גופיית סריג ורודה ומכנסי ברמודה: רעיונות ללוקים טרנדיים עם פריטים בסייל

המוני פריטי לבוש טרנדיים, נכנסו החודש לקטגוריית הסייל ועכשיו הם אטרקטיביים יותר מתמיד. הנחות של 20%, 30% ואפילו 50% מחכות לכן שם. נקודת אור רצינית בימים אלה, כאשר שופינג איכותי ומשתלם תמיד מעלה את המורל


חייבות לציין שלצד כל הטרלול והטירוף המתחוללים בארץ, ואפילו יחד עם החום הבלתי נסבל, דווקא את הטרנדים העונה אנחנו מחבבות פלוס פלוס. הקיץ הזה הביא איתו מגמות אופנה שוות במיוחד, כאשר מדובר במעין הכלאה בין קלאסיקות כמו מכנסי ברמודה לבין הבלחות טרנדיות מעולם הסטריט וור, כמו הקרופ טופ וכו׳. רוצות לומר, שמדובר באופנה שהיא מאוד פונקציונלית מצד אחד, קל ונוח לאמץ אותה וגם ללבוש אותה, הלכה למעשה, ומהצד השני יש בה לא מעט אלגנטיות ומינימליזם שאנחנו אוהבות תמיד. הדפסים עזים - אאוט, בדים בצבע אחיד - אין. גזרות מתחכמות - אאוט, גזרות קלאסיות ומחמיאות - אין. מה יש לא לאהוב פה? אז איזה כיף שהמון פריטים שעונים להגדרות שלעיל, נכנסו החודש לקטגוריית הסייל ועכשיו הם אטרקטיביים יותר מתמיד. בהזדמנות זו נזכיר שתמצאו בקטגוריית הזו פריטים בהנחות של 20%, 30% ואפילו 50% שזה מטורף לגמרי כבר. נקודת אור רצינית בימים אלה, כאשר שופינג איכותי ומשתלם תמיד מעלה את המורל לגבהים חדשים ואנחנו תמיד בעד. 


הצעות לאאוטפיטס על בסיס פריטים מקטגוריית הסייל של רזילי


גופיית סריג ורודה יחד עם מכנסיים לבנים רחבים

הסרט ברבי החזיר לעניינים את הצבע הורוד, אבל לא סתם ורוד - הכי בזוקה והכי גירלי שיכול להיות. בימים טרופים אלו, אין מה לומר, הצבע הזה לגמרי מעלה את המורל וזה מבורך מתמיד. אז אם בא לכן לאמץ את המתקתקות הזו בעצמכן, גופיית סריג מדגם ״לילי״ של מותג הבית רזילי סטודיו, היא דרך מעולה לעשות זאת. למעשה, הגופייה הזו מגלמת בתוכה שני טרנדים - אחד זה גופיות סריג ופריטים סרוגים ככלל, והשני הוא כאמור הצבע הורוד הזה שאי אפשר להיות אדישים כלפיו. מדובר בגופיה בגזרה ישרה קלאסית ומחמיאה עם חיתוך כתף עם מעט זווית. הצבע הפרשי הזה יתאים עם חלק תחתון בצבע לבן, ובמיוחד עם מכנסי ברמודה לבנים או בצבע בז׳. גם אם יתחשק לכן לקחת את הגופייה למחוזות הקז׳ואל, תוכלו לעשות זאת בהחלט באמצעות שילוב של ג׳ינס אוברסייז קצר או ארוך, בגוון כחול משופשף. 


גופיית ״לילי״ מוצעת כעת באתר במחיר שנקצצו ממנו 50%. לרוץ מהר מהר. 


הקז׳ואל הכי נכון לקיץ הזה - טי שירט קרופ עם טייץ קצר

אורך הקרופ נכנס חזק לעניינים הקיץ ואנחנו מברכות על כך, שכן, הוא יוצר אשלייה של אורך מחמיא, וגם מייתר את הצורך להכניס את שולי החולצה בתוך המכנסיים, מה שמשאיר אותנו הרבה יותר מאווררות בקיץ הבלתי הזה.

סגנון הסטריט עדיין איתנו בכל הכוח, ועל כן, חובה על כל חובבת הסטייל הזה להחזיק לפחות חולצת קרופ אחת בארון, אז הנה ההמלצה שלנו: טי שירט קרופ שחורה של רזילי סטודיו. מדובר בגזרת טי שירט קלאסית, רק באורך קרופ, עם מפתח צוואר עגול ושרוולים קצרים. באמת, מרגישות שקצת מיותר לתת כאן המלצה לשילובים, כי בגדול - אין פריט שהחולצה הזאת לא תתאים איתו - החל מג׳ינס קצר ועד לחצאית מיני ואפילו למכנסיים מחויטים רחבים. אבל ננסה בכל זאת לתת פה לוק קז׳ואל סטריט שאפשר לחרוש עליו כל יום, כל היום. שילוב עם טייץ בייקר וסנדלים צ׳אנקיות, יחד עם כובע מצחייה בסגנון בייסבול יצור את הלוק הכי נוח ונכון לעונה. 


כמעט שכחנו - את חולצת הקרופ המדויקת המדוברת תוכלו להשיג כעת במחיר שהורדו ממנו 30%. שווה שווה. 


מכנסי ברמודה בגזרה גבוהה עם טי שירט לבנה קלאסית

כבר נביא פה הצעה ללוק שהוא ספק טרנדי ספק קלאסי ועל-זמני, אבל שניה לפניכן, בואו נדבר על מכנסי הברמודה הכי נכונים לעונה. מדובר במכנסי ברמודה מדגם ״אלגון״ של רזילי סטודיו, שהם בדיוק בגזרה המתאימה. הם גבוהים יחסית, הם לא צמודים מדי או רחבים מדי והם בדיוק באורך הנכון, כאשר הם מסתיימים בין הברך לאגן. המכנסיים מגיעים עם חגורה עבה מאותו הבד, אותה ניתן לשלוף החוצה לפי הצורך. 


עכשיו, חייבות להזהיר פה - המכנסיים האלה מגיעים בשלושה צבעים ודוגמאות שקשה ביותר לבחור ביניהם אחד, אך מהצד השני, כעת כשהמחיר ירד בלא פחות מ-50%, לא בטוח שחייבות לבחור אחד. המכנסיים מגיעים בכחול ג׳ינס עם פסים לבנים, בחום חמרה משגע עם פסים לבנים ובלבן עם פסים שחורים. 


לא משנה איזה דוגמא וצבע בחרתן, אי אפשר לטעות עם השידוך של טי שירט לבנה איכותית בתוך המכנסיים. אפשרות קיצית נוספת שהיא ללכת על בטוח, זה לשדך למכנסיים גופיה צמודה או בגד גוף בגזרת גופיה, בשחור או בלבן. נעלי סירה מעור, עם חרטום מחודד יבואו פה טוב מאוד.

גם לספורט וגם לכל איוונט אחר: הטופ השחור המדויק

טופ שחור הוא עניין שכל אחת צריכה לחשוב עליו הקיץ הזה. קודם כל בשביל האימונים. לא משנה באיזה ספורט אתן עוסקות, מדובר בפריט שיישב בול, יחד עם טייץ בגזרת בייקר או מכנסי ריצה קצרים. שנית, עם בואו של סגנון הסטריט אל חיינו, טופים הפכו לחלק בלתי נפרד מהמלתחה, והם גם כל כך מינימליים שהם תומכים את החום הכבד שבחוץ. אז ההמלצה של היא על הטופ הספורטיבי של ג׳וסי קוטור, המוצע כעת במחיר של 50% הנחה, וזה וואוו. מדובר בטופ בגזרה המזכירה מחוך (עוד טרנד אלרט) שהיא סופר מחמיאה ויפה ובכלל עשו שם משהו נכון. תסתכלו ותראו בעצמכן. בכל מקרה, אם תרצו ללבוש את הטופ המדובר מחוץ לאימונים, הוא ילך מעולה עם מכנסי דגמ״ח רחבים או עם מכנסיים מחויטים בגזרת ווייד לג בצבע בהיר. נעלי סניקרס בסגנון צ׳אנקי יבואו כאן טוב בהחלט.