גופיית קרופ ומכנסיים לבנים: בגדי מעצבים בסייל היסטרי באאוטלט של רזילי

כידוע, כל פריט שמגיע לאתר רזילי נבחר בפינצטה כאשר מעבר לאיכות גבוהה, הפריטים המצטיינים שמתקבלים לשורותינו בדרך כלל גם נבחנים דרך פרמטרים של אלגנטיות וקלאסיקה. לכן, מרבית הפריטים באתר הם כאלה שהזמן לא יכול להם. זוהי בדיוק הסיבה לרוץ ולבדוק את האאוטלט שלנו ולהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד


למקרה שעוד לא נחשפתן לפלא הזה שנקרא רזילי אאוטלט, הקטגוריה הנחשקת בה כל החלומות מתגשמים, ופריטים מעונות קודמות מוצעים במחירים היסטריים, אז בואו נדבר על זה רגע.

כידוע, כל פריט שמגיע לאתר רזילי, באופן כללי, נבחר בפינצטה כאשר מעבר לאיכות גבוהה, הפריטים המצטיינים שמתקבלים לשורותינו בדרך כלל גם נבחנים דרך פרמטרים של אלגנטיות וקלאסיקה. מרבית הבגדים, הנעליים, התיקים והאקססוריז שתמצאו באתר הם בדרך כלל כאלה שהזמן לא יכול להם, כלומר כאלו שממשיכים להיות רלוונטיים עוד שנים רבות קדימה. זוהי בדיוק הסיבה שהופכת את קטגוריית האאוטלט שלנו לאטרקטיבית במיוחד. הפריטים שתמצאו שם אומנם נקצצים במחיר, לפעמים ברמה של 50% ואף יותר, אך מבחינת הסטייל והרלוונטיות שלהם - הם לגמרי במשחק.

אילו פריטים שווה לכן לרכוש מקטגוריית האאוטלט ממש עכשיו?

אנחנו יודעות, לפעמים לא קל לנווט בתוך עמודי הסייל והאאוטלט באתר, פשוט כי אנחנו רוצות הכל ועכשיו, והמחירים השווים עלולים לבלבל אותנו ולגרום לנו להכניס לעגלה פריטים שלא ממש מתאימים לנו, רק בשל המחיר האטרקטיבי. אז הנה אנחנו יוצאות פה לעזרת חברה, ומסייעות לכן להתמקד בכמה פריטים שבוודאות ישמשו אתכן היטב, חלקם כבר עכשיו ומיד, וחלק יכינו את הארון שלכן לסתיו ולחורף, ויתכן שכבר ישמשו אתכן בקרוב בטיסות או בשהות בחו״ל בחופשות החגים.

5 פריטים שכדאי לשים לב אליהם כרגע באאוטלט


ביום ובלילה: גופיית קרופ מדויקת
 

 נתחיל מפריט שהוא סופר רלוונטי ממש עכשיו. היא טרנדית, היא קייצית, היא מחמיאה והיא מה שחסר לכן בארון כרגע - מדובר בגופיית קרופ מדגם ״לילי״ של מותג הבית, רזילי סטודיו. מדובר בגופייה בצבע ורוד בהיר ולבן עם מעין טקסטורת ריבועים קטנטנים בסגנון שמזכיר טוויד. לגופיה מפתח ישר, וכתפיות רחבות - סגנון מאוד טרנדי הקיץ, וגם מאוד מחמיא ואלגנטי. הגופיה הזו תהיה מושלמת בשילוב עם מכנסיים לבנים, בגזרת ברמודה או מכנסיים לבנים בגזרה ישרה, וכמובן תמיד תזרום גם עם ג׳ינס רחב ומשופשף. מדובר בפריט חרישה, להערכתנו עד סוף אוקטובר עוד תעשו בה שימוש. 


יהיו מושלמים עם הגופיה שלמעלה - מכנסיים לבנים מדויקים


שלא תגידו שאנחנו לא חברות אמת, דאגנו להשלים את הלוק עם גופיית לילי שלמעלה, עם מכנסיים לבנים מדויקים. הקיץ הזה, מכנסיים בצבע לבן הם מאסט בכל ארון ובכל סגנון, ואלו הם זוג שווה במיוחד. המכנסיים מדגם ״פיקסל לוגו״ הגיעו אלינו ממותג הסטריט הצבעוני kesh limited, הם עשויים מבד נעים, שעיקרו כותנה, ועל כן יהיו מתחשבים בקיץ הלוהט. הגזרה גבוהה, והם נסגרים בכפתור וברוכסן, ומאחור ציידו אותם עם גומי במותניים, שמוסיף עוד גמישות ונוחות. המכנסיים האלו יבואו בול, כאמור, עם גופיית ״לילי״ אבל גם עם עוד שלל שילובים, לדוגמא טי שירט קולית איכותית בצבע לבן אבל עם הדפס או עם פסים שחור לבן ונעלי עור שטוחות. לוק קלאסי ושיקי שתמיד עומד במבחן הזמן. 


תשב בול על חופשת הקיץ והחגים: חצאית קשירה לבנה של נטע אפרתי


הקיץ בשיאו ורבות עדיין מצפות לחופשת ריזורט בחודשים הקרובים, באחד מאיי יוון או קפריסין הקרובים, או אפילו בתאילנד או ביעדים אקזוטים רחוקים אחרים. כך או כך, לחופשת ריזורט חוקים משלה, במיוחד בכל הנוגע ללבוש שלנו. ברוב המקרים, נמצא את עצמנו מתהלכות בעיר בבגד ים רוב שעות היום, ובמעט השעות הנוספות, עם בגדים קלילים כמו שמלות חוף וחצאיות קשירה עם טופים קטנים, או פשוט עם החלק העליון של בגד הים. אז מצאנו  חצאית קשירה מושלמת לתפקיד הזה. מדובר בחצאית מדגם ״פאלם״ של המעצבת נטע אפרתי, שידועה בעיצובים הנשיים, הזורמים והנונשלנטים לעתים. החצאית באורך מיני, בצבע לבן, מצוידת בחגורת בד הנקשרת מלפנים, ומצוידת בגומי מאחור, שהופך אותה לעוד יותר נוחה וכיפית. במשך היום בחופשה ליד הים, היא תהיה הפרטנרית המושלמת לכל סוג בגד ים (שלם או ביקיני), וביתר הזמן, תוכלו לצוות לה טופ קרושה בגוון שמנת, או חולצה מכופתרת לבנה ולקבל לוק מושלם למקום ולזמן.

סניקרס חרישה לסתיו הקרוב: נעליים של פומה

זה מה שקורה כשנוחות פוגשת סטייל של השמחות - נעלי סניקרס פומה שיתאימו כמעט עם כל סגנון לבוש. הן שיקיות, הן מרימות (תרתי משמע, יש להן סוליה מעט מוגבהת), והן בצבעים מהממים. נעלי סניקרס מדגם TRC הן בסגנון סטריט טרנדי,  עם שיק אתלטי, עשויות זמש בצבעים הורסים - אוקר חרדלי, בשילוב עם ניוד וכחול. הן ילכו מדהים עם ג׳ינס רחב, עם מכנסיים לבנים וכמובן עם מערכות לבוש ספורטיביות, לרבות טרנינג. 


יתאימו לטיסות ובהמשך גם לכל החורף: מכנסי טרנינג בצבע לבן 


דווקא הפריטים האלו, הספורטיביים, חייבים להיות בגזרה מדויקת שתשב יפה על הגוף ולא תגרום לנו למראה מסורבל וזרוק. אז מצאנו לכן מכנסי טרנינג בצבע לבן שהם פשוט מושלמים בגזרתם. תוכלו לקחת אותם איתכן לטיסות כבר עכשיו (זיכרו עד כמה מקפיאים בשדות התעופה ובמטוסים, חובה מכנסי טרנינג מחממים ונעימים). מדובר במכנסי טרנינג של המותג המשובח RE, שידוע בעיצוביו השווים דווקא לפריטי בייסיק. המכנסיים בגזרה גבוהה, עם גומי במותניים כמובן, כאשר הם לא רחבים מדי ולא צמודים מדי. לסיום סיומת, הוסף להם מנג׳ט המצמיד את המכנס לקרסול, מה שיוצר סילואטה צרה ומחמיאה. בחורף הם יהיו אש עם חלק עליון תואם או עם טי שירט וג׳קט ג׳ינס, ללוק סטריט מושלם.