המכנסיים הנכונים והקימונו המושלם: פריטים של נטע אפרתי שהם מאסט בארון

המעצבת הישראלית דוגלת בגזרות קלאסיות, נשיות, מחמיאות והכי חשוב - נוחות, הן בבגדי הערב שהיא מעצבת, לרבות האוברולים והשמלות, והן בפריטים שאפשר ״לחרוש״ עליהם ביומיום, וללבוש אותם לעבודה ולשעות הפנאי כאחד. ריכזנו עבורכן כמה פריטים שמשתלם במיוחד לרכוש כעת בהנחה


לא סתם, צברה המעצבת נטע אפרתי, קהל גדול של אוהדות נאמנות. המעצבת הישראלית דוגלת בגזרות קלאסיות, נשיות, מחמיאות והכי חשוב - נוחות, הן בבגדי הערב שהיא מעצבת, לרבות האוברולים ושמלות הערב, והן בפריטים שאפשר ״לחרוש״ עליהם ביומיום, וללבוש אותם לעבודה ולשעות הפנאי כאחד. הבדים איכותיים, הגזרות אלגנטיות אך לא ״מתאמצות״, וניכר שבכל פריט הושקעה מחשבה על חוויית הלובשת, בדגש על נונשלנטיות ונוחות. הצבעים הניטרלים, ברובם נטולי דוגמאות ודיטיילס, אלא מינימליסטים ונקיים, הופכים את הפריטים של אפרתי לעל זמניים, ולכן מדובר בהשקעה חכמה במיוחד. אם מוסיפים למשוואה את טווח המחירים הנגיש באופן יחסי, ובמיוחד כאשר מדובר בסייל (שקורה ממש עכשיו), רכישה של פריטי לבוש תחת המותג הזה, הופכת לסופר משתלמת. 

הפריטים הכי שווים של נטע אפרתי - המוצעים כעת בהנחה

מתוך ההבנה שקשה לבחור בין שלל הפריטים הכל כך נכונים וקלאסיים של נטע אפרתי, עשינו עבורכן את העבודה הקשה, וריכזנו מספר פריטים שהם פריטי מפתח של ממש בארון, ולא נגזים אם נאמר שהם מאסט במלתחה הנשית בכל גיל.

המכנסיים הכי נוחים הם גם המכנסיים הנכונים ביותר

למה מגיע לנו כל הטוב הזה? ממש נראה כאילו מישהו חשב עלינו והפך, בהדרגה, את פריטי הלבוש וההנעלה הכי נוחים להכי טרנדים. כיף גדול ללבוש בגדים נוחים וכיפים, בגזרות שהיינו לובשות גם בבית, ולהסתובב בהם כל היום. במקרה הזה, אנחנו אפילו לא מדברות על הטייצים, הטרנינג והסניקרס, ולא מדובר ב״אקטיב וור״, אלא במכנסיים נוחים לנשים שהגזרה שלהם, ה״ווייד לג״ הפכה להכי טרנדית בשנים האחרונות, ונראה שהיא כאן כדי להישאר. היופי בגזרה הזו, שכאשר משלבים אותה עם הפריטים הנכונים, היא יכולה להיות סופר מחמיאה כמעט לכל מבנה גוף. אם בעבר נהוג היה לחשוב שגזרות צמודות ו״אוספות״ יותר הן המחמיאות, כיום כבר חלחלה ההבנה שגזרות משוחררות יכולות להיות הרבה יותר נכונות ואף ליצור אשלייה אופטית של גובה ואורך.

אם כך, ההמלצה שלנו נוגעת למכנסיים מדגם ״אנה״ של נטע אפרתי מדובר במכנסיים רחבים, עם גומי במותניים, מבד במראה סאטן, שמוסיף בדיוק את הגלאם הדרוש, ומבדיל אותם מלבוש בית או ריזורט.  הם מגיעים בורוד עתיק, ירוק או שחור סולידי, ואפשר לשלב אותם עם טי שירט לבנה וג׳קט קרופ או בלייזר שחור ללבוש יומיומי, ועם טוף זהה בגזרת קימונו, ליצירת לבוש ערב מרהיב, שיתאים לכל גיל. כמו כן, המכנסיים האלה יתאימו מאוד גם בקיץ, כלבוש ערב, בשילוב עם טופ קטן וצמוד, תכשיטים, אקססוריז, איפור ונעלי עקב. 


המכנסיים מוצעים כעת בהנחה שווה במיוחד - של 40%.


מכנסיים אלגנטיים בלי לוותר על הנוחות 


נישאר בתחום הנוחות, עם מכנסיים רחבים שגם הם יתאימו לכל אחת, ויוכלו ללוות אתכן לאורך היום - מהבוקר בעבודה ועד הערב בבר, במסעדה או אפילו במסיבה. מדובר במכנסיים מדגם ״רנה״, שנראים מלפנים ממש כמו מכנסיים מחויטים, אך הוסף להם גומי במותניים, שהופך אותם לדבר הכי נוח בסביבה. אפשר לקחת אותם למחוזות הקז׳ואל בקלות, יחד עם טי שירט, סניקרס וג׳קט במראה ספורטיבי. שילוב סופר טרנדי של ״פנסי״ וספורטיבי, שהוא גם נעים ונוח וגם מאוד עדכני ומתוחכם. לעבודה במשרד, תוכלו ללבוש את מכנסי רנה עם חולצה מכופתרת ונעלי עקב, או חולצה צמודה ובלייזר אוברסייז. ליציאה חגיגית, יתאים כאן טופ או חולצה צמודה בצבע אחר מהמכנסיים. למכנסיים גזרה גבוהה ומחמיאה, שתלך מעולה עם חלק עליון בגזרת קרופ או בגד צמוד כמו בגד גוף. 


גם מכנסי רנה מוצעים כעת בהנחה שווה של 40%. במילים אחרות, מדובר בפיס של מעצבת, במחיר של פריט מרשת גדולה. 


הקימונו שמספק טוויסט בעלילה של כל אאוטפיט


יש כאן טיפ מנצח, על חשבון הבית, שכדאי לכל חובבת בייסיק ליישם - הצטיידו בג׳קט או קימונו אחד מיוחד ומושקע, עם סטייל ולוק יוצא דופן, והפריט הזה יחזיר לכן אהבה בכל פעם שתלבשו ג׳ינס וטי שירט או כל מערכת לבוש בייסיק אחרת ויעשה את כל ההופעה. אם אתן עדיין מחפשות את האחד, הרשו לנו להמליץ על הקימונו של נטע אפרתי, שתפור על עונות המעבר המקומיות, ויכול להתגייס לעזרתכן בכל עת. מדובר בטופ ״רויאל״, שהוא למעשה חולצה בגזרת קימונו, שיכול בהחלט להילבש כעליונית, ויכול להיות החלק העליון בפני עצמו, כאשר הוא קשור, ואז נוצר מחשוף וי סופר מחמיא. קימונו רויאל עשוי מבד לורקס מנצנץ, שהופך אותו ללבוש הערב האולטימטיבי, בשילוב עם מכנסיים רחבים מאותו הבד או מבד אחר. כאמור, אפשר גם לקחת אותו למחוזות הקז׳ואל המשודרג בקלות, ו״לזרוק״ אותו מעל ג׳ינס וגופיה לבנה, ולקבל לוק מתוחכם ושיקי, באפס מאמץ. טופ רויאל מגיע בצבע אבן או בצבע כחול אפרפר לבחירתכן, והוא מוצע עכשיו בהנחה היסטרית של 60% הנחה. שווה שווה. 


עונת האירועים קרבה - משתלם במיוחד לרכוש כעת שמלות ערב של נטע אפרתי

כידוע, נטע אפרתי מזוהה קודם כל עם בגדי הערב האלגנטים שלה, שיש בהם שילוב כמעט בלתי אפשרי של גלאם ונונשלנטיות. כל הפריטים האלו, שמלות ערב, אוברולים, חליפות סאטן ולורקס ובגדי גוף מהודרים, מוצעים כרגע בהנחות משמעותיות במיוחד, של 40%, 50% ואף 60% הנחה. חג הפסח ואירועי הקיץ ממש מעבר לפינה, ולכן מומלץ במיוחד להיערך כרגע וליהנות ממחירים שווים לכל כיס.