הדובדבן שבסניקרס: דרופ חדש לנעלי אדידס סמבה

נעלי הסמבה של אדידס, שהושקו במקור בשנות החמישים כנעלי כדורגל מקצועיות, התפתחו לכדי אייקון אופנה עם טאצ׳ של נוסטלגיה. העיצוב הנצחי שלהן, הכולל את גפת הזמש, שלושת הפסים האייקוניים, וסוליית הגומי, הוא התמצית של האפיל הוינטג'י, והוא עושה זאת בחן אינסופי

כשמדובר בבגדי ונעלי ספורט איקוניים, מעטים המותגים שמצליחים להתחרות במורשת של אדידס. בין קולקציות הסניקרס המרשימות שהמותג הזה השיק לאורך השנים, דגמי Adidas Samba OG בולטים כקלאסיקה נצחית שחוצה דורות. מה הפך את הדגם הזה לבחירה הכי פופולרית של פאשניסטות ואייקוני אופנה ברחבי העולם לאחרונה, ואיך הכי כדאי לשלב את הסניקרס האלה במלתחה שלכן? 


הסמבה OG: טאצ׳ של נוסטלגיה

ה-Adidas Samba OG, שהושקו במקור בשנות החמישים כנעלי כדורגל מקצועיות, התפתחו לכדי אייקון אופנה עם טאצ׳ של נוסטלגיה. העיצוב הנצחי שלהן, הכולל את גפת הזמש, שלושת הפסים האיקוניים, וסוליית הגומי, לוכד את המהות של אפיל וינטג׳י. הפופולריות המתמשכת של דגם הסמבה מעידה על הוורסטיליות שלו, במיוחד לאור העובדה שעבר בנונשלנטיות ממגרש הספורט למסלולי האופנה, והמשיך להוות חתיכת סטייטמנט בתרבות הסטריט וור של ימינו אנו.


דמויות כמו ג׳יג׳י חדיד, קנדל ג'נר, קאיה גרבר וזואי קרביץ הן רק חלק מה-A ליסט של הנעלים הפופולריות האלה. הסוד הוא כנראה ברב תכליתיות של הדגם הזה, שיכול לזרום עם השמלות הפרחוניות הכי נשיות ורומנטיות שיש, אבל גם יכול להשתלב עם ג׳ינס וטי שירט. באיזה אאוטפיט שלא תבחרו, הדגם הזה יהווה שדרוג עם טוויסט ספורטיבי וינטג׳י. 


שילוב מושלם בין אופנה לפונקציונליות


אחת הסיבות העיקריות לפופולריות המתמשכת של Samba OG היא השילוב המושלם בין סטייל לפונקציונליות. כנעלי ספורט, הנעליים האלו תוכננו לספק אחיזה חזקה של כפות הרגליים על מגרשי הכדורגל, מה שהפך אותן לבחירה הראשונה של הספורטאים. עם זאת, המבנה הנוח והעמיד שלהן לא איחר למשוך גם את תשומת לבם של חובבי האופנה שחיפשו נעלי ספורט קז׳ואליות אבל איכותיות ובסטייל.  כמו כן, היכולת של הסמבה למזג באופן הרמוני בין אלמנטים ספורטיביים לבין אסתטיקה רטרו, ללא ספק חיזקה את מעמדן כמאסט בכל ארון נעליים של פאשניסטה מבינת עניין.

בירוק או באדום: שני דגמי הסמבה שנחתו באתר


אם חשקה נפשכן באדידס סמבה ירוקות, כלומר בסמבה לבנות עם פסים ירוקים, ואנחנו יודעות שכן (איך? טלפתיה), או בזוג לבן עם פסים אדומים, ודאי תשמחו לשמוע שאלו בדיוק הדגמים החדשים שנחתו באתר רזילי, והם מחכים לכן שם במרחק של כמה קליקים. איזה כיף. שני הדגמים האלה יתאימו מאוד גם ללוקים קיציים, שכן הם לבנים ברובם ומתאפיינים בלוק קליל ואוורירי, שאפשר לשלב באינסוף אאוטפיטים. גם הלוק הכי בייסיק, של טי שירט וטייץ בייקר, יקבל פוש ושדרוג רציני עם התוספת הזו של אדידס סמבה, שלא נגזים אם נאמר שאלו הפכו ל״איט שוז״ של הזמן האחרון. איזה כיף שהן גם כל כך, אבל כל כך נוחות!

הצעות ללוקים קיציים עם אדידס סמבה

טרנד עם טרנד: חצאית מידי סאטן עם אדידס סמבה

כן, אי אפשר לפספס ואי אפשר להתכחש - חצאיות מידי הן הדיבור לאחרונה, והאמת, זה בא ממש טוב עם החום הבלתי של ישראל. אם לדייק, חצאיות מידי עשויות סאטן בוהק הן ממש העניין כרגע, אבל לא רק. השילוב של חצאית מידי מסאטן, שהיא סופר גירלי ואי אפשר לטעות בנשיות שלה, יחד עם נעליים במראה ספורטיבי, יכול לצאת מתוחכם וסופר שיק. היופי בנעלי אדידס סמבה שלמרות שהן ספורטיביות לחלוטין, העיצוב שלהן מעודן ונשי, וחשוב מהכל - מחמיא לכפות הרגליים ומעדן אותן. זו בדיוק הסיבה שהן ישתלבו נהדר גם עם לוקים נשיים ואפילו רומנטיים, מבלי להיות קונטרסטיות מדי ולא קשורות. במיוחד כשמדובר בחצאית מידי בגזרה צרה, חשוב לבחור בדגם שישתלב בהרמוניה, יאריך את הרגליים ולא יבוא כעצם זר. אז הרעיון הוא ללבוש חצאית מידי מסאטן בצבע שחור, יחד עם טי שירט לבנה באורך קרופ או באורך סטנדרטי (אך במקרה זה, מומלץ להכניס את שוליה בתוך החצאית), יחד עם אדידס סמבה באיזה צבע שחשקה נפשכן. כדי ליצור לוק מעודן ונקי, העדיפו גרביים קצרות, שלא יבצבצו מבעד לנעליים.

הכי סטריט: עם דגמ״ח לבן וטופ שחור

נעלי אדידס סמבה בצבעים ישתלבו מעולה עם אאוטפיטים בשחור לבן. מעבר לזה ששילוב הצבעים הקונטרסטי הזה הוא אחד הנכונים לקיץ הנוכחי, הוא גם סופר מחמיא ומבליט שיזוף, ובקיצור - יש בו כל מה שאנחנו צריכות. אז הרעיון הוא כזה: שילוב של דגמ״ח לבן, רצוי מבד דקיק ואפילו ניילוני כזה, יחד עם טופ שחור קטן ונעלי אדידס סמבה באיזה צבע שתרצו, אבל כדאי שיהיה כאן צבע, כדי לשבור את המונוכרומטיות הזו.

קז׳ואל שלא יאכזב אתכן: טייץ בייקר וטי שירט עם אדידס סמבה


חברות, מדובר בהצעה שלא תאכזב אתכן. לא בהיבט של נוחות ולא בהיבט של סטייל קז׳ואלי שפשוט עושה את זה נכון. אז הרעיון הוא פשוט לקחת את טייץ קצר בגזרת בייקר, רצוי בצבע שחור, אפשרי פשוט את זה שאתם מתאמנות איתו, לזרוק מעל טי שירט אוברסייז, רצוי בלבן אבל אפשר גם כל צבע אחר, כל עוד מדובר בטי שירט איכותית במראה חדש ולא מרופט. לכל הכיף הזה תוסיפו אדידס סמבה באיזה צבע שחשקה נפשכן, עם גרביים נמוכות - אפשר כאלו שרואים על השוק, ולסיום סיומת - כובע מצחיה. כפי שאמרנו, אי אפשר לטעות פה.

לסיכום, אפשר לגמרי להבין איך האדידס סמבה כל פעם חוזר לחיינו בסערה. מדובר בנעליים נוחות, מעודנות, מחמיאות, קוליות וכאלה שפשוט משתלבות היטב באינספור אאוטפיטים וסגנונות. אהבנו.