בגדי מעצבים בסייל: 5 פריטי בייסיק ששווה לקנות בדיוק עכשיו


דצמבר, לא ציפינו ממך להיות כזה חמוד וגם לא קר מאוד (או בכלל). למרות שמבצעי נובמבר כבר מאחורינו, אתה מפנק עם בגדי מעצבים בסייל, שהם לא פחות שווים - שלל פריטים, החל מבייסיק וקז׳ואל ועד לשמלות ערב, מוצעים כעת באתר בהנחות של עד 40% ואם זה לא פינוק של תחילת החורף, אז אנחנו לא יודעות מה… 


מאחר והקור עושה רושם כי מתעכב, זה זמן מצוין להצטייד בשלל פריטי מפתח שימשו אותנו במשך העונה הקרובה. כמו כן, כאשר מדובר בפריטים שהם גם איכותיים, גם קלאסיים וגם מהממים בלי קשר, אז כמובן שנמנף את ההשקעה גם בעתיד, ואלו ישרתו אותנו נאמנה גם שנים קדימה. אנחנו תמיד גורסות כאן כי מומלץ להשקיע בבגדים שהם ״בגדי חרישה״, ואם הם בסייל, אז אין כאן שאלה בכלל. ברור שלרוץ ולחטוף, לפני שמישהו שם יתחרט על המחיר השווה שהוצמד להם. 


אילו בגדים שווה לקנות בסייל של דצמבר באתר רזילי?


החל מבגדי בייסיק שקוראים לנו לחרוש עליהם, ועד למעילים וג׳קטים שישלימו את ההופעה, שכדאי לזהות הזדמנות לרכישתם במחיר נמוך מהרגיל - הנה ההמלצות שלנו לסייל דצמבר.

אוברול טייסים של אלה לוי

״מאיפה האוברול ההורס״? תתרגלו לשמוע את השאלה הזאת שוב ושוב, עד שלא יוותר בכן כוח כבר לחזור על התשובה… אפשר בהחלט לשלוח אלינו, נשמח תמיד לחזור על המנטרה ״אלה לוי״. ובכן, אוברול הטייסים של לוי, הידועה בעיצוביה המושלמים והמדויקים לבגדי בייסיק משודרגים, הוא האחד שאתן מעוניינות בו בארון שלכן. מדובר באוברול עם קריצה צבאית, עם שרוולים ארוכים ומכנסיים ארוכים המסתיימים קצת לפני כף הרגל, כלומר באורך הקרסול, בגזרה ישרה ומחמיאה כמעט לכל מבנה גוף. חגורת המותן שהוספה לו מדגישה את מה שצריך ויוצרת צללית ארוכה ונשית. מדובר בלוק הקז׳ואל האולטימטיבי, שתוכלו להשיג בצבעים שחור (קלאסי), חאקי (אדג׳י), ולבן (מקורי ומעודן), ולשלוף מהארון בכל עת שלא יודעות מה ללבוש. הצלחה מובטחת. 


אוברול טייסים מוצע כעת במחיר 639 במקום 799. לחטוף.

ג׳קט טרנץ׳ קצר דאריל של אלה לוי


זה מעיל? זה ג׳קט? זה עוד פריט של אלה לויֿ, שאנחנו פשוט לא יכולות לשלוח אתכן לדרככן בלעדיו, כי חבל.  מדובר בג׳קט טרנץ׳ מדגם דריל, שהוא בערך כל מה שאנחנו צריכות בעונות הקרות. יש לו אפילו ושיק של מעיל טרנץ׳, אבל יש לו את הקלילות ואת האורך המחמיא של ג׳קט. בול לחורף הישראלי המתחשב, בקיצור. הג׳קט, שמגיע בחאקי, שחור או צבע אבן לבחירתכן (אי אפשר לטעות, לכו על זה שהכי עושה לכן את זה), מצויד בצווארון רחב וחגורת קשירה, ורגע, אתן יושבות? השרוולים שלו ניתנים לניתוק, מה שהופך אותו לווסט לפי רצונכן, כלומר יש פה שני פריטים באחד. איך אפשר שלא להתאהב בך?


מחירו  הרגיל של הג׳קט הוא 899, וכעת הוא מוצע ב-20% הנחה - במחיר מבצע של 719 בלבד. לחרוש כל החורף, הסתיו והאביב.  


אי אפשר לעבור את החורף בלעדיה: חליפת טרנינג של MOI COLLECTION

יותר מבגדי ערב ומלבוש אלגנטי, בבייסיק חייבים לדעת לדייק. פריטי בייסיק כמו סווטשירטים, קפוצ׳ונים וטי שירטס, אם לא נבחר את האיכותיים והמדויקים שבהם, עלולים לגרום לנו להראות מרושלות, וזה הדבר האחרון שבא לנו עליו, גם כשחורף וקר ובא לנו בעיקר להתכרבל. אז הנה המלצה חמה, ואפילו מחממת, על שני פריטים של המותג MOI COLLECTION, שיודע להביא לשולחן פריטי בייסיק שהם פיין, שיצרו יחד את חליפת החורף האולטימטיבית.

סווטשירט קפוצ׳ון בצבע חום בהיר

לכאורה, מדובר בבגד סופר בייסיק ופשוט, וגם לא לכאורה, אבל כאמור, כשהוא איכותי ונכון, הוא יהיה הפריט הכי נשלף מהארון. בדיוק כזה הוא סווטשירט הקפוצ׳ון החום של MOI COLLECTION, המצויד גם ברוכסן ובשרוכים לבנים. הוא רך, הוא נעים, והצבע שלו הופך אותו למיוחד ושונה בנוף.

כאמור, בבייסיק טוב שווה להשקיע, ואף שווה להעדיף אחד טוב ואשר רבים פחות טובים. הקפוצ׳ון הזה מוצע כעת ב-20% הנחה, מה שאומר שבמקום 449 שקלים, הוא מתומחר ב- 439 בלבד. להיצמד אליו כל החורף.

ישלימו את ההופעה - מכנסי טרנינג של MOI COLLECTION בחום בהיר

להשלמת ההופעה עם הקפוצ׳ון החום בהיר מהמערכה הקודמת, שווה להשקיע במכנסיים תואמים, מאותו הבד ובאותו הצבע בדיוק. מכנסי טרנינג הם עניין טריקי, שכן, אם הם לא בגזרה הנכונה, הם עלולים ליצור מראה פחות מחמיא. אבל אפשר גם אפשר שמכנסי טרנינג יהיו יפים ומחמיאים - נסו את אלו של MOI COLLECTION, המוצעים גם הם בהנחה של 20% כעת, ותקבלו את הפריט שילווה אתכן מהבוקר ועד הערב בימים הסגריריים. להשלמת הלוק - מומלץ לזרוק מעל החגיגה הזו מעיל טרנץ׳ קלאסי ונעלי סניקרס לבנות, ויש לכן את זה.

מכנסי טרנינג בצבע חום בהיר של MOI COLLECTION, עולים כעת 359 שקלים, במקום 449. שווה ביותר.

לא נוותר עליו: סריג פסים של רזילי במחיר שווה במיוחד

כן, זה נכון, גם את החורף הקרוב לא נוכל לעבור בלי סריג פסים בסיסי, רך ומנחם. כזה שלא משנה אם נזרוק אותו על טייץ ומגפיים, ג׳ינס וסניקרס או מכנסי עור ולאופרס - הוא פשוט יהיה שם בשבילנו. שלא תגידו שלא דואגים לכן כאן, הבאנו אחד עם טוויסט - סריג הפסים של רזילי סטודיו הוא בצבע שמנת, אך ראו זה פלא - הפסים שעליו דווקא בצבע ירוק. לא ראיתן את זה בא. מפתח ה״וי״ הכיפי, הגזרה האוברסייז המשוחררת, והתפירה המוקפדת, הופכים אותו לכזה שנרצה קרוב קרוב אלינו החורף. אז קבלו אותו במחיר שווה - במקום  549 ₪, ב-439 בלבד. תהנו!