בוטילישס בייבי: קולקציית הג'ינסים הלוהטת של Juicy Couture כבר כאן!

בוטילישס בייבי: קולקציית הג'ינסים הלוהטת של Juicy Couture כבר כאן!
ג'וסי קוטור עושים זאת שוב, והפעם עם קולקציית ג'ינסים חדשה שהיא שיר הלל לקימורים הנשיים, לנוחות ולגזרות שיש בהן הכל. הכי מחמיא, הכי טיימלס וטרנדי כאחד והכי שתרצי ללבוש כל יום. גם בסופ"ש. הנה כל מה שצריך לדעת על הדרופ הלוהט.
 
ה-DNA של ג'וסי
דרופ חדש של ג'ינסים מספק לנו הזדמנות מעולה לדבר על אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לדבר עליהם (ולהרגיש שאנחנו בקליפורניה עם מוחיטו ביד אחת ובגד ים ביד השניה): Juicy Couture – מותג הלייף סטייל המשובח שנחת אלינו היישר מ-LA שטופת השמש, ומזוהה יותר מכל עם עיצובים צבעוניים, בועטים והכי טרנדיים שיש.
עכשיו, כשהם נכנסים אל קודש הקודשים של ארון הבגדים שלנו ומעצבים קולקציית דנים רותחת, ג'וסי קוטור מוכיחים שהם פשוט טובים בהכול, ושהם יודעים לעצב מכנסי ג'ינס שעושים טוב לגוף הנשי בדיוק באותו הכישרון שבו הם עושים זאת כשהם מביאים עלינו לטובה חליפות קטיפה צבעוניות. רגע לפני שאת מוסיפה לסל את הג'ינס שאהבה נפשך (אמרנו ג'ינס? התכוונו ג'ינסים. כמה. כי הכל כל כך מושלם), בואי נדבר קצת על מה שמחכה לנו בדרופ היפהפה הזה ואיך לבחור את הדנים המושלם.
 
Wide leg
הגזרה הכי רותחת
מגיע בשטיפות כחול בהיר ושחור (השחור מעוצב עם קרע קטן בצד, למראה לא מוקפד ומרושל בדיוק במידה), מתרחב כבר באזור הירכיים למראה לוסי ונינוח, גזרה גבוהה וסופר מחמיאה באזור הבטן (ובכלל), ומוסיף אשליית אורך לרגליים ואשליית "הבה נלך לצעוד על המסלול" לכל הגוף.
מילה של Razili
אפשר להאשים אותנו שבחרנו לפתוח דווקא בגזרה הזאת? אפשר להאשים אותנו שזה הג'ינס הראשון שהנחנו עליו את ידינו ואת רגלינו ברגע שהקולקציה נחתה מהמטוס? לא ולא, וגם את עתידה להתמלא באותה תחושת דחיפות ברגע שתלבשי אותו בעצמך.
כמה סטייל וכמה נוחות יש בדגם אחד – רחב בול במידה אבל עדיין מחמיא לקימורים הטבעיים, בד גמיש ונוח, ובגלל התפירה הכל כך מדויקת תרגישי שהוא נולד במיוחד בשבילך.
למי זה הכי מתאים?
למי שאוהבת ג'ינסים על זמניים, לנשים עם מותניים או ירכיים רחבות שרוצות לטשטש ולהדגיש חלקים אחרים בגוף ולמי שרוצה לקחת את המטר שישים שחנן אותה הטבע ולהאריך את הגוף בכוח הג'ינס.
המלצת הגשה: עם עקבים גבוהים וסקסיים (אבל גם סניקרס יעבדו כאן נפלא)
 
Mid wide leg
אבל עם טוויסט
הג'ינס הזה מגיע בשטיפה כחולה וכחולה כהה, אנחנו עדיין נשארים במחוזות ה-Wide Leg, הוא מתכפתר (יש מילה כזאת, החלטנו!) בול בפופיק או ממש מתחתיו וגולת הכותרת שלו היא הסיומת הפרומה במותניים ובקרסול. ולפעמים, כפי שתגלי כשתתאחדי איתו, הפרימה העדינה הזו היא כל מה שצריך כדי להפוך ג'ינס מקלאסי לשיא השיק.
מילה של Razili
העיצוב הזה הוא כנראה משהו שנחלום עליו בלילה (ונלבש אותו ביום), כי יש בדגם הזה את כל מה שצריך כדי לשמח אותנו: עיצוב משוחרר ונוח, טוויסט כיפי שמייצר עניין באזור המותן ומחמיא לחמוקיים (כן אמרנו חמוקיים עכשיו) ובגדול מדובר בחלומה של כל פאשניסטה שמצפה מהג'ינס שלה ליותר.
למי זה הכי מתאים?
למי שיודעת שאין דבר כזה "יותר מדי ג'ינסים", ובכל זאת מרגישה שחסר לה את האחד המיוחד שיחסיר ממנה פעימה, למי שאוהבת את גזרת ה-Wide Leg אבל רוצה לגוון ולכל מי שרוצה
להבליט את המותן ולטשטש את כל היתר, אבל בסטייל.
המלצת הגשה: בדיוק ככה
  
Mid Straight
ללכת על בטוח
ג'ינס כחול בשטיפה כחול כהה וכחול בהיר (לבהיר יש קרע קט בצד) וגזרה ישרה מהירכיים עד לקרסול – לא צר מדי, לא רחב מדי ומה שתמצאי במילון תחת ההגדרה של קלאסי ואלגנטי.
מילה של Razili
מכירה את הימים האלה שאת קמה בבוקר, מסתכלת על הארון, העין נודדת לשעון ואת אומרת לעצמך – אוקי, תתאפסי, הבוקר בלי דרמות? בדיוק לימים כאלה, שאנחנו רוצות להיראות וואו אבל אין לנו זמן להרפתקאות אופנתיות, נולד ה-Mid Straight של ג'סי. גזרה שתמיד תהיה באופנה (אבל עושה קאמבק מבורך לאחרונה אנד ווי לייק איט) ויוצרת מראה נקי, מסודר וסופר עדכני.
למי זה הכי מתאים?
החתך הקלאסי והנקי מחמיא כמעט לכולן. אף ירך לא קופצת החוצה, הישבן נבלע באלגנטיות והרוחב האחיד לכל אורך הרגל הופך את אפשרויות הסטיילינג לכמעט אינסופיות.
הצעת הגשה: עם מכופתרת לבנה וג'קט בומבר 
 
Skinny & Slim Fit
הכי קרוב לגוף
ג'ינס בשטיפה שחורה וכחולה שנצמד היטב לכל אורך הרגל ונוצר לימים בהם בא לנו להבליט, בא לנו להדגיש ובא לנו לחגוג (גם אם החלק העליון מסתכם בטישרט הכי בייסיק שיש לכן בארון). חובבות הז'אנר שאוהבות את הג'ינסים שלהן קצת פחות הדוקים ישמחו להתחדש בג'ינס הסלים פיט של המותג, המגיע בשטיפה כחולה וטיפה פחות הדוק באזור המותניים והתוכעס.
מילה של Razili
הסקיני הוא אולי הג'ינס הכי פופולרי שיש, אבל הוא לא מחמיא לכל אחת. האמת צריכה להיאמר. אבל מה עוד צריך להיאמר? שאם עושים את זה נכון – זה עובד. הסקיני של ג'וסי אמנם צמוד אבל משאיר מקום לנשימה ומעוצב בנוחות קז'ואלית, וזה חדשות טובות אם את אוהבת לעשות את הפעולה של להכניס ולהוציא אוויר.
למי זה מתאים? לנשים בעלות אגן צר ומבנה גוף דקיק, לנשים בעלות רגליים ארוכות וחטובות או לנשים שאוהבות להדגיש את המותניים והישבן.
הצעת הגשה: כמו הרבה דברים טובים, הסוד כאן הוא באיזון: הלכת על סקיני? אזני ושלבי את הג'ינס עם חלק עליון אוברסייז – בלייזר קלאסי, ג'קט ג'ינס או אפילו חולצה שמלווה את הגוף ומעט רפויה עם כריות עדינות בכתפיים.
 
המשימה: להחמיא לקימורים
הידעתן? המילה בוטילישס הוכנסה למילון אוקספורד האנגלי באופן רשמי אחרי שביונסה והחברות בדסטניז צ'יילד הוציאו את הלהיט העונה לאותו השם וצווחו בראש כל חוצות: I don't think you can handle this.
ביונסה, חביבת המדור, הרגישה באותה התקופה בה השיר נכתב שהיא לא הכי בוטי או דלישז (ישבן טעים, בתרגום סימולטני ומפוקפק להפליא, עמכן הסליחה). הדימוי העצמי הנמוך ממנו סבלה הוביל ללהיט הענק, וגם לקצת נורמליזציה שכולנו צריכות להתמלא בה מפעם לפעם: אנחנו יפות, הקימורים שלנו יפהפיים, ועם מותגים כמו ג'וסי קוטור בסביבה, אפשר לגמרי להרגיש את זה בקלות. הג'ינסים, המיוצרים עד מידה 42, מעוצבים מתוך מחשבה עמוקה על הגוף הנשי, ולגמרי לא כלאחר יד (או בוטי, במקרה שלנו). הגזרות סופר מוקפדות, התפירה מדויקת, הבדים גמישים ונעימים, וכל שנותר לך הוא להקליק כאן ולהישאב לעולם שכולו דנים בחסות מותג הפרימיום האמריקאי.