גוזיית ספורט עם בלייזר מחויט ומכנסי סאטן: שילוב שיקי של פנסי עם ספורטיבי

אחד הדברים היפים באופנה של זמננו, הוא שאין צורך להתחייב לסגנון אחד שיש להיצמד אליו ובמידה מסוימת הוא אפילו מגדיר אותנו. כיום ניתן ורצוי לערבב בין סגנונות, והתוצאה היא בדרך כלל סופר סטייל. במיוחד כאשר משלבים בין הספורטיבי למהודר. כמה הצעות לאאוטפיטים שוברי שגרה


החוק הראשון במועדון הפאשניסטות של השנה הוא שאין חוקים. זוכרות שפעם אסור היה לשלב בין שחור לכחול, שחור וחום, והכל היה מאצ׳י מאצ׳, כלומר היה חייב להיות סנכרון והתאמה מושלמת בין הסגנונות של כל הפריטים שעל גופכן, החל מהנעליים ועד לתיק, החגורה והכובע? אז זהו, שזה נגמר. בעל הבית השתגע, אין חוקים, תרקדו.

אחד הדברים היפים באופנה של זמננו, הוא שגם אין צורך להתחייב לסגנון אחד שיש להיצמד אליו באש ובמים, ובמידה מסוימת הוא אפילו מגדיר אתכן. אם פעם היה זה מובהק, היו כאלה שחובבות סגנון ספורטיבי (תמיד עם סניקרס), היו כאלה שהן תמיד באלגנט האירופאי ולא תפסו אותן בלי נעלי עקב מחודדות, היו את חובבות הוינטג׳ הרומנטי וכו׳, היום כבר מתחולל איזה מיקס מרהיב בין כל הסגנונות, וכל אחת יכולה למצוא את עצמה, ואף להמציא את עצמה בתוך כל החגיגה הזו.

הליברליזם הזה בא לידי ביטוי בכל התחומים האסתטיים ולא רק באופנה שאנחנו לובשות ונועלות. לדוגמא, בתחום עיצוב הפנים יש הרבה יותר שחרור בשנים האחרונות, וביותר ויותר בתים תמצאו ביטויים לסגנון האקלקטי, שמשלב בין פריטים מודרניים, לפריטי וינטג׳ ורטרו, ובעיקר - חוסר בהתחייבות לקו אחד. וזה ממש לא דבר רע, להיפך. 


מגמה נוספת באיזורים האלה, היא שאפשר ורצוי להשתנות. אפשר להיצמד לסגנון אחד למשך תקופה, ואחר כך להשתנות ולעבור לסגנון אחר. זו מדינה חופשית. הכל טוב. החיים דינמיים.

עם זאת, כן יש סגנון אחד שבולט בשטח מעל כולם בשנים האחרונות, והוא הסגנון המכונה athleisure, ביטוי המשלב בין ״אתלטי״ ו״פנאי״. הסגנון הזה צמח בתקופת הקורונה, שהצמידה אותנו חזק חזקה לבגדי ונעלי הספורט והבית, ואפשר כבר להודות שלמרות שהמגיפה די שככה בעולם, לא בא לנו לעזוב את כל הנוחות הזו. מוקדם מדי. כך יצא שבמקום שנשאיר את אלו בבית או בחדר הכושר, הם הפכו להיות שיא האופנה. אנחנו הכי בעד. 

אז סגנון האופנה, athleisure, מה שכונה פה בניינטיז ״ספורט אלגנט״, הוא המיקס המושלם בין פריטי ספורט נוחים ונעימים, לבין בגדי קז׳ואל כמו ג׳ינסים וסווטשירטים, לבין בגדים קצת יותר ״לבושים״. השילוב הזה, כאשר עושים אותו נכון, הוא יוצר תוצאה שיקית ומתוחכמת, שכיף ונוח להתהלך בה. 


הדרך הטובה לאמץ את הסטייל הזה היא להרכיב מלתחה הבנויה מפריטי קז׳ואל אוברסייז, כמו למשל קפוצ׳ונים גדולים, לצד פריטים צמודים כמו טייצים וגוזיות ספורט. חובה שיהיו כאן גם אקססוריז משלימים מתחום הספורט - כובעי בייסבול, פאוצ׳ים, תיקים אוברסייז במראה ספורטיבי ועוד. 


איך לשלב בין הספורטיבי ל״פנסי״? הצעות לאאוטפיטים בסטייל


מכנסי סאטן עם טופ, בלייזר וסניקרס

לוק ערב שהוא גם סטייל, גם פנסי, גם ספורטיבי וגם מספיק נוח כדי ללכת איתכן למסיבת ריקודים או לשיטוט סוער בעיר עד השעות הקטנות של הלילה. נסו לשלב בין מכנסיים רחבים מסאטן או מבד בוהק או מנצנת אחר, בגזרה גבוהה וישרה, טופ ספורטיבי ובלייזר שחור. למעשה, כמעט כל סוג של סניקרס יתאימו כאן, אבל אם בא לכן ללכת עד הסוף על הקונטרסטים, לכו על נעלי ספורט במראה גס ועם הרבה נוכחות. קוקו מתוח וגבוה ועגילי חישוק גדולים יוסיפו כאן המון.


מכנסיים מנצנצים עם סווטשירט קפוצ׳ון וסניקרס לבנות 


הצעה ללוק שיתאים ליומיום, במיוחד אם אתן חובבות נצנצים ופאייטים ולא בא לכן להיפרד מהם גם בימי חול. הרעיון הוא ללבוש מכנסיים רחבים מנצנצים של ממש, כן, כאלו שקניתן לסילבסטר או לאירוע נוצץ אחר, יחד עם סווטשירט קפוצ׳ון אוברסייז, למשל באפור, לבן, בז׳ או שחור, יחד עם נעלי ספורט אדידס, או סניקרס צ׳אנקיות לבנות. הלוק המתקבל הוא סופר שיק, עם אמירה ועם סטייל של העולמות. כמו כן, למרות שאתן לובשות נוצץ, אף אחד לא יוכל להאשים אתכן במאמץ יתר, מאחר והי, אתן עם סווטשירט קפוצ׳ון וסניקרס. תוספת של כובע מצחיה שחור או אפור רק תחזק את מה שאמרנו הרגע.

שמלת ערב עם מעיל בומבר וסניקרס


זו הצעה המיועדת למתקדמות בלבד: שמלת ערב עם סניקרס. כן, שמעתן נכון. כשחושבים על זה, זה ממש מתבקש השילוב הזה, שכן, הוא ממנף את שמלת הערב המושלמת שיושבת לכן בארון ומחכה כבר יותר מדי זמן לעוד אירוע נוצץ. אם מדובר ביציאה, תוכלו ללבוש מעל השמלה בלייזר שחור אלגנטי, ואם מדובר בסיטואציה קז׳ואלית יותר, מעיל בומבר בגזרת קרופ יתאים פה בול.

חצאית מקסי עם סווטשירט קרופ ומגפוני עור

עוד לוק בלתי שגרתי הוא לקחת חצאית מקסי שתלויה אצלכן בארון עוד מהקיץ הקודם, ורצוי כזו מסאטן או מבד אחר עם נוכחות, אבל אפשר גם מבד ניטרלי, ולשלב אותה יחד עם סווטשירט בגזרת קרופ, כלומר כזה שמגיע עד הטבור פחות או יותר. לא רק שהשילוב הזה ייצר סילואטה מחמיאה ואשלייה אופטית של אורך וגובה, מה גם שהוא יצא סופר מתוחכם, שונה ושיק. מומלץ לבחור בחצאית שהאורך שלה מסתיים מעט לפני הקרסול, כך שנשאר קצת מקום לראות אותו. מבחינת הנעליים, תוכלו לבחור בין מגפונים קלאסיים בשחור, לבין נעלי סניקרס במראה מעודן, כמו הדגמים של ניו באלאנס (לדוגמא דגם ה-327(  ואדידס (גאזל וסמבה למשל) שהם לא סופר ספורטיביים, אלא מעט נשיים ועדינים יותר.