הכי בבית בעולם: סווטשירט טוב לחורף - זה כל הסיפור


עם קפוצ׳ון, בלי קפוצ׳ון, עם צווארון גולף או עם רוכסן -  בעונת החורף אין חבר טוב מהסווטשירט. מותג חדש באתר מספק כמה דגמים שממש שווה לאמץ כרגע 


בינינו, על מי אנחנו עובדות? כל הבגדים ה״מפונפנים״ שקנינו, בדרך כלל לא רואים אור יום ואפילו לא את חשיכת הלילה במשך החורף. בעונה הקרה, בדרך כלל נעדיף להישאר בבית ולהתכרבל, ולהתעטף במה שנעים ונוח לנו. האמת, גם כשנצא מהבית בימים האלה, עדיין נישאר לעתים קרובות בסווטשירט ובמכנסי טרנינג, ומקסימום נזרוק מעל מעיל טרנץ׳ או מעיל צמר אלגנטי, שיסתירו את העובדה שמתחת אנחנו לבושות בבגדי בית. 


למעשה, אין במה להתבייש וגם אין מה להסתיר, מאחר ובין כה וכה, צו האופנה מורה על כך שזה יותר מסבבה ללבוש סווטשירט. דמויות כמו היילי ביבר כבר מזמן הכניסו את פריטי הבייסיק האוברסייז הכייפיים עמוק לתוך המיינסטרים, והרי זה מבורך מאוד. 


החורף בישראל הוא אומנם קצר למדי, אבל הוא חד משמעי - כשקר אז קר ממש, ואילו בניגוד לאירופה ולמדינות הקרות של ארה״ב, פה הבתים והמבנים הציבוריים לא ממש ערוכים לקור, כך שכדאי להתלבש טוב בין החודשים דצמבר למרץ.

מאז הקורונה והמעבר לעבודה מהבית, רבות הבינו כבר שמוטב להשקיע בפריטי בייסיק טובים, לרבות חולצות טי, מכנסי טרנינג וכמובן סווטשירטים. כמובן, חייבות להגיע עם כל אלו גם נעלי ספורט מהזן המשובח, ואם אפשר שיהיה גם מסוגנן וטרנדי. 


הסווטשירטים החדשים שנחתו באתר הם כל מה שתצטרכו החורף


נשמח לבשר על הגעתו של מותג חדש לאתר רזילי - שמו בישראל ״טרה״, והוא כל מה שטוב בעולם הבייסיק המשובח. תמצאו תחת השם הזה סווטשירטים מושלמים (שמיד נפרט על הבולטים והמומלצים שבהם), חולצות גולף שהן בייסיק מושלם אבל בדרך כלל מגיעות עם איזה טוויסט שהופך אותן לעוד יותר יפות ומעניינות, ג׳קטים ספורטיביים, טופים שהם שוב, בייסיק אבל עם טוויסט. לדוגמא, גופיית קרופ א-סימטרית שכתפיה אחת שלה רחבה והשניה דקיקה. במילים אחרות, אם אתן אוהבות בייסיק אהבת אמת, אבל חוששות להראות דהויות וחסרות אדג׳, המותג הזה נותן מענה מדויק לסוגיה הזאת. התוצאה של העיצובים האלה היא ״סטריט סטייל״ הכי עדכני ומדויק שיש, שאפשר לצאת איתו אל הרחובות בכיף.

כמה מהפריטים המומלצים של ״טרה״ שמחכים לכן באתר כעת

סווטשירט נומרו 9 


אם גם אתן מכורות לסווטשירט קפוצו׳ן בחורף, הדגם הזה יהיה תפור עליכן. זוכרות את הסטייל הזה מהניינטיז, של חולצה עם שרוולים קצרים שנלבשת מעל גופיית בייסיק עם שרוולים ארוכים? אז סווטשירט מדגם נומרו 9 של טרה הוא סוג של טייק אוף על הסגנון הזה, וטייק אוף מוצלח מאוד, יש לומר. מדובר בסווטשירט אוברסייז, שהוא ״וואן פיס״ אך הוא נראה כאילו אתן לובשות סווטרשירט עם שרוולים קצרים מעל חולצה דקה עם שרוולים ארוכים באותו הצבע מתחת. הוא מעט ארוך יותר מאחורה, מה שהופך אותו לפרטנר המושלם גם לטייץ. הסווטשירט ההורס הזה מגיע בשלושה צבעים לבחירתכן: שחור, בז׳ בהיר וורוד פוקסיה. 


עם מה ללבוש את הסווטשירט הזה?

היופי בסווטשירטים עם קפוצ׳ונים, הוא שהם תמיד מקנים לנו איזה ניחוח קולי ובלתי מתאמץ, כאילו ממש רואים שזה מפנק לשהות בתוך הבגד הזה. יש דרכים רבות לשדרג את הלוק הקז׳ואלי של סווטשירט קפוצ׳ון. הדרך הטובה ביותר היא לעשות זאת באמצעות ג׳קט. ככל שהג׳קט יהיה אלגנטי ומחויט יותר, כך יווצר מראה מסוגנן ואפילו מוקפד יותר. אם אתן יותר בקטע של סטריט, אז ג׳קט עור בגזרת בייקר אוברסייז, יחד עם ג׳ינס ונעלי אולסטאר, ישתלבו נהדר עם הסווטשירט. דוגמא נוספת, נוחה וכיפית, היא לשלב את הסווטשירט יחד עם טייץ, נעלי סניקרס כמו ניו באלבנס, וג׳קט גדול מעל, למשל בגזרת בומבר. אם העניין הוא לוק טרנדי ומתאים לסידורים בחוץ, אז ניתן להחליף את הג׳קט בבלייזר מחויט אוברסייז, ולהוסיף כובע מצחיה לחגיגה הזו. 


כשהבייסיק פוגש את האלגנט - סווטשירט עם צווארון גולף 


הסווטשירט מדגם ״נומרו 11״ של טרה, הוא שילוב של שני טרנדים חזקים, שביחד יוצר לוק מעניין, קולי ואפילו מעט אלגנטי. מדובר בסווטשירט בגזרת אוברסייז, עם צווארון גולף שלא רק מוסיף לו טאץ׳ עדכני ואלגנטי, אלא גם הופך אותו לפיס מחמם מאוד ומושלם לחורף. הוא עשוי מבד פרנץ טרי איכותי, שמזכיר לנו את העניין שבמיוחד בחורף, אנחנו מעוניינות בבדים טובים ונעימים, בלי להתחכם יותר מדי. הסווטשירט הזה מגיע בשחור, בצבע אבן ובירוק עז לנועזות. 


עם מה ללבוש את הסווטשירט הזה?


מאחר ומדובר בסווטשירט רחב וגדול יחסית, כדאי לאזן עם חלק תחתון צמוד וצר יחסית. כמובן, טייץ שחור ומגפיים צ׳אנקיות יהיו הבחירה הראשונה שלנו. תוסיפו מעל מעיל טרנץ׳ או מעיל צמר ארוך וקיבלתן לוק חורפי שאף פעם לא נס ליחו. אפשרות נוספת היא לצוות לעניין הזה מכנסיים קצרים מחויטים ואפילו שורטס דמוי עור, גרביונים ומגפונים - לוק שלגמרי יעבוד ליום במשרד. אפשרות נוספת נפלאה ליום עבודה, היא לצוות לסווטשירט הזה מכנסיים מחויטים בגזרה צרה שמסתיימים קצצת מעל הקרסול. יחד עם נעלי לואפרס תקבלו מראה קולי, טרנדי ואלגנטי בו זמנית. 


אם כבר בגולף עסקינן - חייבות לבדוק את חולצות הגולף של טרה

חולצת גולף היא כמובן פריט שאף פעם אין יותר מדי ממנו, ולכן מומלץ לבחון את חולצת נומרו 11 של טרה, שמביאה טוויסט קטן ושובב לפריט הבייסיק הממכר הזה.  מדובר בחולצת גולף ארוכה וצמודה מבד סריג ריב מלטף, אבל הנה מגיע הטוויסט - היא מצוידת בסיומת בד טול שקפקף במכפלת השרוול. היא מגיעה בורוד בייבי בהיר, לבן ושחור. בקיצור, תארזו לנו את שלושתן.