בגדים? לא הכרחי: בגדי ים חדשים, לוהטים והיסטריים לצד פרטי הלבשה תחתונה שאת חייבת

בגדים? לא הכרחי: בגדי ים חדשים, לוהטים והיסטריים לצד פרטי הלבשה תחתונה שאת חייבת
עונת הרחצה נפתחה ואיתה נחתו ברזילי שני מותגי בגדי ים והלבשה תחתונה חדשים שאלוהים ישמור כמה שהם יודעים לעשות את העבודה. הגזרות והבדים היסטריים מתמיד ומשלבים בין קלאסיקות אהובות לפיסים מפתיעים, ההסתערות שלכן מוכיחה שבחרנו נכון והמלאים מוגבלים ואקסקלוסיביים במיוחד. הנה מדריך מזורז שיעשה לך סדר בתענוג הקיצי.
MC2: איטליה פינת הקריביים 
מותג בגדי הים MC2 נולד באיטליה – שזו כבר התחלה מבטיחה, ושואב את השראתו מהחופים הלבנים של האי סנט בארת' שבאיים הקריביים. זה, כפי שאת עתידה לגלות מיד, יוצר את השילוב המושלם בין שיק ועידון אירופאי לבין תחושת חופשה נצחית של קונכיות-שמש-מי טורקיז, ואנחנו מודות שכמה לסתות כאן נשמטו כשהדרופ היפהפה הצטרף לנבחרת שלנו ברזילי. בגדי הים סופר איכותיים, עשויים מבדי פרימיום מעולים ובטקסטורות אלסטיות להפליא, שנמתחות על הגוף בעדינות ובנוחות ולכן לגמרי יתאימו גם למידות גדולות יותר.
בגד ים שלם בצלליות שכבשו את הקיץ
בגד ים קלאסי שלם הוא מוצר צריכה בסיסי, אבל אנחנו כאן בשיעורים למתקדמות! בדיוק לשם כך נולדו שתי צלליות שכבשו את קיץ 2024 בסערה (ואיזה כיף שהן עשו את זה) – צללית הסטרפלס והצללית הא-סימטרית. דגם "סולייל" של המותג הוא היופי בהתגלמותו, כשהוא מציע גזרת סטרפלס סופר מחמיאה ואוספת בצבע שחור, בתוספת טקסטורת נצנצים עדינה. התוצאה: בדיוק הטוויסט שהיית צריכה בעלילת בגד הים השלם שלך! 
התאהבנו גם בדגם "דארלן" של המותג, וגם את עתידה ליפול בקסמיו הכחולים העמוקים, עם המפתח הא-סימטרי המושלם והלגמרי לא שגרתי, והמראה השיקי והיוקרתי, הנקי והאלגנטי. תעשי ZOOM IN ותתאהבי גם בטקסטורה. הכי קאפרי בעולם. 
ואחרון להפעם (את חייבת לעצמך סיבוב בקולקציה המלאה) – עדיין נשארות במחוזות הריביירה האיטלקית עם המלצת המערכת החמה מאוד: בגד הים מדגם "גבריאל" שהצבע הלבן הצחור שלו מתכתב בצורה מושלמת עם גזרת הקולר ומפתח הגב עמוק כמו אוקיינוס. הקיץ במלוא תפארתו. 
ביקיני גירל
אין הרבה דברים שיכולים להתחרות בגזרת ביקיני טובה ואיכותית, ו-MC2 מוכיחים שהם פשוט טובים בהכול. חזיית הביקיני מדגם "נעימה" לא רק עשויה מהבד הכי נעים ומשיי שתפגשי הקיץ, היא הולכת להיות החברה הכי טובה שלך בים. בגוון טורקיז עמוק (או כחול לבחירתך, שניהם יפהפיים), גזרה קלאסית שמתאימה לחזה קטן וגם בינוני פלוס, מפתח רחב, עמוק ומרובע – גם בגב – שמאוד מחמיא לסילואט הנשי  ותחתון תואם בסגנון צ'יקי היי לג, MC2 מסדרים לנו קיץ מהאגדות.
Undress Code: שם גאוני למותג חדש והיסטרי
המעצבת הצעירה איזבלה עומדת מאחורי המותג הפולני הבועט, הנשי, הממש לא מתבייש הזה והכל כך סקסי ואיכותי, ואנחנו התאהבנו מיד. המותג Undress Code מתמחה בעיצוב בגדי ים והלבשה תחתונה אקולוגיים, טבעיים ואורגניים ככל האפשר, בקווים נשיים ורומנטיים, אבל עם נגיעות נועזות. ומה עוד אישה צריכה בחיים? כלום (כאילו יש עוד כמה דברים אבל זה לפעם אחרת). 
קולקציית הקפסולה היפהפיה של המותג מציעה שלושה דגמי בגד ים – שניים ביקיני ואחד שלם – שכל אחת יכולה למצוא את עצמה בתוכם. בגד הים השלם "וויילד קאט" הוא כאילו הכי קלאסי שיש, אבל הבד המכווץ בכתפיות מוסיף לו טוויסט כל כך נשי ויפה שלגמרי עושה את ההבדל, ממש כאילו לבשת שמלת ערב בבגד ים. הגב פתוח לתפארת והתוצאה הכי מחמיאה ותשרת אותך שנים.
הגזרה הביקינית של בגד הים, חזיית גוד לאק צ'ארם, מגיעה בשני גוונים – שחור וחום חמים ואלגנטי, וגם היא מאופיינת בבד המכווץ בכתפיות, המאוזנת עם גזרת גוזיה קלאסית. השלימי את הלוק עם תחתון תואם, גם כאן מוטיב הכיווצים חוזר כי איך אפשר שלא כשזה כל כך יפה, וחכי שהשמש תיפול ברכות על הנצנוץ העדין שעל הבד. 
ובגלל שאנחנו ביג פאנס של ביקיני, הנה גזרה קלאסית במיוחד של חזיית ביקיני משולשים – "Before Sunrise", גם היא מגיעה בפלטת צבעים עדינה ועל זמנית (שחור וירוק בקבוק) ועם תוספת בד מכווץ מתחת לחזה שגם מוסיף עניין ללוק וגם מחזיק הכל במקום. תחתון גירלי צ'ארם התואם ממשיך את הקו הסקסי והנועז, ואם את יודעת מה יפה בחיים – צוותי אותם ביחד וראי כי טוב. 
הסוד שמתחת לבגדים: הלבשה תחתונה של השמחות
כלל לחיים: מותגים שמתמחים בהלבשה תחתונה טובה לא יכולים לטעות עם בגדי הים שלהם. וזה עובד גם להיפך – מותג שיודע איך יוצרים חזיות ותחתונים שמלווים את הגוף בנוחות, אבל הם גם הכל חוץ משעמום – תוכלי לסמוך עליו שיציע לך בגד ים שיידע ללוות את הקימורים שלך בצורה הכי סקסית, נוחה ואיכותית שיש. Undress Code – אמרנו שמדובר בסנסציה – מציע את הטוב שבכל העולמות, ואחרי שהרמנו לקולקציית בגדי הים היפהפיה של המותג, חובה לתת כבוד גם לקולקציית הקפסולה המציעה שלוש גזרות שונות של חזיות בגזרות נשיות עם טוויסט אדג'י, ודיטיילים שיהפכו את החזיה לסוד ששמור רק לך.
חזיית Deja Vu משלבת בין בד ויסקוזה סופר איכותי, אבל קשה להבחין בבד כשכל מה שכובש את העין הוא: אללי איזו גזרה סקסית!!! הרצועות מתכווננות לנוחות מרבית, הבד נמתח ואת מוזמנת לשמור את החזיה הזו לימים בהם את מרגישה נשית במיוחד, אבל אף אחד לא צריך לדעת מזה.  
כשהמעצבות של המותג יצרו את חזיית Fantasie, כך הן מעידות, הן דמיינו אישה שלובשת מעל החזיה הזו רק מעיל ויוצאת ככה למסיבה לוהטת במיוחד. אנחנו בעד הוויז'ן הזה, ולו בשל העובדה שהוא מדויק כל כך (וגם כי בואי, טמפרטורות של חורף לא יזיקו לנו עכשיו). זו לא חזייה לכל אחת, אבל מי שתבחר בה עשויה להרגיש שזה הדבר הכי נשי, הכי מחמיא והממש ממש לוהט שהיא בחרה ללבוש מתחת לבגדים – גם אם מעל תבחרי בטישרט הכי א- מינית שיש 😊
אחרונה חביבה – חביבה מאוד, אפילו – היא חזיית Magic Garden הדקיקה אך המחזיקה הכל במקום, עם טקסטורת צדפים ברקמה צרפתית הכי רומנטית ואיכותית שיש, שגולשת מעט מעל שולי החזייה. מד התאהבות: 10/10.