באק טו באגי: כל סודות הסטיילינג לג'ינס אוברסייז

הם רחבים, הם נושמים, הם נוטפי סטייל והם חייבים להיות חלק מהארון שלך – הג'ינסים הרחבים, על שלל צורותיהם וגזרותיהם, הם אחד הדברים הטובים שקרו לעולם הדנים, ועל הקאמבק שהם עשו היישר משנות ה-90 העליזות אנחנו מקפידים לברך מדי שבוע, בטקס הדנים המקודש שלנו הכולל ריקוד מסורתי (כשאנחנו לבושים ג'ינס בויפרנד ונוח לנו שיא, כמובן). לכבוד החיים והבגדים היפים, הנה כל סודות הסטיילינג לג'ינס אוברסייז, שיהפכו את הדנים שלך מפוטנציאל למסיבה. באו לעזרתנו: קולקציית הג'ינסים ההורסת של ג'וסי קוטור ו-replay גינס.
פרופורציות נכונות ומותניים מודגשים, תמיד
נניח שיש לך ג'ינס WIDE LEG באווירה רחבה וכיפית (אין לך? קחי השראה מהאחד הזה שאנחנו מאוד אוהבים של ריפליי גינס ומהחרישה האינסופית היפה הזה של ג'וסי), אבל רצה הגורל והיום אין לך מושג מה להצמיד לו. לימים חסרי השראה, קחי כלל אצבע: חולצת קרופ שחושפת את הבטן תמיד תעבוד. למה? הסוד הוא בפרופורציות – רחב למטה, צמוד ומודגש למעלה, והופס את מסודרת. אותו הכלל יעבוד גם עם גופיה צמודה שאת דוחפת פנימה, אל תוך הג'ינס. 
מעדיפה להישאר באווירה הרחבה ובוחרת בטישרט אוברסייז? קחי בחשבון שזה עלול להיראות או: 1. נפלא, 2. לאבד קצת מהפרופורציות ולגרום לרגליים שלך להיראות קצרות יותר. מה עוד אפשר לעשות? כשאת בוחרת ג'ינס רחב וחולצה רחבה, תוכלי גם להכניס את החולצה פנימה, לזרוק חגורה ולהדק אותה טוב-טוב על המותן. פאביולס!
כפכפים או עקבים – הכל הולך
ג'ינס מחטב לנשים בסגנון רחב הופך להיות מרים, מחטב ומאריך עוד יותר אם משדכים לו את העקבים הראויים לו, וזה גם הופך את העסק ללגמרי מתאים ליציאה בערב. אבל בימי הקיץ החמים, כשכל מה שבא לנו זה להיראות אש בלי להרגיש שהאש של השמש שורפת לנו את החיים, לרוב נבחר בכפכפים הראשונים שנוכל להניח עליהם את רגלינו. 
החדשות הטובות: זה הכי סבבה, והכי סטייל, והכי מתאים לאווירה הרחובית והגראנג'ית של כל הרחב-הרחב הזה. לכי על כפכפי אצבע עם פלטפורמה מכובדת, שגם תוסיף קצת גובה (לא מזיק, אף פעם) ותרים את כל הלוק או על מוקסינים או כפכפי מיולז לטאצ' אלגנטי.
אל תפחדי לקפוץ לתופרת, אם צריך
כדי שג'ינס רחב יעבוד כמו שצריך, הוא חייב להיות באורך הנכון – לנשק את הרצפה מצד אחד כי זה הכי סטריט סטייל, אבל שייראו את הנעליים שלך (סליחה בשביל מה השקענו כאן?), ובלי שהוא ייגרר ברחובה של עיר מצד שני.
ואם הוא ארוך מדי? אל תפחדי להתאים את הבגדים שלך אלייך – וזה נכון לגבי כל פריט לבוש, וקל וחומר לפריט טיימלס כמו ג'ינס. הג'ינס הנכון זקוק לפעמים להתאמות ולזריקת עידוד בכיוון הנכון שתהפוך אותו למושלם באמת – ובאורך הנכון. וזה גם סופר קל לקפוץ לתופרת למדידות (האמיצות יעשו את זה בעזרת זוג מספריים בבית, אבל אנחנו מסירים כאן אחריות מהעניין :) )
בקיץ: מכופתרת פשתן קצרה. בחורף: בלייזר
בתצוגות האופנה האחרונות של כל ההוז אנד הוז, בולט לטובה שילוב שאנחנו הכי אוהבים – ג'ינס בגזרת בלון, ג'ינס פלייר או כל ג'ינס רחב אחר, עם חולצת פשתן משוחררת, פתוחה (עם גופיה שמציצה מתחת) או סגורה, וחצי בפנים. זה הטוב שבכל העולמות, ואנחנו מתים על זה. שרשרת זהב קלה או כבדה בהתאם למשתמשת, כובע קש אם את במצב רוח הנכון וזה זה – שילוב לא מתאמץ, הכי נשי והכי על זמני, שתמיד עובד. בחורף מוסיפות מעל החגיגה הקלאסית הזו בלייזר משובץ ומחליפות את כובע הקש בכובע גרב. מושלם.
ליגה משלו: ג'ינס קרגו
למה קרגו זה החיים, ולמה ג'ינסים לנשים בגזרת קרגו רחבה זה החיים עצמם? כי יש משהו הכי נונשלנטי בשילוב שבין גזרה רחבה וגברית (לכאורה!) לבין החופש שזה נותן לך לעצב אותו איך שבא לך, כמו קנבס (נסחפנו, תני לנו): עם קרדיגן קצר בכפתורי זהב פתוחים בחלקם? מהמם. עם עקבים לבנים וגופיית סאטן? מוש. עם תיק קלאצ' או חגורת שרשרת נשית? הכי יפה. 
אל תחשבי על זה יותר מדי
שפכנו פה הרבה מילים יחסית למשהו שלא צריך לחשוב עליו יותר מדי, אבל זה רק כי אנחנו ממש מחובבי הז'אנר וחושבים שג'ינסים רחבים זה פשוט יפה. אבל תכל'ס – מספיק שתעלי על ג'ינס עם קרעים במקומות הנכונים, רחב במידה (או שלא במידה, גם הולך), תוסיפי גופיית סבא לבנה, שרשרת פנינים או זהב קלילה קלילה ותנעלי את הלוק עם סניקרס (תרתי משמעעעע) – וזה יעבוד. כמו קסם זה יעבוד. לכי על גוונים ניטרליים ותוסיפי כובע מצחיה ממותג, ואת הכי גוד טו גו לעבר השקיעה עם ג'ינס הבאגי שלך.