הדפסים חייתיים, פרוות ותכשיטי זהב כבדים: הכל על טרנד נשות המאפיה

הדפסים חייתיים, פרוות ותכשיטי זהב כבדים: הכל על טרנד נשות המאפיה 
יש ימים שאנחנו רוצות להיות יותר. לבלוט יותר, להיות נועזות יותר, להיפרד מהמוקסינים השחורים והבלייזר האפור ולהחליף אותם בנוכחות עזה: חולצה עם פאטרן מנומר, מעיל פרווה, שרשרת זהב מלאת נוכחות או הכל יחד. לימים כאלה בדיוק נולד הטרנד שכבש את הטיקטוק העונה לשם המפוקפק "אשת האספסוף", או בלשון העם: Mob Wife – טרנד נשות המאפיה. מה זה בדיוק? על מה ולמה ההיסטריה? ואיך תאמצי את הטרנד בלי ליפול אליו קורבן (כי הדבר האחרון שאת רוצה הוא ליפול קורבן למשפחת המאפיה, בואי)?
TikTok
"אני שומע שאופנת ה-Mob Wife  חוזרת", פרסם פרנסיס פורד קופולה באינסטגרם שלו איפושהו בתחיהכל מתחיל ב-לת חודש ינואר – ואם במאי "הסנדק" ירד מכס מלכותו כדי להתייחס אל טרנד ה-TikTok שכבש את הרחובות, כנראה שיש כאן טרנד שכדאי להיעצר ולהתייחס אליו.
אז מה זה Mob Wife? בגדול, זה בדיוק ההיפך מטרנד היוקרה השקטה והבגדים נטולי המניירות. זה אומר מעילי פרווה ראוותניים, שיער נפוח ומלא נוכחות, הדפסים חייתיים, תכשיטים צעקניים, מכנסי עור צמודים, פייטים – והמהדרות במצווה גם טורחות לשלב את כל אלו יחד. 
מאז שהטרנד נכנס אל חיינו המונוכרומטיים הוא הספיק לייצר באזז רציני, וזכה למיליוני סרטוני הדרכה, כתבות בעד ונגד (כי שימוש בפרווה אמיתית זה, איך לומר בעדינות, פחות) ומובילות דעה כמו קים קרדשיאן והיילי ביבר שאימצו בחום את הלוק הצעקני (הרבה לפני שזה היה טרנדי, אם להיות כנים).  
איך מאמצים את הטרנד בלי שהוא יאמץ אותנו?
טרנד בא וטרנד הולך, ובסוף אנחנו לא יכולות באמת לעדכן את המלתחה שלנו רק על סמך הלהיט התורן של הטיקטוק – זה עשוי להיות יקר ותכל'ס גם לא כל כך חכם. מצד שני, יש משהו באמת כיף וחגיגי ובועט ומעז בכל לוק ה-Mob Wife שנחת עלינו מהשמיים, ובדיוק לשם כך אנחנו כאן – כדי לעשות לכן סדר ולהיות הצינור המחבר בין כל מה שלוהט לבין מה שבאמת עובד. אספנו כמה המלצות על זמניות, כאלה שמתכתבות עם הטרנד אבל לגמרי יעבדו גם אחרי שהוא יחלוף. 
מתחילות מלמטה ודואגות לשוז
מתחילות בהכי אקסטרווגנטי שלנו עם צמד נעליים שתרצי להתכרבל איתו גם כשיגיע הקיץ. כן, הם עשויים פרווה (סינטטית, ברור!), כן, הם הורסים וכן, אין שום סיבה שלא תוכלי לצעוד איתם בראש כל חוצות בשילוב גופיית סבא בייסיקית ושרשר זהב או אפילו עם חליפה מחויטת – גם אם אין לך שום קשר למאפיה ואת האדם הכי שומר חוק בעולם.
מעיל שהוא ההגדרה במילון ל-Mob Wife
כמה שהוא סוגר את ההופעה בלי שום מאמץ – ככה אתן חייבות אותו בארון. מעיל הטרנץ' החברבורתי הזה בהדפס זברה חום-כחול הוא ההגדרה במילון ל-Mob Wife, והוא גם בדיוק הכוונה שלנו כשאנחנו אומרות ב"אנא אל תיפולנה קורבן לטרנדים מזדמנים". מעילים היו כאן לפנינו ותודה לאל יהיו כאן גם אחרינו, כשבוחרים נכון, מבטיחים פריט על זמני שיעבוד גם שנים קדימה, ותמיד יהיה רלוונטי - וסופר סטייל.
טוטאל לוק פייטים 
אנחנו הכי אוהבות בעולם פריטים שמדברים עם הבד, כשהגזרה הכי קז'ואלית שיש והכי נקייה, הגוון ניטרלי והבד מלא בנוכחות. כזו היא טישרט הפייטים שופעת הסטייל של סבינה מוסייב, ואם תשלבו אותה עם המכנסיים התואמים שאם תשאלו אותנו הן הסיבה להמצאת הפייטים – תשדרגו את האאוטפיט פי כמה, ברמה שיש מצב שכרמלה סופרנו בכבודה ובעצמה, ממציאת ה-Mob Wife, תתקשר לשאול מאיפה הלוק. 
ג'קט חברבורות ליום או לפייאסטה
ג'קט הזברה השחור קרם הזה נועד לעשות לנו שמח בלב, ואם תשאלו אותנו הוא מבצע את שליחותו מעולה – החל מהגזרה הנשית והאוברסייזית קמעה ועד להדפס המשמח שמייתר את הצורך לטרוח: יש לך את הבלייזר הזה של דנה סידי? הרפי מכל אקססורי או עיצוב שיער מופרך ואפילו אל תשקיעי בחצאית התואמת (סתם ברור שתשקיעי, זה מושלם) – רק זוג עקבים שישלימו את השמחה והששון ואת מסודרת. Mob Wife או לא. 
ואם באקססוריז עסקינן
אז ככה עולים על הטרנד כמו גדולות, ומשאירות אבק לכולן: שרשרת הזהב היפהפיה הזו של המעצבת המוכשרת גבי שחק היא כל מה שצריך כדי להתחיל את היום בטוב. אנחנו הכי אוהבות לשדך לה טישרט לבנה הכי קזו'אלית שיש ולתת לה לנצוץ למרחקים, אבל לגמרי אפשר גם להעיף אותה לשמיים עם הדפס חברבורות כמיטב המסורת המוב-וואייפית, כמו הטישרט הנעימה שיא הזו משיתוף הפעולה של אדידס וסטלה מקרטני, שהוא סופר קול בכל מובן אפשרי.