דרופ חדש לנעלי veja באתר - כל הדגמים החדשים והצעות לסטיילינג

המותג הצרפתי של נעלי הסניקרס המעודנות והקלאסיות, כאן להישאר. מהם הדגמים הפופולריים ביותר של נעלי וג׳ה ומה תמצאו בדרופ החדש שנחת באתר?

כבר אי אפשר לפספס את התופעה הזו. המוני אנשים ברחוב מסתובבים עם נעלי סניקרס עם 'V' גדול על חזית הנעל. עיצוב עם נוכחות, שלא רבים מכירים את מקורו. כמובן, מי לא מכיר את נעלי veja, המותג הצרפתי עם הסטייל הייחודי. אבל האם ידעתם, שחוץ מזה שהן מגניבות, שיקיות ונוחות בטירוף, נעלי הספורט האלו הן בנות קיימא לחלוטין? למעשה, המותג veja, גדל כל כך עד שהוא הפך לאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר בתחום האופנה בת הקיימא.


למרות שהמותג הצרפתי נוסד רשמית בשנת 2004 על ידי סבסטיאן קופ ופרנסואה-גיסליין מוריליון, שהשיקו את נעלי הסניקרס הראשונות שלהם בשנת 2005, הסיפור של VEJA החל את דרכו בתחילת שנות ה-90. בכל השנים שקדמו להשקת הדגם הראשון של המותג, מייסדי VEJA הסתובבו ברחבי העולם, ובחנו מקרוב מפעלי בגדים ומזון שונים בדרום אמריקה, אסיה ואוסטרליה לאורך הדרך.

במהלך מסעם, הם התעניינו במיוחד בתהליך הייצור של כל המוצרים הללו. קופ ומוריליון הרגישו שהדבר הזה יכול וצריך להיות טוב יותר. זו, על קצה המזלג, הסיבה ש-VEJA הוקמה מלכתחילה. מייסדי החברה שאפו לייצר נעלי ספורט מחומרים אקולוגיים ולהעבוד עם ספקים שהמוסר והמצפון הם שמנחים אותם. לדבריהם, הרעיון מאחורי המותג היה "לחשוב מחדש על יצירת מוצר צריכה פופולרי". 


במקום לבזבז את מיטב התקציב על שיווק ופרסום, דואגים בחברה לנתב את הכספים לצורך שיפור תנאי העבודה של העובדים, וכמובן לתהליך הייצור ולחומרי הגלם מהם מיוצרות נעלי הסניקרס. זאת מבלי לגבות מחיר גבוה במיוחד עבור הנעליים עצמן. מה שמתאים באופן מושלם לחזון המותג.


כיום, הנעליים מיוצרות בברזיל, והבסיס לייצור הוא חומרים מיערות הגשם באמזונס.
בחברה משקיעים משאבים רבים, בדגש על שימוש בחומרי גלם שיהיו איכותיים ואקולוגיים כאחד, לרבות כותנה אורגנית, גומי המיוצר בסחר הוגן, בקבוקי פלסטיק, עור נטול כרום וחומרים ממוחזרים שונים.


 ״upcycling״ הוא ערך מנחה בחברה, מה שאומר שב-veja הופכים פסולת למוצרים חדשים. בקבוקי פלסטיק, כותנה ממוחזרת שהופרשה כפסולת מתעשיית הטקסטיל ופוליאסטר ממוחזר. החומרים הממוחזרים מעניקים לפסולת ביתית חיים חדשים. VEJA מוכיחה לעולם ככלל, ולתעשיית האופנה בפרט, שאפשר לייצר מוצר פופולרי, איכותי ואטרקטיבי, באופן אחראי ומתחשב.

מהם הדגמים הקלאסיים של veja?

veja נעליים מציעה עשרות סגנונות ודגמים בצבעוניות ניטרלית ובהירה כאחד.

בין הדגמים הפופולריים ביותר בולטים תמצאו את  Veja Esplar, Veja V-10, Campo ו- Veja V12 ,V-Lock Velcro.

המשותף לכל הדגמים הוא שמדובר בנעלי סניקרס קז׳ואל - נוחות, כיפיות ובסטייל. 

יש לציין שלצד הנעליים הלבנות הקלאסיות, ניתן למצוא רבים מהדגמים גם גם בשחור ובבז', ולאחרונה גם בצבעים נוספים, נועזים ומפתיעים.


במקרה שנעליים נמוכות וצרות יותר, במראה מעודן יותר, הן הדיבור - Veja Esplar הוא הדגם עבורכן. הדגם הזה הוא עדין ונשי יותר, וילך מעולה עם מכנסיים קצרים ואפילו עם שמלות. 


הדגם Veja V-10 הוא בסגנון מעט יותר ספורטיבי. הוא נוח מאוד, והמראה המעט יותר גס הופך אותו למתאים לסגנון יותר ״סטריט״. הוא יתאים עם ג׳ינס אוברסייז, מכנסי דגמ״ח וכדומה. 


דגם ה-V-Lock של Veja הוא כנראה הכיפי והנוח ביותר בין הדגמים. הלוק של נעלי סניקרס עם סקוטש, מוסיף נופך נונשלנטי ואפילו מעט ילדותי (אבל בקטע טוב) לכל לוק. קל לנעול את הנעליים ולחלוץ אותן, והן נראות מעולה עם ג'ינס, עם מכנסיים קצרים, ועם שמלות בייסיק.


אילו דגמים תמצאו באתר בדרופ החדש?


נעלי V-12 Extra בצבע ירוק


סניקרס veja בדגם מעודן ונשי, עם צבעוניות ניטרלית של רקע לבן ו-V בירוק כהה. דגם V-12 מתאפיין בעיצוב נוסטלגי ובסיומת מעוגלת, כאשר לוגו המותג עשוי מזמש בצבע ירוק. הגפה, המוגבהת מעט, עשויה מעור בשילוב זמש. שיא הנוחות, שיא הסטייל והקוליות, ולא פחות חשוב - כל זה תוך כדי התחשבות בסביבה. מה עוד נבקש? עם מה יתאימו הנעליים מהדגם הזה? הכי סטייל עם ג׳ינס לבן או תכלת באורך קרופ, טי שירט פסים וג׳קט עור - לוק קלאסי שלעולם לא נס ליחו. 


V-10 veja צבעוניות 


נזהיר מראש - הנעליים בדגם הזה הוא לא לבעלות לב חלש. מדובר בנעליים צבעוניות שעלולות לגנוב את ההצגה. שלא תגידו שלא הזהרנו… דגם V-10 הוא כאמור הדגם הקלאסי של veja, בסגנון שנות ה-80. הפעם הביאו כאן טוויסט רציני עם הצבעוניות - גפת הנעל עשויה טלאים בגוונים פסטליים מתקתקים, לרבות ורוד תכלת וצהוב בהיר, ובחלקה הקדמי היא מכוסה ברשת שמעניקה לה עוד טאצ׳ רטרואי שקשה לעמוד בפניו. מדובר בדגם יוצא דופן, המשלב סטייל רטרו עם ספורטיביות ונוחות שיא. עם מה זה ילך? עם בגדים ״רגועים״ שישאירו את קדמת הבמה לנעליים עצמן. למשל טי שירט לבנה וג׳ינס שחור או לבן, ומינימום אקססוריז ובלגנים. משקפי שמש, תיק צד והייתן כאן. 



נעלי Minotaur בצבע ירוק


דגם בגזרה ובצבעוניות בלתי שגרתיות. את הלבן הקלאסי מחליף פה ירוק עז וטרנדי, את העור מחליף זמש, עשוי מעור נטול כרום, ואת הגזרה הנמוכה מחליפה פה גזרה גבוהה-בינונית, שמחזיקה את כף הרגל קצת אחרת. דגם Minotaur משלב בין הקלאסי לחדשני, והוא כמובן נושא גם את לוגו המותג - הפעם בלבן, כאשר הוא עשוי מגומי מהאמזונס ומפסולת אורז ממוחזר. סוליית הנעל מיוצרת גם היא מגומי ממוחזר מיערות הגשם ואפילו השרוכים עשויים מכותנה אורגנית. אם הלכתן על הדגם הזה - חובה להרגיע עם הצבעים של האאוטפיט. לכו על פלטה ניטרלית של שחור, לבן ובז׳.