ג׳ינס ברמודה וגופיית בייסיק: מאיפה הלוקים של שביט ויזל בחופשת הקיץ?

הדוגמנית הכובשת יצאה לחופשה חלומית במרוקו ובסן טרופה, לא לפני שחרשה על אתר רזילי ובחרה כמה פריטי מפתח שניתן להרכיב מהם לוקים מגוונים, שתפורים על חופשות ועל הקיץ בכלל 


שביט ויזל המושלמת היא לא רק קסם מהלך, אלא גם מצוידת בערימות של סטייל והיא יודעת מה היא עושה כשהיא בוחרת לוקים לחופשת ריזורט. הדוגמנית הכובשת יצאה לחופשה חלומית במרוקו ובסן טרופה, לא לפני שחרשה על אתר רזילי ובחרה כמה פריטי מפתח שניתן להרכיב מהם לוקים מגוונים, שתפורים על חופשות קיציות ועל הקיץ בכלל. 


טיפים כלליים להרכבת לוקים לחופשות קיץ 


בכל הנוגע לבחירת אאוטפיטים לחופשת קיץ - נוחות, סטייל ופרקטיות צריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלכן. הנה כמה טיפים שיעזרו לכן להרכיב מלתחת קיץ רב-תכליתית וללא מאמץ:


בחרו בבדים קלים

בחרו בבדים קלילים ונושמים כמו כותנה ופשתן, שיהיו כמה שפחות מורגשים על הגוף בחום הקיץ. הימנעו מחומרים כבדים וסינטטיים, שעלולים ״ללכוד״ חום ולגרום לאי נוחות.


אל תפחדו מצבעים והדפסים:

הקיץ הוא הטיימינג המושלם להתנסות בצבעים נועזים והדפסים מעניינים. בחרו בגוונים שמחים ובדוגמאות בהשראה טרופית, שעולים בקנה אחד עם האנרגיה של העונה ומוסיפים נופך של פאן ללוק.


מיקס אנד מאצ׳ זה המפתח

פרקטיקה איט איז: ארזו פריטים מגוונים שניתן לערבב ביניהם וליצור מספר תלבושות. זו הדרך הטובה ביותר למקסם את שטח המזוודה. לדוגמא, בחרו בפריטים שניתן ללבוש מעל או מתחת לבגד והם משנים את הלוק. למשל שמלת קיץ רב-תכליתית, גופיית בייסיק, קרדיגן קל משקל, או זוג מכנסיים קצרים שניתן לשלב עם חולצות שונות.


בגדי חוף שיכולים לשמש גם למטרות אחרות

שמלות חוף, במיוחד אלו העשויות קרושה, בסגנון בוהו-שיק, נכנסו חזק מאוד לטרנד הקיץ, והן מושלמות גם לשיטוט ליד החוף או הבריכה וגם ככה כפי שהן. בנוסף, פריטים כמו קימונו ובדי סרונג הנכרכים סביב המותניים, הם פריטי מאסט לחופשות ריזורט. 


ותרו על העקבים

מניסיון, גם כאשר היה לנו קשה לוותר על נעלי עקב לערב, וברגע האחרון דחסנו אותן לטרולי, בסופו של דבר - הן לא יצאו מהמזוודה כל החופשה. רוצות לומר, חופשת קיץ ובמיוחד חופשת ריזורט, נועדו לנעליים שטוחות ונוחות, לרבות סנדלים בסגנון יווני, כפכפי עור ואולי אפילו סניקרס קלות, אם יש בלו״ז שיטוט בעיר.

אקססוריז שעושים את הלוק

לא רק שאקססוריז כמו חגורות, כובעים ותכשיטים לא שוקלים כלום וכמעט ולא תופסים מקום במזוודה - הם יכולים להיות ״גיים צ׳יינג׳ר״ של ממש בשדרוג הלוקים שלכן ולהוסיף טאץ׳ אישי והמון עניין ושיק. פריטים שהם מאסט בחופשת קיץ: כובע רחב שוליים שיגן על עור הפנים מפני השמש, משקפי שמש וצעיף משי רחב שיכול לשמש כפראו ו/או כקישוט נאה לשיער.

ג׳קט קל גם בקיץ

אפילו בקיץ, עשוי להיות קריר בערב, במיוחד אם אתן ביעדים אירופאים כמו יוון. בנוסף, ברוב המקומות מצננים את החלל באמצעות מזגן שעבור חלק מאיתנו עלול להיות קר מדי. לכן, תמיד כדאי להצטייד בקרדיגן קל משקל, ז'קט ג'ינס או אפילו פריט סטייטמנט כמו בלייזר אדום שיכול ממש לעשות את ההופעה.

הכל באתר רזילי: מהם הפריטים השווים ששביט לבשה בחופשה?


אז כאמור, שביט ויזל כבר הפנימה את הטיפים שלעיל וידעה בדיוק מה היא עושה כשהיא ארזה לחופשת הקיץ שלה. עכשיו עזבו רגע את זה שבאמת לא משנה מה הבחורה הזו תלבש, היא תגרום לנו לשמוט את הלסת, כאן נכנס גם העניין של הפונקציונליות והיא פשוט עשתה את זה נכון. 


שמלת בוהו שכולה חופשת ריזורט


נתחיל בלוק של שביט שהוא הקלאסיקה של חופשות הריזורט - ראינו את השמלה הזו וזה הדבר הראשון שחשבנו עליו : שמלת מידי בוהו מדגם BELISA של פפה ג׳ינס, היא כל מה שוקיישן ליד החוף זקוק לו. מדובר בשמלה כזו ״של פעם״ בצבע לבן עם רקמה אדומה בסגנון הונגרי וינטג׳י הורס. השמלה באורך ביניים מדויק, נוח ומחמיא, והיא מצוידת בשרוולים ארוכים ותפוחים מעט, ובמפתח כפתן הנסגר בקשירה בחזה. הבד הדקיק, השיק העתיק והקלילות האינסופית שלה, הופכים אותה לפריט מושלם לכל יום בקיץ, אבל במיוחד בחופשה קלילה. סנדלי עור שטוחים, תיק אוברסייז מרפיה, משקפי שמש גדולים והייתן. 


המכנסיים המושלמים לכל יום בקיץ, ובמיוחד בחופש

האם אפשר לדון בלוקים לחופשה, ולשלב בדיוק בניית מלתחת קפסולה? אפשר גם אפשר. אז נתחיל מהכללי אל הספציפי: גם בקיץ, כבכל עונה, חכם יהיה לצייד את הארון במספר פריטי מפתח בגזרות ובצבעים ניטרליים, שניתן יהיה לשלב אותם בשלל ורסיות עם שלל פריטים אחרים. על אחת כמה וכמה נכון הדבר כאשר אורזות לחופשה, ויש להתחשב בנתונים כמו טרולי קטן ומשקל מוגבל. אז ג׳ינס ברמודה לבן הוא בדיוק מה שאת זקוקות לו כדי למנף פריט אחד ללוקים מגוונים, ליום ולערב. מצאנו את האחד: ג'ינס ברמודה בגזרת Wide Leg של Juicy Couture הוא פשוט מדויק ולעניין. הוא מתאפיין בגזרה רחבה וכיפית, עם מותן גבוהה ואסופה. ליום, תוכלו ללבוש אותו עם גופיית בייסיק לבנה או מכופתרת פסים לבן-תכלת, יחד עם חגורה חומה דקה זה יהיה מושלם. לערב, תוכלו לצוות אותו לגופיית וואן שולדר שחורה ובלייזר, יחד עם חגורה שחורה דקה, שיער אסוף בקפידה ועגילים עם נוכחות. 


לוק ערב מושלם ומיוחד: מכנסיים מחויטים אדומים וקרופ טופ לבן 


אחרי הכל, כדאי שיהיה במזוודה פריט אחד שהוא ״פיס״. משהו מיוחד, עם נוכחות ועם שיק חד משמעי. ההמלצה שלנו מכנסיים מחוייטים בצבע אדום מדגם Berila של פפה ג׳ינס. המכנסיים בגזרה קלאסית, ישרה ואלגנטית, ויבואו בול לארוחת ערב במסעדה טובה בחופשה. שלבו אותם עם קרופ טופ בצבע לבן או שחור, מבד מיוחד ואלגנטי ונעליים עם עקב קטן. תיק קלאצ׳, מעט איפור, שיער מסודר ותכשיטים ויש לכן את זה לגמרי.