גופיית בייסיק או בגד ים שלם: מבצע שעוד לא היה כמותו


למשך זמן קצר ומוגבל - שלל פריטים שווים בטירוף מוצעים באתר במבצע של פריט שני ב-90%. כן, קראתן נכון. מהם הפריטים שלא כדאי לפספס בסייל הזה?

כן כן, אנחנו יודעות, עונת הסיילים בשיאה (או בסופה), ואתן סבורות שכבר אי אפשר להפתיע אתכן עם הנחות שוות, אבל אפשר להתערב שמבצע עד כדי כך שווה לא ראיתן לאחרונה, אם בכלל - שלל בגדי מעצבים בסייל של… מוכנות? השני ב-90% הנחה. כן, קראתן נכון. זוהי אינה טעות הקלדה או משהו בסגנון, הדבר הזה אמיתי לחלוטין. המשמעות היא שיש לכן כאן הזדמנות להניח את ידיכן על פריטים קלאסיים, מדויקים ושימושיים בטירוף, במחירים מצחיקים למדי.

מתוך ההנחה שכשמגיע מבצע כזה יש נטייה להסתער או להתפזר, או גם וגם, החלטנו לצאת לעזרת חברות, ולעשות לכן קצת סדר, כלומר לסנן עבורכן כמה פריטים שלדעתנו הם מאסט בארון של כל אחת בעונת הקיץ בואכן הסתיו, שאולי קצת קשה לחשוב עליו כעת, אבל כבכל שנה הוא בוא יבוא, וכדאי להיות מוכנות. 


5 פריטים שכל אחת צריכה בארון - והם במחיר היסטרי כעת


אי אפשר לטעות איתו - בגד ים שחור שלם


בגד ים שחור שלם הוא קצת כמו השמלה השחורה בארון. כל אחת צריכה לפחות פריט אחד כזה בארון, ולא משנה מהו הסגנון שלה ואפילו מהו מבנה הגוף וכו׳, זהו איננו טרנד, אם כי קלאסיקה של כל הזמנים, שפשוט אי אפשר לטעות איתה. גם אם אתן חובבות בגדי יש של שני חלקים, AKA ביקיני, עדיין כדאי שיהיה בארון בגד ים אחד שלם וקלאסי, שיעמוד שם לרשותכן בימים שבא לכן להתכסות קצת יותר. אגב, בגד ים שלם גם יכול בהחלט להילבש כבגד גוף, ובשילוב עם ג׳ינס משופשף, מכנסי ברמודה, חצאית מידי או אפילו חצאית מיני, אפשר לעשות בו ים שימושים, הרבה מעבר לים. 


מצאנו עבורכן את בגד הים השחור השלם המושלם והמדויק - דגם קריסטין של מותג הבית רזילי סטודיו, עונה על כל הדרישות ועוד הרבה יותר, כאשר הוא מצויד בסגירת איקס בגב (עם רצועות מתכווננות בהתאם לצורך) ובחגורה בעובי בינוני, שביחד מוסיפים לו עניין ושיק.

בייסיק זה אנדרייטד: גופיה מדויקת לחרוש עליה


משום מה, דווקא לפריטי בייסיק יצא שם של כאלה שקונים ״על הדרך״, אבל למעשה, ההיפך הוא הנכון. דווקא הבייסיק חייבים להיות איכותיים ומדויקים, וזאת משתי סיבות עיקריות: ראשית, אלו הם הבגדים הכי חרישים שלנו בארון, ולכן עליהם להיות עמידים ואיכותיים בפני כביסות תכופות, שנית, אם נשקיע בכאלה שנראים טוב, גם אם נצא מהבית בטי שירט או גופיה וג׳ינס (מה שבסוף קורה הכי הרבה אם נודה באמת), אז נראה טוב, מושקעות ומטופחות, למרות הבייסיק. אם כן, בגדים בייסיק צריכים להיות איכותיים ומוקפדים, בגזרה מדויקת, מבד טוב ושיישבו בול על הגוף. 


אז הנה הזדמנות לרכוש גופיית בייסיק שעונה לגמרי על כל הדרישות ויותר, ועכשיו היא גם לוקחת חלק במבצע ההזוי הזה, שעדיין גורם לנו לשפשף את עינינו בתהדמה. מדובר בגופייה עשויה מבד סריג נמתח ועמיד, בגזרה צמודה, עם מפתח צוואר גבוה. גם הגופיה הזו מגיעה מבית רזילי סטודיו. הגופיה מגיעה בבז׳, חאקי בהיר או שחור ובקיצור, תארזו לנו את כולן בטייק אוויי, אבל יחד עם עוד פריט כדי שנקבל את ההנחה על ה+1. 


הג׳ינס וטי שירט של הקיץ: שמלת מידי שחורה

אם לא הסברנו את עצמנו כראוי עם הכותרת, אז הכוונה היתה שכמו שהמדים הרשמיים שלנו בעונות הסתיו והאביב זה ג׳ינס וטי שירט, אז בקיץ תחליף אותן שמלת מידי בייסיק שבקושי מרגישות על הגוף, ושאפשר לעשות בה מה שבא לנו באותו היום (או הערב). כזו היא בדיוק השמחה שמצאנו בסייל -  שמלת מידי ליום יום בצבע שחור, בגזרת גופייה, עם מפתח צוואר גבוה וסגור יחסית, ובתוספת שסע מאחור, שמוסיף לה עוד שיק ונוחות. השמלה מגיעה בצבעים שחור (לחרוש, לחרוש, לחרוש) ובבז׳ (הכי קיץ). בקיצור, תמו נדודיכן.

מתכוננות לסתיו: ז׳קט בומבר שיתאים עם כל דבר


האמת, לא צריך לחכות לסתיו בשביל להתחדש בז׳קט בומבר מדויק ושיקי, בצבע ניטרלי ובגזרה מושלמת. כבר עשיו במזגנים הוא יכול לשמש אותנו היטב, כאשר הפריט הזה הוא אחד המחמיאים והוורסטיליים שיש. מדובר בז׳קט בומבר במראה מעט ספורטיבי ומאוד קולי, של מותג הבית - רזילי סטודיו.הגזרה של הז׳ט ישרה קלאסית והוא מצויד בסרט גומי אלסטי במכפלת, שניתן לכווץ כרצוננו וכך למעשה גם לקצר את אורכו וגם להצר את רוחבו. הז׳קט, שמגיע גם בשחור וגם בוורוד בהיר (לא הולך להיות קל לבחור ביניהם), מתאים כמעט עם כל אאוטפיט שיש, החל משמלה בכל אורך שתרצו ועד לטי שירט וג׳ינס, וכמובן - מעל לבגדי ספורט הוא יהיה התוספת המושלמת אבר.

לפנק, לפנק, לפנק: סווטשירט קפוצ׳ון שלא תרצו להוריד לרגע

בעונות הסתיו והחורף, סווטשירט קפוצ׳ון הוא פריט מאסט בארון, לא פחות מג׳ינס. האמת, מדובר בבגד שתמיד טוב שיהיה בהישג יד, גם בקיץ, למשל בטיסות ובמשרדים מקפיאי עצמות. לבישת סווטשירט טוב היא תמיד מנחמת ונעימה, ולא פחות חשוב - מוסיפה לנו איזה נופך קולי ונונשלנטי שתמיד רצוי. בקיצור, יש את כל הסיבות להניח את ידינו על פריט אחד כזה מדויק ונכון, אז מצאנו את האחד - סווטשירט קפוצ׳ון מדגם ״ג׳ונסון״ של רזילי סטודיו, הוא בגזרת אוברסייז סופר קולית, ובשילוב צווארון גבוה. הוא רק נראה תמיד, אבל הוא הושקעה כאן תשומת לב לפרטים הקטנים, מה שניכר בתיפורים הבולטים ובעוד דיטיילס שמדברים לליבן של מבינות העניין. הסווטשירט מגיע בוורוד בהיר או בשחור עם תיפורים לבנים ואין חבר נאמן כמוהו, מילה שלנו.