בחולצות, בחצאיות ובשמלות של סבינה מוסייב - נצנצים ופייאטים הם הדיבור

השנה מסתמן שלא נצטרך לחכות לסילבסטר, או בעצם לאף מועד מיוחד כדי להתגנדר עם בדים מבריקים, אבנים מנצנצות וכל הג׳אז הזה. בדרופ האחרון של סבינה מוסייב תמצאו את כל הנוצצים הדרושים


למען האמת, הביקוש לנצנצים, לפאייטים ולכל הבלינג בלינג הזה, מעולם לא נפסק. זה התחיל כבר בשנות ה-60, כשבית האופנה פאקו רבאן הכניס את הסגנון הזה לעניינים, ומאז מעת לעת, הסטייל הגלאמי הבלתי מתנצל הזה חוזר שוב ושוב. 


בארצות הברית ובאירופה, הסטייל המנצנץ חוזר בכל שנה בעונת הכריסמס בואכן ערב הסילבסטר, אבל השנה מסתמן שלא נצטרך לחכות לחורף, או בעצם לאף מועד מיוחד כדי להתגנדר עם בדים מבריקים, אבנים מנצנצות וכל הג׳אז הזה. 


עם זאת, פה זה לא אירופה, ובטח לא ארה״ב, ולכן הסגנון הזה יתאים יותר לאירועים רציניים ומפוארים, שלמרבה המזל לא חסרים כאן בקיץ. גאון מי שהמציא את החתונות, שיאפשרו לנו לדפוק הופעה כמו שאנחנו באמת חולמות. הרי שביציאה שגרתית, יתכן כי יורמו לא מעט גבות אם נתהלך בשמלת פאייטים מנצנצת, שלא לדבר על לוק קז׳ואלי (למרות שיש לנו פתרון מדהים גם לזה, מיד בהמשך). בישראל לא נהוג להתלבש בהידור סתם כך, וחבל מאוד. אך כאמור, ישנן דרכים לאמץ את הטרנד גם כלבוש יומיומי, ונסביר ונדגים כיצד בהמשך הכתבה. 


בגדי הערב של סבינה מוסייב - מנצנצים יותר מאי פעם


אם מדברים על נצנצים ופאייטים, ודנים כאן בשמלות ערב, אפשר פשוט לומר - שמלות של סבינה מוסייב. המעצבת עם טביעת האצבע הייחודית אוהבת גלאם שלא משאיר מקום לספק, ואפשר לגמרי להבין למה היא ה״גו-טו״ של נשים ישראליות רבות, כשמדובר בחיפוש אחר שמלה לאירוע. אין זה מקרי שבגדי הערב של מוסייב הם מפוארים ומגונדרים, הרי שהיא מושפעת ישירות מהתרבות ממנה הגיעה ארצה - בבאקו שבאזרבייג'ן. העיצובים שלה הם תמיד סופר נשיים, רומנטיים, ולא פעם גם מפוארים ותפורים לערב, ליטרלי. 


הדרופ האחרון של מוסייב - נצנצים ופאייטים בשמלות, מכנסיים וחצאיות


בדרופ האחרון של סבינה מוסייב, תמצאו נצנצים ופאייטים כמעט בכל צבע אפשרי, החל מזהב וכסף ועד לסגול עז שרשמית גונב את ההצגה. אבל לא רק הצבעוניות היא הבשורה כאן, אלא שגם סגנון הפריטים והגזרות, שלא נעצר בשמלות ערב בלבד, אלא גם במכנסיים, בחצאיות באורך מידי ואפילו בחולצות עם פאייטים לנשים בגזרת טי שירט אוברסייז. כן, מה ששמעתן. שיא הקלאס והתחכום זה כאן. 


הפריטים החדשים המנצנצים והמבריקים של מוסייב באתר

שמלת מיני מוזהבת שאי אפשר לטעות איתה


בואו נודה בזה, לכולנו עמוק בפנים יש את חלום הילדות להתהלך בשמלת זהב מנצנצת משל היינו נסיכות באגדה של דיסני. ובכן… מותר לכולנו לחלום, ואף להגשים את החלום בצורה מודרנית, עדכנית, עם טאצ׳ אורבני שמסיר כל רמז לקיטש. שמלת מיני מדגם ״אביאנה״, היא כל מה שאנחנו מחפשות בשמלת ערב. היא עשויה בד פליסה בצבע זהב, ויש לה גזרה מחמיאה וסקסית, בעת שהיא לא צמודה מדי ומשאירה לנו גם אוורור ושחרור על רחבת הריקודים באירוע. אורך המיני מוסיף לה קלילות מבורכת, כריות הכתפיים הרחבות מוסיפות לה דרמה ושיק, והמחשוף העמוק נותן את הטאצ׳ הסקסי והאדג׳י. גם מאחור הוסף לשמלה טאץ׳ נסיכותי, כאשר היא נקשרת מאחור, באופן שיוצר הצמדה מושלמת לגוף, וגם מחשוף גב אצילי. בקיצור, אם בא לכן מבריק ונוצץ, אבל גם קליל, שיקי ולא מתאמץ בטירוף, זו השמלה בשבילכן. אגב, אם הלכתן על שמלה נוצצת שכזו, מומלץ להרגיע עם הסביבה והאקססוריז - שיער אסוף, עגילים סולידים, נעלי עקב בצבע ניטרלי ואיפור מאופק. 


חצאית מידי פאייטים - תעבוד הכי טוב עם טי שירט לבנה


מודות. התאהבנו על המקום. חצאית פאייטים באורך מידי - האורך הנכון והעדכני ביותר לעונה ועוד עם נצנצים - למה מגיע לנו כל הטוב הזה? החצאית מדגם ״מיאל״ פשוט מכילה את כל המאפיינים הכי עדכניים והכי שיקיים שיש. היא צמודה במידה, יש לה שסע שמוסיף מעט נונשלנטיות וגזרה ישרה ומחמיאה. החצאית מגיעה בשלושה צבעים לבחירתכן - חום, שחור וסגול עז. כמובן, אפשר ואף רצוי להגיע עם החצאית המטריפה הזו לאירוע, בתוספת חלק עליון רגוע ומאזן, כמו למשל קרופ טופ בשחור או בלבן. זה האוביאס ואין ספק שזה יעבוד נהדר. עם זאת, נמליץ דווקא ״לשבור״ את השילוב הצפוי ודווקא לשלב את החצאית עם טי שירט לבנה וסניקרס. לוק יציאה שומט לסתות. 


מכנסי פאייטים - שילוב של רומנטיקה עם רוקנרול


שילוב שובר שגרה של מכנסיים בגזרה רחבה וישרה, הכי טרנדית ומחמיאה, יחד עם טרנד הפאייטים.  עוד לא החלטנו אם מכנסי פאייטים מדגם ״ננסי״ של סבינה מוסייב הם יותר דיסקו פיבר או יותר רוקנרול, כנראה תלוי בצבע שתבחרו. בסגול בוהק הם בהחלט יהיו סבנטיז ובשחור הם ינסרו את הלילה. אגב, הם מגיעים גם בחום בהיר מתון יותר, שעושה נעים בעיניים.  גזרת ה״ווייד לג״ שלהם, יחג עם המותן הגבוהה, יוצרת לוק סופר מחמיא, שאפשר לקחת לאירוע נוצץ או ליציאה סוערת, למשל בשילוב עם מכופתרת לבנה גברית בתוך המכנסיים, ואפשר לשלב עם טי שירט לבנה איכותית ללוק קז׳ואל משגע ושיקי ברמות.

טי שירט וג׳ינס - גרסת הפייאטים


אוקיי מוכנות לזה? בהבלחה מפתיעה, שולבה בדרופ הנוצץ הזה גם טי שירט אוברסייז עשויה כולה מפאייטים. שילוב מתוחכם ומרענן בטירוף בין עולמות הבייסיק והקז׳ואל לבין עולם האירועים, הנוצץ והמפואר. חולצת טי שירט ״טילדה״ נועשה עבור אלו המכורות ללוקים בייסיק, עם שדרוג היסטרי. נרגיע ונציין שגם ציידו את החולצה בדיטייל קשירה בגב  שמשדרג אותה לעולמות הערב. יחד עם ג׳ינס משופשף ונעלי עקב, היא תגנוב את ההצגה בכל יציאה.