הכי פיין: בגדי מעצבים לנשים זה רזילי סטודיו

מותג הבית ״רזילי סטודיו״ מתאפיין בקולקציות שיש בהן את השילוב המושלם בין קלאסיקה וטרנדיות. פיסים מיוחדים לצד פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת לשנים. כעת פריטים רבים של המותג מוצעים בסייל היסטרי - ריכזנו עבורכן את השווים והמומלצים ביותר


כל הדרכים מובילות אותנו לקנות חכם ולהתלבש בסטייל, ואין דרך טובה ונכונה יותר לעשות זאת מאשר באמצעות בגדי מעצבים לנשים, שהאיכות שלהם הולכת לפניהם. אם עדיין לא נסגרתן על מותג או מעצב/ת שאתן מתחברות אליהם, ובעצם גם אם כן, כדאי להכיר את הקולקציות המושלמות של מותג הבית ״רזילי סטודיו״. פריטי הלבוש של המותג הם תמיד עדכניים וטנרדיים, אבל עושים שילוב נכון של עיצוב, תפירה וחומרים שהם גם קלאסיים. במילים אחרות, בגדים שאפשר ורצוי ללבוש במשך שנים קדימה. תוכלו למצוא תחת המותג הזה פריטי בייסיק משובחים כמו ג׳ינסים, מכנסי בד, שמלות קז׳ואל, חולצות מעילים וג׳קטים, אבל גם בגדי ערב משודרגים ועוד פריטים עם עיצוב ייחודי יותר ועם נוכחות דומיננטית. במילים אחרות, אם אתן לוטות בערפל לגבי איזה מותג יתאים לכן, רזילי הוא הבחירה הנכונה כמעט לכולן, ובכל גיל.

מה יותר טוב מבגדי מעצבים? בגדי מעצבים בסייל


אז גם אם כבר קיבלנו את ההחלטה הנכונה - להשקיע בבגדי מעצבים, עדיין נחמד יותר כשיש הזדמנות לרכוש בגדי מעצבים בסייל. תשמחו לשמוע שרבים מפריטי הלבוש של רזילי סטודיו מוצעים כעת במחירי הנחה, ואם זו לא סיבה למסיבה, אז אנחנו לא יודעות מה כן… כדי לעשות קצת סדר בבלגן, ריכזנו עבורכן רשימה של כמה פריטים ממש שווים, שתוכלו להתמקד בהם. 


זה מעיל? זה ג׳קט? זה וסט מושלם לחורף הישראלי

החורף הזה (ובעצם כל החורפים כאן) מתעתע במיוחד. במשך תקופה שנמשכה נצח בכלל לא היה כאן קר, בטח שלא מספיק קר למעיל, אחר כך היו איזה שבועיים שלושה של גשם, ועכשיו נראה שהאביב כבר מעבר לפינה. מבולבלות? גם אנחנו, ובעיקר לא יודעות אם לקחת מעיל בבוקר או שזה סתם להיסחב… בכל מקרה, נראה לנו שפיצחנו את העניין - במקום מעיל חם ומסורבל מדי, או ג׳קט קליל מדי, מצאנו וסט לבן פרוותי הורס, שלא רק סוגר לנו את הפינה של חימום מדויק, אלא גם שיקי להפליא, ומשדרג כל לוק בייסיק, לרבות אאוטפיט של ג׳ינס בגזרה ישרה וחולצת גולף צמודה. הווסט הזה מזכיר גזרת מעיל צמר, אבל לא ארוך מדי, והוא יוצר סילואטה ארוכה ומחמיאה, שתרים כמעט לכל מבנה גוף. הוא מגיע גם בחום ובשחור, ואנחנו מזהירות מראש - הבחירה לא תהיה קלה כלל וכלל. הווסט הזה, שהוא פיס של ממש, מוצע כעת בהנחה של 50% והוא כנראה הדבר הכי טוב שקרה לנו החורף. 


הבלייזר השחור המדויק: כל אחת צריכה אחד כזה בארון

בלייזר שחור בגזרה מחויטת הוא פריט שאי אפשר לבנות מלתחה בלעדיו. הוא מתאים בערך עם כל דבר - מג׳ינס וטי שירט ועד לשמלת ערב, ואפילו עם טייץ או מכנסי טרנינג הוא יכול לעבוד לעתים. בלייזר מחויט קלאסי תמיד גורם לנו להיראות קצת יותר מוקפדות, אסופות ושיקיות. בקיצור, מדובר בפריט חובה בארון של כל אחת, בכל סגנון לבוש. אז אם עדיין לא מצאתן את האחד - קבלו אותו במחיאות כפיים סוערות: ג׳קט בלייזר מדגם ״אליס״ של מותג הבית, רזילי סטודיו. הוא מתאפיין בגזרת אוברסייז (אבל לא יותר מדי רחבה), ומקדימה הוא נראה קלאסי לחלוטין, אך מאחורה הוסף לו טוויסט קטן בעלילה - דיטייל מעטפת א-סימטרי, שהופך את כל הסיפור לשונה והרבה יותר מעניין, מתוחכם ושיק. אה, הוא מוצע כעת ב-60% הנחה. כל מילה נוספת מיותרת.

המעיל הנכון של הרגע - בומבר פרוותי בצבע שחור


אם עסקינן במעילים קלים ולא מסורבלים מדי, שיתאימו לחורף הישראלי ולא ימצאו את עצמם מעלים אבק בארון הבגדים, אז מעילי בומבר מעצם גזרתם הספורטיבית והקצרה בדרך כלל, לחלוטין עונים להגדרה. החורף המקומי מצריך מעילים שכיף לשלוף ולהתלך איתם, וגזרת הבומבר כבר הפכה לקלאסיקה במובן הזה. הגזרה הקולית הזו, שלקוחה במקור מתחום הבייסבול (ספורט שהביא לנו שלל טרנדים וקלאסיקות, לרבות כובעי מצחיה קוליים), מתאימה במיוחד לרחוב הישראלי, ותפורה על לבוש קז׳ואל. אז אם אתן מחפשות אחד כזה לחרוש עליו החורף, וגם בחורפים הבאים, מומלץ לפנות למעיל בומבר שחור מדגם ג׳לימונט, של מותג הבית, רזילי סטודיו. הדגם הזה הוא פרוותי ומחמם במידה, הוא לא ארוך אך גם לא קצר, ובקיצור, הכל מצביע על כך שהוא ישב עליכם בול. אם עדיין לא השתכנעתן, הוא גם מוצע כעת ב-60% הנחה. סיי נו מור. 


הפיס יוצא הדופן שאתן צריכות בארון - אוברול לבן


אם עד עכשיו עסקנו בקלאסיקות, חייבות לקנח עם פיס היסטרי שהוא מסוג הפריטים שכשתלבשו אותם אנשים אשכרה יעצרו אתכן ברחוב לשאול מאיפה לכן. מדובר באוברול לבן של רזילי סטודיו, שהגזרה שלו סופר מדויקת ומחמיאה, והסטייל שלו כאילו הכי נונשלנטי אבל הכי בסטייל שיכול להיות. הבחירה בצבע הלבן (ואגב, הוא מגיע גם בשחור, וגם הוא מושלם, אף אחד לא אמר שזה הולך להיות קל), הופכת אותו ליוצא דופן ומיוחד, כאשר בשנים האחרונות מסתמנת יותר פתיחות כלפי צבעים בהירים דווקא בחורף. יש בהם משהו ״פרש״ ומחיה, דווקא בעונה האפרורית והקודרת. אוברול פועלות היסטרי שך מותג הבית רזילי סטודיו, היוצר בגדים סופר קולים עם טאץ' ייחודי. לאוברול  מדגם ״רולינג״ גזרה ישרה וסולידית, והוא מצויד בחגורת מותן שמדגישה בדיוק את האזור הנכון. הוא יעבוד מושלם עם סניקרס מעודנות וצרות, דוגמאת אדידס סמבה או גאזל, והוא יהיה מושלם ללוק לעבודה או לסופשבוע נינוח. תיק אוברסייז יבוא כאן טוב. אה רגע, גם הוא ב-60% הנחה כעת. תבלו.