אזעקת טרנד: מכנסי פסים בכחול לבן ועוד מכנסי קיץ שווים

אם עדיין לא הצלחתן לאתר מכנסיים מתאימים לקיץ המקומי, אנחנו כאן כדי לעזור. נתחיל מהטרנד שאי אפשר להתעלם ממנו - מכנסי הפסים, ונדון גם בטרנדים נוספים בתחום המכנסיים לעונה. הישארו עמנו 


זה נכון, בקיץ שמלות הן אהבה שלנו בלב, אבל לא בכזו קלות נוותר גם על מכנסיים בקיץ. הכל תלוי בסוג הבד ובגזרה, שחייבים לתמוך בשמש ובלחות של הקיץ הישראלי. אז ג׳ינס עבה - אאוט, אבל מכנסי פשתן, סאטן ובדים דקים ומאווררים אחרים בהחלט יתקבלו בברכה. אם עדיין לא הצלחתן לאתר מכנסיים מתאימים לקיץ המקומי, אנחנו כאן כדי לעזור. נתחיל מלדבר קצת על טרנד שכבר אי אפשר להתעלם ממנו - מכנסי פסים בכחול לבן, ומיד אחרי זה נדון בטרנדים נוספים בתחום המכנסיים לעונה. הישארו עמנו.

סגנון הפסים בכחול ולבן תופס תאוצה

לא ברור מי הרימה את הכפפה והתחילה עם הסיפור הזה, אולי זה קשור למצב המדיני (כנראה שלא, כי ראינו את זה על פאשניסטות בכל רחבי העולם), ואולי זה איזשהו טייק אוף ללוקים המבוססים על בגדי בית, שלא לומר פיג׳מות, אבל איך שלא תסובבו את זה - מסתמן פה טרנד קיצי: מכנסי פסים בכחול לבן. מדובר במכנסיים דקים, מבד כיפי ובגזרה לא צמודה כלל, שבדרך כלל מגיעים עם חגורת קשירה אלסטית במותן ומקלים עלינו את החיים בחום של ישראל. איזה טרנד כיפי זה, יא אללה. 


באתר תמצאו מכנסי פסים שעונים בדיוק, אבל בדיוק על ההגדרה. מדובר במכנסי פינטו של המותג הקולי ״טו טון״. למה קולי? כי כמעט כל הבגדים שלהם מרגישים ונראים כיפים ונונשלנטים, מיוצרים מבדים קלילים ודקים והגזרות משוחררות ומאווררות. אז נחזור רגע למכנסי ״פינטו״, שחייבים לצרך להם מדבקה אדומה עם אזהרת התמכרות. מדובר במכנסיים בגזרת בלון (אבל לא רחבה מדי), שנהיית מעט צרה יותר במורד הרגל, והם באורך ⅞ שמוסיף להם קוליות ולנו אורך לרגליים. יש להם גומי אלסטי במותניים ושריכה לתוספת נוחות ודיוק. בקיצור - אלו הם המכנסיים שלכן לקיץ הזה. אגב, אם התאהבתן חזק, תוכלו למצוא אותן גם בגרסת משבצות קטנטנות בורוד-לבן ובשחור-לבן.

עם מה ללבוש את המכנסיים הטרנדיים?


הו, טוב ששאלתן, כי מכנסיים עם דוגמא, כל דוגמא אך במיוחד עם דוגמת פסים, צריך לדעת לשלב נכון כדי לא להיראות עמוסות או לחילופין ״זרוקות״ מדי. מאחר שלמכנסיים המדוברים יש אפיל מסוים של פיג׳מה, יש לאזן אותם עם פריטים שלא משאירים ספק לכך שאתן לבושות היטב. לדוגמא, טופ לבן צמוד ומעלין מכופתרת לבנה אוברסייז פתוחה, כפכפי עור ותיק אוברסייז בחום בהיר, ייצרו יחד את לוק החופשה או לוק הקז׳ואל האולטימטיבי בדיוק עכשיו.


עוד לוק קז׳ואל שתמיד יכול לעבוד, הוא לחבר למכנסיים ג׳קט ג׳ינס בגזרת קרופ, יחד עם סניקרס לבנות בסגנון מעודן.

דרך נוספת ללבוש את המכנסיים, באופן מעט יותר ״לבוש״, היא להוסיף בלייזר אוברסייז, טופ שחור או גופיה לבנה צמודה ונעלי סירה.

כשמעט יתחמם יותר, טי שירט איכותית לבנה בתוך המכנסיים יחד עם נעלי עור שטוחות בצבע חום או בז׳ יעשו את העבודה מעולה. 


עוד טרנדים במכנסיים לקיץ והמלצות לפריטים מתאימים מהאתר


המכנסיים המחוייטים הרחבים ממשיכים איתנו

אם גם אתן כבר עמוק בקשר עם מכנסיים מחויטים לנשים, יש לנו בשורות טובות עבורכן. הם לא הולכים לשום מקום. למעשה, המכנסיים המחויטים, בעיקר אלו בגזרת ה״ווייד לג״, כלומר אלו עם הרגל הרחבה שנמשכת באותו הרוחב מהירכיים ועד למטה. הגזרה הזו היא מעולה לקיץ, קודם כל בגלל שהיא מאווררת במיוחד, ואם תבחרו בבד הנכון, יהיה לכן נעים בתוכם כמעט כמו בשרוואל. דבר שני, הגזרה הזו יושבת בול עם טופים קטנים וקייציים ועם סנדלים. נכון לכרגע, הם יבואו הכי בטוב עם סניקרס צ׳אנקיות כמו ניו באלאנס, וגופיית בייסיק צמודה או טי שירט לבנה. 


באתר תמצאו את הגרסה המדויקת ביותר של המכנסיים המחוייטים - דגם ״אטרה״ של מותג הבית רזילי סטודיו. הם מגיעים בצבע תכלת מטריף, שחור ובז׳. 


הגרסה הקיצית המקוצרת של המכנסיים המחוייטים

אחרי הכל, התכנסנו כאן כדי לדבר על הקיץ, אז לא נשאיר אתכן בלי הצעה שווה למכנסיים קצרים מדויקים. המכנסיים מדגם ״ג׳אפה״ של המותג העולה House Of Jaffa, הם בדיוק הגרסה הקיצית והמקוצרת למכנסיים המחוייטים המדוברים. המכנסיים בגזרה גבוהה במותניים ורגל רחבה, והם עשויים מכותנה, כך שהעור שלכם יודה לכן מקרב לב. אם תצוותו להם נעלי עקב, טופ צמוד ו״פנסי״ ובלייזר, תוכלו לקחת אותם ליציאה בהחלט. אם תסובבו את הסיפור לכיוון של טי שירט איכותית בתוך המכנסיים, חגורה וסנדלי עור - יתקבל לוק נכון לכל הזמנים. המכנסיים מגיעים בשחור ובדגם עם דוגמא קיצית יפהפיה עם פסים עדינים בכחול-לבן ועיטורי פרחים אדומים. 


מכנסי סאטן - רלוונטיים גם ליום יום


מכנסי סאטן הם גם טרנד שממשיך איתנו מעונות קודמות, ואף עושה סימנים של התחזקות. אם מדברים על מכנסיים ועל קיץ, אין ספק שמכנסי סאטן יכולים לשבת בול על המשבצת הזו, מאחר והם עשויים מבד קליל ודקיק, והם מגיעים בגזרות משוחררות ורחבות. אם חשבתן שפריטי לבוש עשויים סאטן מבריק הם נחלתם הבלעדית של בגדי הערב, תחשבו שוב. אם תשלבו את מכנסי הסאטן הרחבים עם טי שירט ועם סניקרס, יתקבל לוק מתוחכם וסופר נכון לעונה הזו. עם לוק כזה אפשר ללכת לעבודה, לסידורים ובעצם לכל אוקייז׳ן קז׳ואלי שמתחשק לכן. כמובן, גם כלוק ערב המכנסיים האלו יעבדו מדהים, במיוחד כאשר הם נלבשים עם חלק עליון תואם, היוצר חליפה. מכנסי הסאטן מדגם ״האנטר״ של המותג המשגע נוריתמי, הם מושלמים להגדרה הזו - הם בצבע זהב חלומי, בגזרה מתרחב ועם גומי אלסטי במותניים, שהופך אותם להכי נוחים וכיפים שיש.