בגדי האביב החדשים באתר: שמלה שחורה וחולצת קרופ שהן מאסט לעונה

הזמן הזה בשנה, בו עולות לאתר קולקציות אביביות חדשות הוא תמיד מרגש מאוד. ריכזנו כמה פריטים חדשים שתפסו לנו את העין ועשו לנו נעים בלב

איכשהו הקטע הזה מצליח לרגש אותנו בכל עונה מחדש - השלב הזה בו עולים פריטים חדשים, קולקציות חדשות שלמות שנוחתות באתר בבת אחת, ואנחנו נמלאות באווירת החג הזו. לא צריך הרבה כדי להזרים אותנו על אווירת ההתחדשות האביבית הזו שבדיוק מתחילה לחלחל בתקופה הזו של השנה. הבית מתחדש, אחרי סדר, ניקיון והיפטרות מבורכת מהחפצים שכבר לא רלוונטיים וסתם עושים לנו ״רעש״ בחיים, ארונות הבגדים עוברים מהפך מבורך, כאשר הפריטים שאינם בשימוש מוצאים את דרכם החוצה, למסירה, למכירה או לתרומה ופתאום יש אוויר, והשמש זורחת, וכיף לנו יותר בחיים. באותה נשימה של סידור ארונות הבגדים לקראת העונה המתחלפת, בדרך כלל נגלה שחסרים לנו פריטים כאלו ואחרים. לאחר שבגדים שכבר איבדו את הרלוונטיות שלהם, או ספציפית עבורנו, עבור מבנה הגוף או הסגנון שהשתנה, או פשוט כבר אינם מתאימים לאופנה הכללית, לעתים יש צורך למלא את החלל בבגדים אחרים, חדשים ועדכניים, שיתאימו יותר. 


שלא תבינו לא נכון, אנחנו בעד קלאסיקות שתמיד יהיו רלוונטיות, אבל לעתים קרובות יש צורך בגיוון וברענון, ואולי אפילו ברכישה של פריטים קלאסיים חדשים. 


הקולקציות החדשות באתר - קלאסיקה עם טאץ׳ של טרנד עדכני

כידוע, הפריטים באתר רזילי עוברים סלקציה מחמירה במיוחד כדי להתקבל למועדון האקסקלוסיבי הזה, כאשר מה שמשותף לכולם, הוא שהם תמיד איכותיים, מוקפדים ו״פיין״, והעיצובים הם כמעט תמיד סולידיים ומאופקים, במובן החיובי ביותר - מה שהופך אותם לקלאסיים. עם זאת, כיף איתנו במסיבות, והפריטים תמיד מתאפיינים באיזשהו טאץ׳ עדכני, ולא פעם הם משלבים גם טרנדים, בין אם בבחירת הצבע, בגזרות, או בדיטיילס מסוימים. העונה למשל נראה הרבה פריטים בצבעים תכלת, חום, שמנת וירוק בהיר, לצד השחור הקלאסי ועוד צבעים ניטרליים כמו בז׳ ואפור.

שמלה שחורה קלאסית או חולצת קרופ בצבע תכלת: הפריטים החדשים שלא כדאי לפספס


ידוע, זה עלול להיות די מבלבל להיכנס לאתר כרגע ולראות את כל הטוב הזה שבקולקציות החדשות בבת אחת. אז כדי להקל עליכן, ריכזנו כאן כמה פריטים שתפסו לנו את העין, ונראים לנו כמועמדים מצטיינים למלתחת האביב והקיץ שלכן:

עצרו הכל - מצאנו את השמלה השחורה המושלמת 


היא לא קצרה מדי ולא ארוכה מדי, לא חושפנית מדי אבל גם לא שמרנית מדי, קלאסית ונקיה, אבל עם מחשוף בגזרה לא שגרתית - גם מקדימה וגם מאחור, ושסע קטן בצד שמוסיף עוד עניין. בקיצור, מצאנו את השמלה השחורה המושלמת ביקום, שתוכלו ללבוש ליציאה או אירוע, ובשינוי נעליים ואקססוריז תוכלו ללבוש לעבודה או לקפה עם חברות. שלא תגידו שלא הזהרנו מראש - זו הולכת להיות חרישה לא נורמלית. אז הנה הפרטים:

שמלה שחורה מדגם סאנרייז של המותג טרה, היא שמלה באורך מידי, צמודה לגוף, עם מחשוף מרובע וכתפיות עבות ומחמיאות. במפעלי החברה דואגים לייצור איכותי במיוחד, וגם כזה שמתחשב בסביבה, וזו רק עוד סיבה להתלבש על הפריט העל-זמני הזה, לחבק אותו חזק חזק, ולשאול בלב - איפה היית כל חיינו?

אגב, אחרי שתתמכרו קשות לשמלת סאנרייז ותגידו לכל מי שיהיה מוכן לשמוע - הייתי מוכנה כזאת בכל הצבעים, אז רק נעדכן - יש אותה בעוד צבעים! לנועזות - בכתום טרנדי היסטרי, ולחובבות הבוהו והמראה הטבעי, היא מגיעה גם בחום חמרה ממכר. 


הגזרה - קלאסית, הצבע - טרנדי: מכנסיים מחויטים בצבע תכלת מטריף

סבבה, הבנו שאי אפשר להתקדם בחיים בלעדיכם, ואימצנו אתכם אל חיקנו ואל מלתחתנו באהבה, אבל עד כה נשארנו בסייף זון שלנו, והלכנו על צבעים ניטרלים לרבות שחור ובז׳. כעת הגיע הזמן להתקדם ולעבור לשלב הבא של המכנסיים המחויטים. להעז, להפתיע, לגוון. אז מכנסיים מחויטים בגזרת ווייד לג גבוהה השתלטו על כל חלקה טובה ואנחנו מרוצות מאוד מאוד, כי קודם כל, הגזרה הזאת סופר מחמיאה. שנית, הגזרה הזו נוחה להפליא, שכן היא משוחררת למדי. אם כל זה לא מספיק, מדובר בפריט שהוא הג׳וקר של ארון הבגדים, ואפשר לקחת אותו לאיזה כיוון שנרצה ואף לאיזו עונה שנרצה. הכל עניין של שילובים. 


ההמלצה הבאה היא למכנסיים מחויטים סופר מדויקים בצבע שלוקח אותם לנקסט לבל, ובגזרה שאי אפשר להישאר אליה אדישות. הכוונה למכנסיים מדגם אטרה, של מותג הבית האהוב ״רזילי סטודיו״. קודם כל, הם בצבע תכלת טרנדי, בגוון לא בהיר מדי, מה שבעצם, בהפוך על הפוך, הופך אותם לניטרלים ולוורסטיליים על אף צבעם המיוחד. יש להם דיטיילס של פנסים במותניים וגם חגורה עבה באותו הצבע של המכנסיים, שניתן לשלוף או להוסיף לפי הצורך והרצון. הם הגזרה גבוהה ורחבה, ולכן יחמיאו לרוב מבני הגוף ובוודאות יהיו נוחים לכולן. תוכלו לקחת אותן ללוק ספורט-אלגנט יחד עם סניקרס וטי שירט, ותוכלו לקחת אותם לפגישה חשובה בעבודה, בצירוף מכופתרת יפה בתוך המכנסיים ונעלי עקב. לקראת האביב והקיץ, בהחלט תוכלו לשלב אותם עם סנדלי עקב או עם כפכפים אלגנטיים והם יחזירו לכן אהבה. 


החלק השני של המכנסיים המחויטים: חולצת קרופ מחויטת המשלימה לחליפה

אם אתן בקטע של חליפות (ומי לא, בעצם?) אז זה ממש בשבילכן. ובעצם, גם אם אתן לא בעניין של מאץ׳ מוחלט, תוכלו בהחלט לשלב את חולצת הקרופ המטריפה הזו עם פריטים נוספים. 


חולצת קרופ מדגם אטרה של ״רזילי סטודיו״ היא הגרסה הקייצית לבלייזרים שיהיה קשה להפרד מהם בעונות החמות. מדובר בחולצה רחבה בצבע תכלת (זהה למכנסיים שלעיל) באורך קרופ, עם שרוולים קצרים, הנרכסת באמצעות כפתרה, ממש כמו בלייזר. יש בה קריצה לאייטיז, והיא פשוט שיק מהלך. חברו אותה עם מכנסי ברמודה בצבע שמנת או חום כהה, ותקבלו לוק מהסרטים.