ג׳ינס לבן, שחור או כחול ווסט ג׳ינס: פריטי הדנים החדשים באתר

לעולם לא נצעד בלי ג׳ינס, אבל כל עונה הגזרות קצת מתעדכנות ומיישרות קו עם טרנדים כלליים בתחום המכנסיים. כמה המלצות על פריטי דנים שווים שתוכלו למצוא כעת באתר, וישדרגו לכם את המלתחה באופן משמעותי

כידוע, מכנסי הג'ינס הם עניין נצחי. הם היו כאן לפנינו וימשיכו להיות כאן עוד הרבה אחרינו. קשה להסביר את העניין הזה, אבל פריטי דנים, ובמיוחד מכנסיים הם תמיד תמיד רלוונטיים, כל זמן מה הגזרות משתנות, ברוח התקופה, וצצים טרנדים כאלה ואחרים. עם זאת, הבד הכחול המשופשף הוא תמיד באופנה. קשה להסביר את ההתמכרות לג׳ינס ברחבי העולם, אבל דווקא פה בישראל זה קל יותר להבנה: אף אחד כאן לא אוהב להיראות כאילו התאמץ והשקיע יתר על המידה בלוק כזה או אחר. עכשיו, בין שמדובר במכנסיים ובין שמדובר בג׳קט, ג׳ינס תמיד יביא את ה״שנמוך״ הרצוי, ויהפוך את כל הלוק לקליל ונטול מאמץ. טוב שבאת.  


הטרנדים המשתנים בגזרות של הג׳ינס

אז נכון שבד הג'ינס הכחול הקלאסי לעולם לא יוצא מהאופנה, אבל בכל עונה מתחלפים הטרנדים בנוגע לגזרות. יש את אלו שתמיד רלוונטיות, כמו ג׳ינס בגזרה ישרה, אבל מעבר אליו, ישנן גזרות שמפציעות בכל שנה בסגנון שונה, ולאחרונה התחלופה אפילו גבוהה יותר, הודות לרשתות חברתיות דוגמת טיקטוק ואינסטגרם. טרנד בלתי צפוי שהגיח בחודשים האחרונים בתחום הדנים, הוא דווקא חצאית ג׳ינס באורך מקסי, שאפשר לראות על כל בלוגרית ופאשניסטה ברשתות הסושיאל המדוברות. זה התחיל, כרגיל, מאושיות כמו בלה חדיד שנצפו על המסלולים ומחוצה להם לובשות את החצאית המדוברת. נציין בהקשר זה, כהרגלנו, שלא חייבים לרוץ ולאמץ כל טרנד חדש, וחשוב, רגע לפני שהיד מחליקה אל הקרדיט קארד, לעצור שניה ולבדוק אם הגזרה באמת מתאימה לסגנון שלכן ואם היא מחמיאה למבנה הגוף האישי. על אחת כמה וכמה כשמדובר בפריט באורך ובגזרה בלתי שגרתיים כמו חצאית המקסי הזו. יש כאלו שזה אכן יתלבש עליהן בול, ויש רבות שלא. זה לגמרי בסדר. 


 אז בואו נעשה רגע סדר לגבי הטרנדים החמים של הזמן האחרון בתחום הג׳ינסים. 


ג׳ינס ווייד לג: עושה סימנים שהוא כאן כדי להישאר


נראה שג׳ינס ווייד לג הוא התשובה לסקיני ג׳ינס ששלט כאן עד שהמלך החדש תפס את מקומו. מה שכיף בג׳ינס (ובמכנסיים בכלל) בגזרה הזאת הוא שקודם כל הם משוחררים ונוחים בהרבה, ואי לכך הם גם יתאימו לימי החום הלוהט שעוד יגיעו לכאן בקרוב. שנית, הם בדרך כלל מחמיאים מאוד, גם למאותגרות הגובה שבינינו, כאשר הם יוצרים אשליה של אורך. עוד יתרון לגזרה הזו, טמון בכך שאפשר לשלב אותם בשלל אאוטפיטים והם יזרמו איתנו. אפשר ללבוש אותם לערב עם טופ סקסי מתחרה שחורה או מבד מבריק אחר, והקונטרסט שנוצר בין הג׳ינס המשופשף וה״לוס״, יוצר את הלוק הכי נכון ומתוחכם שיש. הוסיפו לכך נעלי ערב עם חרטום מחודד ותזכו בתהילת עולם. אפשר כמובן גם לשלב אותם עם טי שירט) חובה בתוך המכנסיים ולא מחוצה להם), ועם ג׳קט באורך קרופ, שמאזן עוד יותר את עניין האוברסייז של המכנסיים. הלוק הזה יעבוד נפלא עם סניקרס במראה גס. באתר מחכה לכם ג׳ינס של פפה ג׳ינס בגזרה המדוברת אך באורך קרופ, שיתאים מאוד לאביב עם סניקרס, כפכי עור או נעליים חצאיות כמו מוקסינים. ג׳קט עור באורך קרופ ואתן מסודרות. 


ג׳ינס קרגו


מכנסי הדגמ״ח, ה״קרגו״ בגזרת אוברסייז הם טרנד שחזר אלינו היישר מסוף הניינטיז בואכן לתחילת המילניום, מה שמכונה Y2K. הגזרה הכיפית הזו הפכה כל כך פופולרית לאחרונה, עד כדי כך שהיא חדרה גם לתחום הדנים. אם הלכתן על הסטייל הזה, חשוב מאוד לאזן את הגודל והרוחב של המכנסיים באמצעות טופ קטן או צמוד ו/או ג׳קט באורך קרופ שידאג להזכיר לעולם שיש לכן מותניים. 


ג'ינס לבן


ג׳ינס לבן הוא האביב במכנסיים, והוא אהבה שלנו כבר מהחורף הקודם. כעת, תוכלו למצוא אותו בגזרת ווייד לג, ולרקוד על שני טרנדים מהממים בו זמנית. באתר תוכלו למצוא ג׳ינס לבן של המותג האהוב Juicy Couture, שהוא בגזרה הכי מדויקת וכיפית שיש. לערב, חברו אותו עם טופ קטן בכל צבע שתרצו, ואולי דווקא זה הזמן להעז עם ירוק עז, ורוד, סגול או כתום, שהלבן יחמיא להם מאוד, ועם סנדלי עקב, ותקבלו את אחד הלוקים היותר נכונים של הרגע. ליומיום, שלבו אותו עם גופיה צמוד שחורה או עם טי שירט פסים וחגורה שחורה, יחד עם נעלי סניקרס ניטרליות. 


וסט ג׳ינס בגזרה מחויטת

וסטים הם בין הטרנדים החזקים של האביב והקיץ של השנה, טרנד שממשיך איתנו משנה שעברה, ועכשיו מקבל בוסט עוד יותר חזק. העניין הוא שבגלל הסגנון המחויט שלהם, הם לא תמיד מתאימים כלבוש קז׳ואל, ואנחנו נאלצות לשמור אותם ליציאה בלבד. אז הנה התשובה שתאפשר לכן לאמץ את הוסט כלבוש יומיומי - וסט ג׳ינס של פפה ג׳ינס, קצר וצמוד, בגזרה מדויקת ומחמיאה, עם פוטנציאל חרישה רציני. שלבו אותו עם הג׳ינס הלבן מהסעיף הקודם, או עם מכנסיים רחבים בכל צבע אחיד אחר וכפכפים או סנדלים שטוחות, ותקבלו לוק קז׳ואל משודרג שיגרוף שלל מחמאות. אין סטייל כזה.


האהבה הישנה: ג׳ינס שחור

ג׳ינס שחור הוא אהבה משכבר הימים, מדובר בקלאסיקה כמעט כמו הג׳ינס הדנים וזה לא משהו שטרנד כזה או אחר ישנה. אבל בכל זאת, נביא לכן כאן אחד שהוא גם בגזרה נכונה ועדכנית. מדובר בג׳ינס שחור בגזרה slim של Juicy Couture, שיכול ללוות אתכן מהבוקר ועד הלילה, עם כל השילובים שבעולם, כמו שרק מכנסיים שחורים צרים יכולים להכיל.