איך הפכו נעלי ניו באלנס למותג הכי חם בעולם האופנה? דגמים בלעדיים ברזילי

אחרי שנים שהמותג הבוסטוני היה האנדרדוג מול ענקיות ספורט כמו אדידס ונייק, הוא הפך לבחירה הראשונה של כל מי שאימץ את סגנון הסטריט וור והקזואל העכשווי, והתהילה הזו, בינתיים, עושה סימנים של להימשך הרבה יותר מ-15 דקות


אין מה לומר, אופנה היא דבר לא יציב ולעתים קרובות גם בלתי צפוי. טרנדים ששלטו כאן לפני שנים ספורות בלבד וכולנו אימצנו אותם (היוש, סקיני ג׳ינס), הלכו והתאיידו, וחלקם אפילו הפכו לטאבו ובכל זאת, עושים סימנים של קאמבק (היוש גזרה סופר סופר נמוכה בג׳ינסים), וכך גם בתחום אופנת הנעליים. היו שנים שאם נתפסתן עם נעלי ספורט מחוץ לחדר הכושר, זו היתה חרפה, על אחת כמה וכמה אם היה מדובר בנעליים צ׳אנקיות מהסוג הגס, בדיוק כמו נעלי ניו באלאנס 530, שכיום הן ה-דבר וכל פאשניסטה שמכבדת את עצמה מחזיקה לפחות זוג אחד כזה. 


נעלי ניו באלאנס הן ההוכחה הניצחת לעד כמה טרנדים יכולים להתהפך גם לכיוון השני. אחרי שנים שהמותג הבוסטוני היה האנדרדוג מול ענקיות ספורט כמו אדידס ונייק, הוא הפך לבחירה הראשונה של כל מי שאימץ את סגנון הסטריט וור והקזואל העכשווי, והתהילה הזו, בינתיים, עושה סימנים של להימשך הרבה יותר מ-15 דקות. 

בתקופה האחרונה, ניו באלאנס ביסס את עצמו כמותג הנעליים המועדף על כוכבי קולנוע, ספורטאים וסופר-מודלס שיש להן נוכחות חזקה מאוד ברשתות החברתיות. דמויות כמו זואי קרביץ, קאיה גרבר וריהאנה מגלות נאמנות רבה למותג, וחלקן אף יצאו בשיתוף פעולה ועיצבו יחד עם ניו באלאנס מהדורות מוגבלות של דגמי נעליים.

לצד הסלבס והמשפיענים מהשורה הראשונה, עוד עניין שהאיץ את הפופולריות של נעלי ניו באלאנס בקרב הציבור, הוא שהמחירים שלהן הם יחסית נגישים, כך שגם אם אתן לא נמנות בין בנות העשירון העליון, יש סיכוי טוב שתוכלו להתהלך עם הנעליים השוות האלה. אפילו דגם ה-574, למשל, הדגם החביב על ליאונרדו דיקפריו בכבודו ובעצמו - נמכרות במאות בודדות של שקלים.

דבר נוסף שהרים לניו באלאנס והחזיר את המותג חזק לעניינים, הם שיתופי הפעולה הרבים שהחברה עושה עם מעצבים, בתי אופנה וכמובן סלבס - בתוך רשימת משתפי הפעולה המגוונת והארוכה של המותג, תמצאו שמות כמו ליוויס, בודגה, ,Aries
Stone Island ועוד. כמו כן, בחברה דואגים לחדש ולרענן את הקולקציות בכל עונה, ולהוציא דגמים מיוחדים (מיד נפרט על אלו שתמצאו כאן באתר), במהדורות מוגבלות. 


אילו דגמים מיוחדים של ניו באלאנס תמצאו באתר רזילי?


ניו באלאנס 550 - דגם פופולרי בצבעים מיוחדים


נכון, דגם ניו באלאנס 550 הוא לא ייחודי לנו ואפשר למצוא אותו במקומות נוספים, אבל מה שכן - באתר של רזילי יש אותו בצבעים יוצאי דופן, שסביר שתתקשו לאתר בדרכים אחרות. דגם 550 המבוקש עוצב בהשראת נעלי הכדורסל משנת 1989 שננעלו על ידי שחקנים שהפכו לאגדה, ומה נאמר? עדיין יש לנעליים האלו את זה. 

איכשהו, השילוב הזה בין עידון לצ׳אנקיות, בין שיק לאיפוק, פשוט עושה לנו את זה, ואנחנו ממש לא היחידות… באתר תוכלו להשיג את הנעליים בצבעוניות יוצאת דופן: למשל בשילוב של אפור וסגול שגרם לנו להחסיר נשימה, באדום עז, שגונב את ההצגה, שילוב של תכלת וצהוב (זיווג אהוב משכבר הימים), וגם קלאסיקות של לבן עם לוגו ירוק, כחול או אדום. עיצוב פשוט, נקי ונאמן למורשת, יוצר נעליים שפשוט אי אפשר להוריד אותן מהרגליים.

מה ללבוש עם דגם ניו באלאנס 550?


כאמור, דגם 550 של ניו באלאנס הוא בוט ונוכח, אך העיצוב נקי ומעודן. לכן, השילוב שיתאים במיוחד ללבוש עם הנעליים האלו הוא מכנסיים מחויטים בגזרה רחבה וישרה, טי שירט לבנה, ג׳קט בומבר או אפילו בלייזר שחור, וכובע מצחיה בסגנון בייסבול. בימי החורף הקרים ניתן ללבוש מעל החגיגה הזו מעיל טרנצ׳ או צמר ארוך מחויט. 


דגם בלעדי לאתר: ניו באלאנס ML610TA


דגם ML610TA של New Balance הוא אחד הנדירים, והשקענו לא מעט מאמצים כדי להביא אותו לכאן. כן, שמעתן נכון, הוא בלעדי כאן באתר רזילי. מדובר בדגם לאספנים מביני עניין, נעלי ספורט שעוצבו במראה עתידני ובצבעים בוהקים - במקרה הזה ירוק ניאון, שהכל מצביע על חזרתו לאופנה ממש העונה. העיצוב מבוסס על דגם נעלי הספורט של המותג MT610 שהושק לפני קצת יותר מעשור, ואין ספק שהוא עושה להן כבוד.

מה ללבוש עם נעלי ניו באלאנס מדגם ML610TA

ובכן, הדגם הזה הוא סופר ספורטיבי, ולכן מומלץ להמשיך באותו הקו וללבוש איתו בגדים בסגנון אקטיב וור או אפילו בגדי ספורט של ממש - מכנסי טרנינג או טייץ, סווטשירט קפוצ׳ון גדול, פאוץ׳ ספורטיבי וכובע מצחיה יבואו כאן טוב ממש. מה שכן - מאחר והנעליים הן בצבעוניות עזה מאוד (ירוק זוהר), כדאי להרגיע עם הצבעים של שאר פרטי הלבוש וללכת על אפורים, שחורים, בז׳ים ולבנים.

דגם 327 - עיצוב מעודן עם הבלחה של צבעוניות 


זה לא נדמה לכן, לצד הדגם 530 של המותג, אפשר לראות מסביב כל הזמן את הדגם 327, ולא סתם הוא הפך לכה פופולרי. קודם כל הוא סופר מעודן ונשי. הקווים המעוגלים, עור הזמש העדין, והפלטפורמה שמקנה לנו תחושה טובה של גובה על עקבים, על אף שאנחנו נועלות סניקרס בכיף שלנו. איך אפשר שלא להתאהב? דגם 327 הוא בהחלט יוצא דופן, ויש בו מן הניגודיות של גפה פנימית מעודנת וסולייה גבוה וצ׳אנקית. אפשר לומר שיותר מכל דגם אחר, הוא מחמיא למי שנועלת אותו, מאריך את הרגל ויוצר צללית צרה. בדגם המוצע כאן באתר הוא מגיע בשחור-לבן עם עיטור של N ורודה ענקית ונגיעות של ירוק ואדום. סטייל של הביוקר.