטג׳ שיק - עם מסגרת רחבה בצבע צהוב לצד עדשות בגוון ירוק הכוללות הגנת UVA/UVB. עוד ורסיה של המשקפיים האלו, שהם לחלוטין קלף מנצח, מגיעה גם עם מסגרת רחבה בצבע מנומר, לצד עדשות בגוון ירוק הכוללות הגנת UVA/UVB.


משקפי שמש מרובעים עם מסגרת עבה במיוחד - שיק עם טאץ׳ קשוח


כאן יש לא רק אזעקת טרנד, אלא גם אזעקת שיא הסטייל. מדובר במשקפי שמש עם מסגרת עבה במיוחד, שכמעט נטמעת בצבע של העדשה עצמה. התוצאה: לוק שהוא גם קצת קשוח אבל בעיקר מפוצץ בשיק קולי ואלגנטי, עם איזשהו טאץ׳ עתידני. הם גדולים יחסית, הם מרובעים, הם מחמיאים בטירוף והם יקפיצו כל הופעה מינמליסטית, רצוי בפלטת צבעים מצומצמת של שחור ולבן, ועם שיער אסוף בקפידה. לא, אין כאן מקום לרישול ולפיצ׳פקעס. גם בתכשיטים כדאי להצטמצם וללכת על פריטים בקווים ישרים ומינימליסטיים. אם זה הסטייל שלכן בכל מקרה - המשקפיים האלו יהיו פשוט מושלמים כאן. דגם מריקייט שבאתר מתאפיין במראה מעט מרובע, עם מסגרת מעט עבה בצבע שחור, יחד עם עדשות בגוון אפור כהה ועדין הכוללות הגנת UVA/UVB. אותו הדגם מגיע גם עם מסגרת מנומרת, והוא לא פחות סטייל מהשחור.