אוברול לבן ואולסטאר גבוהות - 3 לוקים עונתיים להשראה

נכון, אנחנו לגמרי בקטע של מלתחת קפסולה עם פריטי מפתח, שבכל זמן אפשר לשלוף ולהרכיב איתם לוקים מנצחים, אבל לפעמים בא לנו משהו קצת יותר טרנדי, לוק עם איזה טוויסט כזה שיבלוט בשטח. כמה הצעות לאאוטפיטים מיוחדים

לפעמים אנחנו עומדות מול ארון הבגדים שלנו, חסרות אונים, ולא ממש יודעות מה ללבוש היום. אל תבינו אותנו לא נכון, אנחנו לגמרי בקטע של מלתחת קפסולה עם פריטי מפתח, שבכל זמן אפשר לשלוף ולהרכיב לוקים מנצחים, אבל לפעמים בא לנו משהו קצת יותר טרנדי ועכשווי, לוק עם איזה טוויסט כזה שיבלוט בשטח, ואולי אפילו יגנוב את ההצגה. לא רק שהדבר הזה הוא לגיטימי לחלוטין, מה גם שאפשר בהחלט להגיע אליו באמצעות פריטי הבייסיק ששוכבים להם בארון ומשמשים אותנו כל הזמן, בתוספת של פריט אחד מיוחד או טרנדי, או גם וגם. אז החל מהרעיון הבלתי שגרתי של אוברול לבן, דווקא בחורף, ועד לוק בייסיק שמה ש״שובר״ אותו הוא דווקא מגפי בוקרים עם אדג׳ - הנה כמה רעיונות מחוץ לקופסא.

1 לוק על בסיס אוברול לבן של אלה לוי

המעצבת אלה לוי ידועה בבייסיק האיכותי וה״פיין״ שהיא מעצבת ותופרת, ובדרך כלל מדובר בפריטים שפשוט אי אפשר לטעות איתם. צבעוניות ניטרלית של שחור, לבן, אפור וכחול כהה, קווים נקיים וישרים, בגדים פרקטיים שבאמת מתאימים לכל עונה והם תמיד מרימים לנו וגורמים לנו להרגיש במיטבנו. היופי בסגנון של אלה לוי, הוא שבפריטי בייסיק רבים שהיא מעצבת, יש איזה טוויסט שמשדרג ומייחד אותם. למשל, סווטשירט עם דיטייל של קשירה במותן, מעיל טרנץ׳ באורך קצר יותר מהרגיל, שלמעשה הופך אותו לג׳קט, חולצת גולף בייסיק עם פתח ״קאט אאוט״ מעל החזה, וסט בגזרת מעיל בייקר ועוד. אז במסגרת החידושים הללו, לוי השיקה בקולקציית החורף שלה, אוברול טייסים דווקא בצבע לבן. כמובן, לסולידיות או לאלו שפשוט התמכרו לגזרה המושלמת הזו, ניתן להשיג את האוברול גם בשחור ובירוק חאקי. אבל אנחנו כאן כדי לדבר על הדגם הלבן של אוברול טייסים ״מארק״ בצבע לבן. האוברול הזה לקוח מעולמות הצבא הגבריים, ולכן הוא סופר אדג׳י וקולי. הוא עם שרוולים ארוכים, גזרה ישרה המסתיימת באורך הקרסול, כיסים רבים, וחגורת מותן היוצרת לוק מחמיא ונשי. 


האקססוריז שישלימו את הלוק


בימי החורף הקרירים יותר, ניתן ללבוש מתחת סריג גולף שחור, ולהשלים את הלוק עם נעלי אולסטאר גבוהות או סניקרס במראה מעודן. תוספת של משקפי שמש שחורים ותיק שווה תבוא כאן בול. לוק יוצא דופן בהחלט.

2 הטי שירט והג׳ינס מקבלים טוויסט עם מגפי בוקרים

למקרה שפספסתן את הסיפור, מגפי בוקרים קיבלו בוסט רציני העונה, וחזרו לככב בכל מקום. ניתן להשיג אותן בשלל גבהים ובשלל צבעים. טוב, לא ממש שלל, אלא בעיקר שחור וחום, אבל אין צורך ביותר מזה. הן יתאימו עם שמלות בסגנון בוהו, עם טייץ וסוודר וכמובן עם ג׳ינס. באתר תמצאו כמה דגמים מוצלחים מאוד של מגפי בוקרים של דולצ׳ה ויטה, המותג הניו יורקי המבוקש, שכבר הפך לשם דבר בתחום ההנעלה. ההמלצה שלנו - לבחורבמגפי בוקרים בגובה בינוני (לא גבוהות מאוד ולא נמוכות), שיתאימו גם עם שמלות וגם עם ג׳ינסים. 


2 במקום סניקרס - לשבוא לוק בייסיק דווקא עם מגפי בוקרים

ההצעה שלנו, במקום ה״גו טו״ של ההצעות לנעילת מגפי הבוקרים, היא להעניק טוויסט ללוק הכי בייסיק שלכן, לוק קלאסי שתמיד עובד, אבל הפעם עם תוספת עניין משמעותית. הרעיון הוא לצוות את מגפי הבוקרים, רצוי בצבע חום, לג׳ינס בגזרה ישרה וטי שירט לבנה. בימים הפחות קרים (ויש מהם הרבה השנה), ניתן להוסיף מעל מעיל עור קלאסי, בגזרת בייקר. בימים היותר קרירים, ניתן להמין את חולצת הטי שירט בסריג גולף צמוד ומעיל עור עם בטנת פרווה, או מעיל צמר קלאסי, שלחלוטין יעבוד פה גם הוא.

3 לוק חדר כושר שהופך לסטריט וור הכי חם כרגע

איך אנחנו אוהבות כשנוח ונעים לנו, בלי לוותר על הסטייל… אז כאן יש הצעה ללוק שהוא בין הטרנדיים ביותר שיש כרגע (פתחו אינסטגרם ותיווכחו בעצמכן). הרעיון הוא להפוך את לוק חדר הכושר שלכן (ואם אין לכן כזה אז נו נו נו, חייבות לעשות ספורט, ולא רק בשביל הסטייל), ללוק שאפשר ורצוי להסתובב איתו כל היום, גם אם ממש לא היתה לכן כוונה להגיע לאימון היום. אם נודה באמת, אנחנו לא המצאנו פה את הגלגל, כל תחום ה״אקטיב וור״ כבר תפס פה תאוצה מזמן, ומותגי ספורט הם כבר מזמן מותגי אופנה לכל דבר. תשאלו את סטלה מקרטני שחברה לאדידס כבר לפני למעלה מעשור, ומאז קשה להפריד ביניהם. מעצבי על ומותגי ספורט מסרבים להיות אויבים, ואנחנו המרוויחות הגדולות מהסיפור הזה. זו ההזדמנות להזכיר לכן שאפשר למצוא באתר שלל פריטי ספורט שהם תוצר של שיתוף הפעולה המהמם הזה, החל מטייצים ובגדי אימון, ועד נעליים בעיצובים משוגעים וגם אקססוריז ספורטיביים שהם שיק הסטייל.

הלוק הספורטיבי הכי נכון לרגע זה

אין מצב שפספסתן את הלוק הזה, ועל אף שהוא זוכה לאובר פופולריות, עדיין אין סיבה שלא לאמץ אותו. הוא נוח, הוא מחמיא, והוא מתאים כמעט לכל אוקייז׳ן: הבסיס ללוק הזה הוא טייץ איכותי, רצוי בשחור, טופ או בחורף חולצה בגזרת קרופ בצבע שחור או סווטשירט קפוצ׳ון אוברסייז, נעלי סניקרס טרנדיות כמו הדגמים החמים של ניו באלאנס בצבע לבן או אפור, גרבי ספורט לבנות מתוחות מעל הטייץ, עד לגובה הקרסול (לא יותר מזה, זה יראה מוזר), ובלייזר אוברסייז מעל. תוספת של כובע מצחיה בסגנון בייסבול תיקח את זה כבר לנקסט לבל של השיקיות.