איך להרכיב אאוטפיטים בסטייל עם בגדי נשים המוצעים כעת בסייל ברזילי?

נוט טו סלף: לעתים קרובות, הסיילים של דצמבר נותנים פייט חזק מאוד לאלו של הבלאק פריידיי ומבצעי נובמבר בכללי. כמו כן, בישראל החורף רק מועיל בטובו להגיע בחודש זה, כך שרק בזמן הזה של השנה מתחיל להתחשק לנו להתחדש במלתחת חורף. אם כך, עכשיו הוא הזמן הטוב ביותר לעשות זאת

ליידיז, למקרה שלא ידעתן או שלא הבחנתן, נשמח לגלות לכן סוד שהוא בגדר אינסייד אינפורמיישן - לעתים קרובות, הסיילים של דצמבר ברשתות האופנה ובבוטיקים, נותנים פייט חזק מאוד לאלו של הבלאק פריידיי ומבצעי נובמבר בכללי. נוט טו סלף. כמו כן, בישראל החורף רק מועיל בטובו להגיע בחודש דצמבר, כך לפחות בשנים האחרונות, ורק בזמן הזה של השנה מתחיל להתחשק לנו להתחדש במלתחת חורף. אז וויו ווין, לא? כלומר, אם נמנעתם מרכישת מעילים, סריגים וכדומה בחודשים שקדמו לחודש האחרון של השנה, אז לא פספסתן את הרכבת, נהפוך הוא, עכשיו הוא הזמן הטוב ביותר לעשות זאת. 


איך לקנות חכם בסייל?


אז נכון, לפעמים רק לשמע הביטוי בגדי נשים בסייל אנחנו נכנסות לסטרס מסוים, ומרגישות שצריך להתפנל ולהערים שלל פריטי לבוש והנעלה, מכף רגל ועד ראש, כדי לא לפספס את מחירי המבצע. אבל רגע, שנייה, לא בטוח שזו הדרך הנכונה, וקרוב לוודאי שזו לא תהיה הדרך שתחסוך לכן כסף ותתחשב בסביבה (אקולוגית ווייס). אז קודם כל, לנשום עמוק, ואז לבדוק מה באמת חסר לכן בארון כדי לבנות לוקים שווים ואיכותיים. טיפ מעולה בהקשר זה - לעשות סדר בארון הבגדים. מצד אחד, לא תאמינו כמה פריטים כבר יש לכן, מצד שני, תוכלו לפנות מקום בארון לפריטים חדשים שבאמת חסרים לכן כדי שתהיה לכן מלתחה מושלמת ויעילה. רק לאחר שתבינו מי נגד מי, ותערכו רשימה מסודרת של הפריטים החסרים - אפשר לצאת לדרך, כלומר לשופינג. בסייל. 


מלתחה איכותית מתחילה מבייסיק טוב


אין זה מקרה שבשנים האחרונות הביטוי ״מלתחת קפסולה״ נשמע יותר ויותר. מדובר בדרך יעילה, חסכונית ולא פחות חשוב - שיקית, לארגן את ארון הבגדים שלכן. הכוונה להרכב של פריטי לבוש בסיסיים, בצבעים ניטרלים, כאשר הדגש הוא על איכות על חשבון כמות. כלומר מעט בגדים אבל מדויקים, איכותיים ועמידים, שאפשר לעשות שילובים רבים אם מערבבים ביניהם. אם כן, מצד אחד אלו הם הפריטים שנרצה להשקיע בהם הכי הרבה, ומהצד השני - כאשר הם מוצעים בסייל זוהי חגיגה כפולה.

פריטי מפתח המוצעים כעת בסייל ושווה לרכוש אותם ממש עכשיו

בלייזר שחור: אין סוף לאפשרויות


בלייזר שחור הוא ה״מאסט האב״ האולטימטיבי בכל ארון, בכל סגנון. באמת שאין סוף לאפשרויות בהן ניתן לשלב אותו באאוטפיטים שונים (מיד נפרט כמה מהאהובות עלינו), והוא תמיד ישדרג את הלוק באפס מאמץ.

ברצוננו להמליץ פה על בלייזר שחור שהוא מעט יוצא דופן, הסיבה לכך היא שהוא עשוי מבד קטיפה בוהק, שמוסיף לו המון שיק וטרנדיות (למקרה שלא שמעתן, האופנה של הניינטיז פה בכל הכוח, והקטיפה הצטרפה לחגיגה). בלייזר איזבל של המותג נוריתמי, מוצע כעת ב-20% הנחה, וזו רק עוד סיבה לרוץ ולחטוף אותו. הוא בגזרה קלאסית מחויטת, מעט אוברסייז, ויחמיא בערך לכל אחת שתשכיל ללבוש אותו. 


עם מה לשלב בלייזר שחור?

הכי מתבקש: עם ג׳ינס בגזרה ישרה וטי שירט לבנה


לוק קלאסי מנצח, שלעולם לא יאכזב אתכן, ויתאים ליום, לערב, לעבודה או לפנאי. טי שירט לבנה מדויקת, ששוליה מוכנסים בתוך ג׳ינס בגזרה ישרה או ווייד לג (אבל צמוד יחסית במותניים), נעלי לאופרס טרנדיות או במקרה של מכנסיים רחבים, מגפוני עור, שרשרת זהב מינימליסטית ויצאתן לעולם. 


לוק ערב טרנדי: עם טופ שחור ומכנסיים מחויטים 


לוק שמערבב בין סגנון ה״סטריט וור״ לבין סטייל אלגנטי יותר: טופ שחור (בימי הקור אפשר גם חולצת גולף שחורה), מכנסיים מחויטים בגזרת ווייד לג, נעלי עקב שפיציות, והבלייזר המושלם הזה מעל. מה עוד צריך בחיים? אה, אולי שפתון אדום. 

מכנסיים מחויטים לנשים: כבר מזמן לא רק ללוק ייצוגי

מכנסיים מחוייטים לנשים כבר מזמן עברו מתחום הלבוש הייצוגי והמעונב לתחום הקז׳ואל, הכל עניין של שילובים. אי לכך, כבר כמה שנים שמכנסי בד מסוג זה נחשבים לפריט מפתח בארון של כל אחת, כאשר את הגזרה ניתן לבחור בהתאם למבנה הגוף האינדיבידואלי. בשילוב הנכון, ניתן בקלות להרכיב עם המכנסיים האלו לוקים אלגנטיים לעבודה במשרד, וגם לוקים קז׳ואל בשיא הסטייל, שאפשר ללבוש לכל סיטואציה אחרת של פנאי - החל מסידורים ועד קפה ושיטוט ברחוב. כמובן, מכנסיים מחויטים ישבו בול גם על לוק נוצץ ו״פנסי״ ליציאה, בשילוב עם הטופ הנכון ונעלי העקב הנכונות.

המלצה רותחת על מכנסיים מחויטים קלאסיים המוצעים כעת במחיר מבצע ב-20% הנחה. אם כבר זמן מה חשקה נפשכן בפריט של המעצבת שקלאסיקות הן שמה השני - אלה לוי, זה הזמן המתאים להגשים את החלום ולרכוש פריט בייסיק מדויק, לרבות המכנסיים מדגם רונסון. מדובר במכנסיים מחוייטים בגזרת צ׳ינו קלאסית ישרה, מעט גבוהה המותניים ומאוד מחמיאה. המכנסיים מגיעים בירוק חאקי, אפור או שחור, ונזהיר מראש - הבחירה ביניהם לא תהיה קלה.

עם מה ללבוש מכנסיים מחויטים?

מכנסיים מחויטים יזרמו כמעט עם כל שילוב, החל מטי שירט לבנה ונעלי לאופרס ליום, ועד טופ צמוד וסקסי ונעלי עקב לערב. מדוב רבפריט שהוא ממש כמו קנבס ריק, שאפשר לאבזר ולסגנון ממש איך שמתחשק, בהתאם למועד, לאירוע, לשעה וליום. אקססוריז כמו חגורה, שרשרת, עגילים עם נוכחות, יתאימו פה מאוד ומומלץ לשנות ולשדרג בעזרתם את הלוקים השונים.