שאלות ותשובות
הזמנות
כיצד רוכשים באתר?
תהליך הרכישה הינו מהיר ופשוט, הן ללקוחותינו הרשומות והן ללקוחות המעוניינות לרכוש כ"אורחת"; הזמנה כאורחת - פשוט תיהני מגלישה באתר בקטגוריות השונות. הוסיפי לסל הקניות את המוצרים שאהבת ואת מעוניינת לקנות ע"י בחירה של הצבע והמידה המתאימים עבורך, לסיום תעברי לתשלום בטוח בקופה. הזמנה כלקוחה רשומה - כל שעליך לעשות הוא להיכנס לחשבון שלך או להירשם לאתר ע״י לחיצה על כפתור ״התחברות״ המוצג למעלה. לאחר שהזנת את פרטי המשתמש שלך תוכלי להנות מגלישה באתר המותאמת להעדפותייך ולבחור את הפריטים שאהבת. לאחר שבחרת מידה וצבע והוספת את כל שרצית לסל הקניות, ניתן לעבור לתשלום בטוח בקופה.
האם אני חייבת לפתוח חשבון באתר בשביל להשלים את ההזמנה?
ממש לא. ניתן להשלים את ההזמנה גם כ"אורחת" ובכך לא להירשם לאתר אלא אך ורק לספק פרטים למשלוח ולחשבונית בעמוד סל הקניות. אולם, אנו ממליצים להשלים את ההרשמה לאתר ובכך נוכל לשלוח לך ניוזלטר עם מבצעים, הטבות וקולקציות חדשות וכמובן להציג תכנים המתאימים יותר לטעמך האישי בכל גלישה באתר.
האם ניתן לשלם בכרטיסי מועדוני צרכנות?
אנו לא מקבלים כרטיסי מועדוני צרכנות באתר האונליין.
כיצד אני נרשמת לאתר?
הליך ההרשמה לאתר פשוט ומהיר - כל שעלייך לעשות הוא ללחוץ על כפתור "התחברות" המוצג מימין למעלה ותפתח חלונית עם כפתור ״הרשמה״ ללקוחות חדשים. שם יהיה עלייך למלא את פרטייך האישיים המשמשים אותנו אך ורק לחוויית הקנייה שלך ברזילי בצורה היעילה והבטוחה ביותר, ללא עלות וללא התחייבות.
כיצד עליי לבחור בגד שיתאים למידותיי?
כדי להקל עלייך בבחירת המידה, כל פריט מצולם על דוגמנית בצירוף המידות שלובשת הדוגמנית, בנוסף תוכלי למצוא לכל פריט את מידותיו בלשונית ״מידות הפריט״ ובמקרים באם יש לקחת מידה שונה מהנהוג נציין זאת גם כן. בנוסף קיימת טבלת מידות כללית שתעזור לך לבחור לפי מידתך.
אל חשש, אם למרות זאת הזמנת מידה שלא מתאימה לך תוכלי להחליף את הפריט בעלות של 19.90 ש"ח .
איך ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה שלי?
ברגע השלמת ההזמנה יופיע עמוד המציג את מספר ההזמנה, אשר אותו נמליץ לרשום או לשמור במחשב. כמו כן, לאחר השלמת ההזמנה ישלח מייל אוטומטי מהאתר עם פרטי ההזמנה, ביניהם מספר ההזמנה הנדרש לצורך בירור הסטטוס. כל שעלייך לעשות על מנת לברר את סטטוס ההזמנה שלך הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 09:00 ל- 16:00.
איך אוכל לדעת שהזמנתי הושלמה?
במידה והזמנתך הושלמה כנדרש יופיע עמוד "הזמנתך התקבלה בהצלחה" המציג את מספר ההזמנה. כמו כן, לאחר השלמת ההזמנה ישלח מייל אוטומטי מהאתר עם פרטי ההזמנה ישירות לתיבת המייל שהזנת. במידה ולא קיבלת מייל נמליץ לבדוק את תיקיית ה"ספאם" או ה"זבל" שלך למקרה שהמייל נדחה ע"י המערכת מסיבה כלשהי.
אם בכל זאת אינך בטוחה, תמיד תוכלי לפנות אלינו בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il או ע"י שליחת הודעת Whatsapp למספר 055-560-2175 בימים א' עד ה' בין השעות 10:00-17:00.
ביצעתי הזמנה וברצוני להוסיף אליה עוד פריט/ים.
השלימי את ההזמנה הנוספת ולאחר מכן נמליץ ליצור עמנו קשר ישירות ונשתדל למזג את המשלוחים על מנת לאפשר הליך מהיר ופשוט. את מוזמנת לפנות אלינו בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il או ע"י שליחת הודעת Whatsapp למספר 055-560-2175 בימים א' עד ה' בין השעות 09:00-16:00.
ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי.
אם התחרטת מכל סיבה שהיא, צרי קשר עם הצוות שלנו בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il או ע"י שליחת הודעת Whatsapp למספר 055-560-2175 בימים א' עד ה' בין השעות 09:00-16:00.
ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי.
הצוות שלנו ישמח לעזור בשינוי פרטי בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il או ע"י שליחת הודעת Whatsapp למספר 055-560-2175 בימים א' עד ה' בין השעות 09:00-16:00.
כיצד משנים סיסמה באתר?
ניתן לעדכן את פרטייך האישיים, ביניהם הסיסמה, בעמוד ה"חשבון שלי".
שכחתי את הסיסמה, מה עושים?
לחצי על כפתור ה״כניסה״ בחלקו הימני העליון של האתר שם תמצאי לחצן "שכחתי סיסמה" ומשם המערכת תאפשר לך לקבל סיסמה חדשה לכתובת האימייל עמה נרשמת לאתר.