אוברול לאירוע או ליומיום - הפריטים החדשים של ג׳ולייט מספקים מענה להכל

אין דברים כאלה: וואן פיס שהוא תמיד הכי מחמיא, הכי שיקי, הכי מתוחכם אבל עם זאת גם תמיד לא מתאמץ והכי סוגר פינה. בדרופ החדש של המותג ג׳ולייט, תמצאו גם אוברול ערב וגם אוברול קז׳ואל - הכי מדויקים שיש

מישהו שיאהב אותנו כמו שאנחנו אוהבות אוברולים. אין דברים כאלה - וואן פיס שהוא תמיד הכי מחמיא, הכי שיקי, הכי מתוחכם אבל עם זאת גם תמיד לא מתאמץ, הכי סוגר פינה כי לא צריך לחשוב על חלק עליון VS חלק תחתון, הכי נוח והכי כיפי. זהו, פשוט קלף מנצח. בין שמדובר בלבוש קז׳ואל ובין שמדובר בלבוש לאירוע נוצץ, אפשר למצוא מענה בדמות אוברול. אוברולים לערב של מעצבים הם תמיד מדויקים מאוד, ומהווים את האלטרנטיבה המושלמת לשמלת הערב המפוארת. הם לגמרי יכולים להיות מפוארים בפני עצמם, אבל מאחר והחלק התחתון מורכב ממכנסיים, תמיד יהיה בהם משהו מעט קליל ונונשלנטי יותר. כמו כן, בניגוד לשמלות הערב המסורתיות, האוברולים המיועדים לאירועים ניתנים להסבה ללבוש גם ליציאה יותר קז׳ואלית, מה שהופך אותם להרבה יותר שימושיים.

לערב או ליומיום - אל תפספסו את האוברולים של המותג Julliett

בין שאתם מחפשות אחר אוברול לאירוע ובין שמדובר בלבוש קז׳ואל, מומלץ בחום לבחון את הדרופ החדש של המותג JULLIETT. המעצבת גילי אזולאי מביאה איתה סטייל נקי ואלגנטי, שבא לידי ביטוי בכל אחד מהפריטים היוצאים תחת ידיה. הבגדים אף פעם לא צמודים מדי, אך גם לא ממש אוברסייז, או במילים אחרות - הגזרות מדויקות מאוד. כשזה נוגע לאוברולים, לעניין הזה יש חשיבות רבה יותר, מאחר והם חייבים לשבת בול על הגוף, יותר מכל פריט לבוש אחר.  בדרופ שנחת באתר רזילי לאחרונה, תמצאו שני סוגי אוברולים מושלמים - האחד, עם שרוולים קצרים ומכנסיים קצרים, שיישב בול על יום עבודה במשרד, שיטוט של יום שישי בעיר ובעצם על כל סיטואציה קז׳ואלית שמצריכה יציאה מהבית בסטייל. השני - אוברול ערב מושלם כמו שטרם ראינו בעבר. אוברול עם מכנסיים ארוכים ורחבים, ווואן שולדר סקסי וחגיגי להפליא. מיד נפרט על הדגמים האלו ועל הצבעים בהם הם מוצעים. כמו כן, תמצאו בקולקציה הנוכחית גם מכנסיים מחויטים רחבים, אך לא מדי, בגזרה מדויקת ומחמיאה, וגם חולצות מחוך טרנדיות וסופר שיקיות. 


קז׳ואל בשיא הסטייל - אוברול לבן מושלם


אם גם אתן מתחילות להימשך לצבעים בהירים, בדיוק בתקופה הזו, בה השמש מתחילה להאיר לנו פנים - אוברול לבן מדגם פרנסיס של JULLIETT הוא התשובה. מדובר באוברול עם שרוולים קצרים ומכנסיים קצרים, בגזרה המזכירה מעט את החולצות המכופתרות המחויטות, אבל אל תטעו - הוא הכי קזו׳אל שיש. המכנסיים לא קצרים מדי והשרוולים, יוצרים יחד פיס שמתאים ממש לכל סיטואציה. תוכלו לשדך לו סניקרס נמוכות או כפכפי עור חומים או שחורים ותיק אוברסייז, ולקבל לוק מנצח. 


אותה גברת רק בשחור קלאסי

עם כל הכבוד לאביב ולמשיכה לפריטים בהירים, בגדים בצבע שחור תמיד יהיו האהבה שבלב, ולנצח נשמור להם אמונים. אוברול שחור הוא פריט שכל אחת צריכה במלתחה, ובמצב הזה, כשעומדות מול הארון חסרות אונים בבוקר, הוא תמיד יהיה התשובה הנכונה. במיוחד כשמדובר באוברול פרנסיס, אותו הדגם מהסעיף הקודם. הגזרה הניטרלית שלו, הסטייל המתפרץ, אבל בשקט, הלוק העל-זמני הזה שתמיד יהיה שם בשבילכן ותמיד יוציא אתכן הכי טוב שיש. זה פשוט זה. אגב, לנועזות שביניכן, ניתן למצוא אותו באתר גם באדום. לא לבעלות לב חלש ואי-סיבולת למחמאות. ראו הוזהרתן.

מוכנות להתאהב בבגד? אוברול ערב הכי וואוו שיש

טוב, אם יש לכן הזמנה לאירוע חשוב כלשהו הקיץ, ובטוח יש לכן כי אתן חיות במדינת ישראל, אז עצרו הכל - מצאנו את אוברול הערב הכי וואוו שיש. אוברול וואן שולדר ג'ולי של המותג ג'ולייט הוא פשוט הכי מדויק, הכי ״פנסי״ והכי מחמיא וסקסי שיש. קודם כל הבד - הוא עשוי מחומר מבריק דמוי סאטן, שכבר נותן פה גלאם משמעותי. שנית, הוא בגזרת וואן שולדר, שלא רק ממשיכה איתנו משנה שעברה וממשיכה להיות רלוונטית וטרנדית, מה גם שהיא מאוד מחמיאה ואלגנטית. המכנסיים הם בגזרת ווייד לג, מה שמוסיף םה קלילות חיונית וגם אוורור ונוחות. בקיצור, עכשיו רק נותר לכן לבחור בין שלושת הצבעים ההיסטריים שהוא מגיע בהם - ירוק טורקיזי מטריף חושים, ורוד בהיר שכולו רכות ונעימות של קיץ או שחור קלאסי, אלגנטי ברמות ועל זמני. הוא גם לא צריך הרבה עזרים כדי להיות וואוו - סנדלי עקב, תיק קלאצ׳ קטן, עגילי סטייטמנט ושיער אסוף בקפידה. צאו לדרך.

עוד פריטים שכדאי לסמן בדרופ החדש של ג׳ולייט

עוד שני פריטים בדרופ החדש של ג׳ולייט, שכדאי מאוד לשים לב אליהם. יש לציין שביחד הם יכולים ליצור את לוק הערב המושלם ביותר, ולחוד הם בהחלט יכולים לעבוד גם כן. האחד, חולצת מחוך מדגם ״סבין״. החולצה הזו, בניגוד למחוכים הקלאסיים, שאגב, עשו קאמבק רציני לאחרונה, היא נוחה ויושבת טוב, ולא תצטרכו להתאמץ מדי כדי ללבוש אותה ולהתהלך בתוכה. מה שהופך אותה לפרקטים במיוחד, הוא העובדה שהיא נסגרת באמצעות קרסים דווקא מקדימה, ומאחור היא מצוידת בגומי אלסטי. היא מגיעה בוורוד היסטרי, לבן צח ומהפנט או שחור קלאסי. עם מכנסיים בצבע זהה היא תתאים במיוחד לאירוע, ואילו עם ג׳ינס רחב היא תהיה מושלמת ליציאה בערב. 


המכנסיים שישלימו את מחוך ״סבין״, הם מכנסיים מחוייטים מדגם ״אניס״, שמגיעים בדיוק באותם הצבעים, לכדי יצירת חליפה עם המחוכים. למכנסיים גזרה ישרה וגבוהה, עם ״פנסים״ בחזית, ועם גומי במותניים. כן, נוחות היא שם המשחק.  הם ילכו נהדר עם המחוך מדגם ״סבין״ אך גם יתאימו עם עד שלל שילובים קז׳ואלים, לרבות טי שירט לבנה וסניקרס.