קלף מנצח: 5 דרכים ללבוש בלייזר

עם ג׳ינס וטי שירט, מעל שמלת מיני, ואפילו כתחליף למעיל בעונת המעבר המקומית  - כמעט ואין מערכת לבוש שלא תוכלו לשלב עם בלייזר, כל עוד הוא בגזרה טובה, מהבד הנכון ובאיכות גבוהה. מהקז׳ואל אל הקלאסי - כמה הצעות לשילובים עם הפריט שהוא מאסט בכל ארון


בלייזר שחור הוא קלף ה״אס״ של ארון הבגדים. לא משנה עם איזה שילוב, ואפילו לא ממש חשוב באיזו עונה מדובר, אם תשכילו לבחור את הגזרה הנכונה, את הבד האיכותי והתפירה המוקפדת - הוא תמיד ישדרג כל לוק. ממש כמו אקססורי שאנחנו לא מצליחות להוריד, כך גם הז׳קט הנצחי הזה, שבכלל התחיל את דרכו כחלק מחליפה גברית מחויטת. 


למעשה, יש לא מעט פריטים שאימצנו מהמלתחה הגברית הקלאסית - חולצה לבנה מכופתרת, מכנסיים מחויטים, ולאחרונה גם מוקסינים ואפילו וסטים. אבל מה שמייחד את הבלייזר השחור, זה שאפשר לגמרי להפוך אותו לעניין שגרתי ולא לעשות הרבה רעש כשאנחנו לובשות אותו. הוא יכול להיות החבר הכי טוב של הלוק הכי קז׳ואל, יחד עם ג׳ינס, אבל הוא יכול גם לבוא בול עם שמלת ערב נשית פרופר, ולהעניק לה את הטוויסט המתוחכם הנחוץ.

מה שכן, חשוב לבחור בבלייזר שיושב עליכן באופן כזה שמצד אחד הוא לא אוברסייז (מה שעלול ליצור מראה מרושל, אם לא עושים את זה נכון), ומהצד השני, נשאר לכן מקום לנוע בו בחופשיות, ואף ללבוש סוודר או סווטשירט מתחת. כמו כן, חשוב לזכור שזהו פריט קלאסי, מה שאומר שהוא רלוונטי תמיד, ולכן מומלץ לבחור באחד איכותי במיוחד, ממותג שאתן יכולות לסמוך עליו, גם אם הוא עולה קצת יותר, כך שילווה אתכן לאורך שנים.

הנה כמה הצעות לשילובים ליומיום, וגם ליציאה חגיגית יותר, שכל מה שנותר לעשות, רגע לפני שאתן יוצאות מהבית, זה לשלוף את הפריט הזה מהארון, ולצאת אל העולם.

הכי מתאים לישראל - עם ג׳ינס וטי שירט


כידוע, פה זה לא אירופה. נחמד לפעמים להעמיד פנים שכן, במיוחד כשאנחנו יוצאות למסעדה או בר בערב, אבל בגדול, ברוב המקרים נרגיש שאנחנו ״אובר דרסט״ ברחוב הישראלי. לכן, אחד הלוקים שיכולים לעבוד תמיד, בין שמדובר ביום במשרד ובין שמדובר בפגישה עם חברים בשבת בצהריים, הוא לוק של ג׳ינס, טי שירט ומעליו בלייזר טוב, שמוסיף טאץ׳ מוקפד לכל הסיפור. מה שכן, המלצה גורפת לגבי כל פריטי הבייסיק שאתן רוכשות - לכו על הבסט של הבסט. מדובר בפריטי חרישה, שתמיד תמיד רלוונטיים. קנו טי שירט לבנה, מכותנה איכותית, וג׳ינס בגזרה מחמיאה (ולא בהכרח זו שטרנדית כרגע), ואלו תמיד יעשו לכן חשק לשלוף אותם מהארון.

הכי מתוחכם - על שמלת ערב או חצאית סאטן

אם יוצא לכן לשוטט ברחבי האינסטגרם, זהו לוק שוודאי נתקלתן בו בשנתיים האחרונות, בקרב פאשניסטות מבינות עניין. שמלת ערב מהודרת, או לוק שמורכב מחצאית סאטן בצבע בוהק, ומעליהן זרוק באגביות נונשלנטית בלייזר אוברסייז עם הדגשה בכתפיים. מדובר בלוק מתוחכם ועדכני, שמומלץ לנסות לרגל יציאה מהודרת. במקרה שמדובר בשמלה באורך מידי או מקסי, כדי למנוע מראה של יותר מדי בד ושכבות, ועל מנת להדגיש את המותניים, לעתים מוסיפים ללוק הזה חגורה דקיקה הנכרכת סביב המותן, מעל הבלייזר.

הכי אייטיז - על שמלת מיני

אם נולדתן בעשורים הרלוונטיים, אתן אולי זוכרות קליפים מהאייטיז בהם נצפות נשים עם שמלות קצרות צמודות, שחורות בדרך כלל, גרביונים שחורים, נעלי עקב, שיער משוך לאחור בעזרת ג׳ל, ושפתון אדום עז, ולסיום - בלייזר שחור עם כריות כתפיים נוכחות. לוק אייטיזי נקי, אדג׳י במידה, מחמיא מאוד, מאחר ומשאיר מקום לרגליים, ובגדול - עובד כמעט בכל מצב.

שילוב של אלגנטיות עם קוליות - טי שירט וחצאית מיני

כאן יש רעיון שלמעשה משלב אלמנטים מכמה סגנונות, ולכן יש בו פוטנציאל שיקי גדול, שאפשר לשחק איתו בהתאם לסוג האירוע ורמת האלגנטיות הנדרשת. מדובר בשילוב של חצאית מיני צמודה, יחד עם טי שירט - שיכולה להיות לבנה לחלוטין ויכולה להיות עם כיתוב או אלמנט כלשהו, ומעל כל הטוב הזה, בלייזר בגזרה נכונה ומחמיאה. אם אתן מעוניינות בלוק יותר קז׳ואל, צוותו לסיפור הזה סניקרס או אפילו נעלי אולסטאר. אם, לעומת זאת, מדובר ביציאה - נעלי עקב סופר נשיות או מגפוני עקב, יתאימו כאן בדיוק.

חליפות ביי דה בוק - עם מכנסיים מחויטים

בואו נחזור רגע למקור, ונזכיר שוב שבראשית דרכו הבלייזר היה בכלל חלק מחליפה מחויטת. החליפות, ככלל, חזרו אלינו בגדול בשנים האחרונות, לאחר תקופה בה הוחרמו שילובים שהם יותר מדי ״מאצ׳י מאצ׳״), וכעת מאוד נכון לחזור ולשלב מכנסיים מחויטים יחד עם בלייזר מחויט באותו הצבע. אם מדובר ביציאה, ולא ביום עבודה במשרד, ואתן נועזות במידה, ניתן לשלב את המערכת הזו יחד עם טוב קטנטן ואפילו חזיית תחרה שחורה. 


טוויסט בעלילה - עם מכנסי טרנינג

יש יותר ישראלי מללכת עם מכנסי טרנינג ובלייזר מעל? זה ממש כמו גורמה בפיתה, או לחילופין - להזמין במסעדת שף שווארמה. וכל הדברים האלה קורים פה, והם הכי טובים שיש. השילוב הזה, יכול לשדרג כל חליפת טרנינג (רצוי עם סווטשירט קפוצ׳ון, שיבצבץ מתוך הבלייזר) לרמות של שיק ואלגנטיות, ובדיוק במידה המאוזנת והנכונה. ככה אנחנו אוהבות - להיראות מוקפדות, אבל לא כאילו התאמצנו מדי. 


כמו כן, במדינה שלא מתאפיינת בקור יוצא דופן, בלייזר לגמרי יכול למלא את מקומו של המעיל - כאשר הוא נלבש מעל סווטשירט מחמם או סוודר עבה. במקרים כאלה, כאמור, חשוב לבחור בבלייזר במידה אחת גדולה יותר, כך שיישאר לכן קצת מקום להתנהל בנעימות בתוכו.