גופיית מחוך או מכנסיים רחבים: המותג שכל פריט שלו הוא פיס

האוס אוף ג׳אפה, מותג מקומי חדש, שנוסד בשנה שעברה וכבר הספיק לרכוש מוניטין רציני, יצא בקולקציה חדשה בשיתוף פעולה עם רזילי. העיצובים המשלבים בין מוטיבים אוריינטליים וים תיכוניים, יחד עם המודרני, הסטריט והאדג׳, יוצרים יחד פיסים שלא כדאי לפספס

אם היה צריך לתאר את ארץ ישראל, מבחינת הסטייל והתרבות בתמציתיות, התיאור של המותג house of jaffa היה עושה את העבודה מעולה. מדובר במותג מקומי חדש, שנוסד בשנה שעברה על ידי צמד מעצבים - גולן פרדימן ואדי גברילידיס, וכבר הספיק לרכוש מוניטין רציני. כשמו כן הוא, מדובר במותג יפואי, שמערבב לתוך העיצובים מוטיבים מסורתיים, אוריינטליים וים תיכוניים, יחד עם המודרני, המעודכן, הסטריט והאדג׳. התוצאה: בגדי נשים עם בדים נשפכים, הדפסים רומנטיים ורקמות, אבך בגזרות גבריות עדכניות, כמו מכנסיים רחבים מחויטים, לצד מחוך סקסי. השילוב הזה יוצר לוקים סופר מתוחכמים ושיקיים. כמו כן, כשמחברים איכות של בדים ותפירה, יחד עם עיצובים מתוחכמים ומעניינים, ובעיקר שונים, מה שקורה הוא שכל פריט הוא ״פיס״ של ממש. מסוג הדברים שצריך שיהיו בארון וירימו לנו, ויגרמו לנו להרגיש מיוחדות, בעולם שנוטה לגנרי יותר ויותר.  


הקולקציות של המותג הצעיר כבר הספיקו לככב בשבועות האופנה בלונדון ותל אביב.

בנוסף, המעצבים המוכשרים נבחרו לייצג את בריטניה ולקחת חלק בתצוגה בשבוע האופנה בפריז. היינו רוצות לומר שהיינו הראשונות לזהות, אבל המותג כבר רשם קהל של אוהדים חשובים, ביניהם סלבס בינלאומיים גודמת וויני הארלו ואלני פוריירה, ואף כוכבים מקומיים כמו רן דנקר ואגם בוחבוט. ריספקט. 


השת״פ של רזילי והאוס אוף ג׳אפה: למה מגיע לנו כל הטוב הזה?


אז נכון, לא ניקח את הקרדיט על התגלית של המותג השווה בטירוף הזה, אחרי הכל, אמרו את זה קודם, לפנינו, אבל זה לא משנה כי כן הצלחנו לחבור לצמד המוכשר ולצאת עם קולקציית אביב מרהיבה ביחד. הצלחנו לרכז יחד שלל פריטים של המותג הנחשק, שלמעשה, אפשר לבסס באמצעותם מלתחת אביב-קיץ שלמה. השילוב הכמעט בלתי אפשרי הזה של פריטי לבוש בסיסיים וניטרליים (ואי לכך גם סופר פרקטיים), יחד עם הטאץ׳ הייחודי בכל אחד מהם, הוא כל מה שהיינו צריכות בארון הבגדים. החל ממכנסיים רחבים ועד לגופיות קרופ סקסיות ושמלת מקסי שחייבת להיכנס למלתחת האביב שלנו. 


הפריטים שלא כדאי לפספס בקולקציה החדשה

כהרגלנו, באנו לעבוד ולהקל עליכן את החיים, לכן ריכזנו כאן כמה פריטים מהקולקציה המשותפת של רזילי והאוס אוף ג׳אפה, שממש כדאי להתמקד בהם ולא לפספס:


שמלת המקסי שחייבות בארון, בצבע הכי מדויק


חג הפסח מתקרב ובא, ובלי שנרגיש גם תגיע עונת האירועים, לרבות החתונות המהודרות, ויש צורך להצטייד בשמלה. אבל כידוע, הן מטעמים כלכליים והן מטעמים אקולוגיים, אנחנו תמיד נעדיף לרכוש שמלת ערב שתוכל לשרת אותנו גם בהמשך, ולא פריט שנוכל ללבוש באופן חד פעמי ואחר כך יתייבש בארון, או במקרה הטוב, נמצא דרך להעביר אותו הלאה. אז שמלת מקסי מדגם טניה בצבע חמרה היא כל מה שצריך בשמלה לאירוע, ועוד הרבה יותר. מדובר בשמלה בגזרה נקייה, עם כתפיות דקות, מפתח וי, ודיטייל של שסעים עמוקים משני צידי הרגליים. על מנת להבדיל אותה מכל שמלה כזו אחרת, ציידו אותה בתפרים היוצרים חיתוכי מעויינים והופכים אותה לפיס של ממש. הצבע הסופר טרנדי מתאים במיוחד לאביב, בשל הגוון האדמתי הטבעי. מאותה סיבה, היא גם יכולה ללכת איתכם לאירועים קלילים יותר, ובתוספת של סנדלים שטוחים או כפכפים, גם לאירועי צהריים שמשיים. היא מגיעה בעוד שני צבעים מרהיבים - האחד, כחול סגלגל מטריף והשני שחור אלגנטי שאף פעם אי אפשר לטעות איתו. בקיצור, בהצלחה עם הבחירה ביניהם. אנחנו כשלנו בקטע הזה. 


גופיית המחוך הכי מדויקת בסביבה


מזג האוויר המתחמם ישר עושה חשק ללבוש בגדים קלים וקצרים יותר. במיוחד בשנתיים האחרונות, כשנהיה טרנדי ללכת עם חולצות באורך קרופ ואפילו לעשות שימוש בגוזיות כחלק עליון לגיטימי. אנחנו לגמרי בפנים. אז אם חיפשתן את הקרופ טופ המושלם - הנה הוא: גופיית מחוך אלסטית עם גזרה סופר מיוחדת ומוקפדת. הגופייה, מדגם ״סתיו״ מגיעה בשלושה צבעים מהממים: שחור לחרוש עליו, בז׳ שידגיש את השיזוף המתקרב וכחול סגלגל מטריף חושים ומיוחד ממש. לגופיה גזרה צמודה, ודיטייל של רצועות אלסטיות בצדדים, שגם מוסיפות המון עניין וסטייל, וגם מאפשרות התאמה מושלמת להיקף האינדיבידואלי של כל אחת. החיבור המתבקש ביותר של הגופיה הזו הוא עם מכנסיים רחבים מחויטים, שיוסיפו לכל הנשיות המתפרצת הזו טאץ׳ גברי ואדג׳י, ויהפכו את כל הסיפור ל״סטריט סטייל״ מושלם. 


החלה עונת הג׳קטים: ג׳קט ג׳ינס קרופ הוא הדיבור

בדיוק בתפר הזה שבין החורף לאביב, אנחנו נפרדות מהמעילים הכבדים, שאם לומר את האמת, לא כל כך הזדקקנו להם השנה, ועוברות לג׳קטים קלילים יותר. ג׳קט הוא בהחלט הזדמנות לשדרג לוק בייסיקי, וחשוב שהוא יהיה ניטרלי מצד אחד, כדי שיתאים ״לזרוק״ אותו על כל אאוטפיט, אבל כן צריך שהוא יהיה מיוחד ואיכותי. אז מצאנו את הג׳קט באורך המושלם: ג׳קט ג׳ינס קרופ שמגיע בכחול כהה, בשחור או בצבע אבן, לא רק מצויד בגזרה הכי מחמיאה, מה גם שהוא משלב קלאסיקה וטרנד גם יחד. אורך קרופ מומלץ במיוחד אם אתן זקוקות לתוספת גובה, שכן הוא יוצר אשליה אופטית של אורך. כמו כן, לאחרונה מכנסיים רחבים ואוברסייז נכנסו חזק לאופנה, וכדי לאזן אותם ולהימנע ממראה גדול ומסורבל מדי, כדאי לשלב עם ג׳קט באורך קרופ. בונוס נוסף וחשוב בג׳קט הזה של האוס אוף גאפה, הוא שניתן ללבוש אותו גם כחולצה, כאשר הכפתורים רכוסים. יחד עם ג׳ינס ווייד לג או מכנסיים מחויטים רחבים, יתקבל לוק אביבי סופר עדכני.