הסיילים של נובמבר: הזמן לרכוש בגדי מעצבים לנשים באינטרנט

האם כל פריט שמוצע במחיר אטרקטיבי אכן ראוי לרכישה? לא ולא. בתוך כל סחרחרת ההנחות והמבצעים של החודש הזה, חשוב להתנהל בתבונה, ולבחור רק את הפריטים האיכותיים ואלו שבאמת נלך איתם. מהם פריטי ה״מאסט האב״ ששווה לקנות עכשיו?

מרגישות את זה? הטירוף של חודש נובמבר בכל מקום - חנויות האונליין, החנויות הפיזיות, הקניונים… אפשר ממש להשתגע. אבל רגע לפני שאתן משתגעות, בואו נזכור כמה דברים חשובים באמת. קודם כל, זה שפריט כזה או אחר מוצע במחיר נמוך, לא אומר באופן אוטומטי שזהו האחד ואתן חייבות לרכוש אותו. רכישה קטנה, ועוד אחת ועוד אחת, עלולות להצטבר יחד להוצאה משמעותית, שממש לא בטוח תצדיק את עצמה. שנית, המודעות לשמירה על הסביבה הולכת וגוברת, וזוהי מגמה מבורכת. אחת הדרכים הפשוטות והיעילות לתמוך ולהצטרף למגמה זו, היא לא ״לקפוץ״ על כל מציאה ולרכוש פריטים שבסופו של דבר לא תעשו בהם שימוש. על מנת לעזור לכן להתנהל בחוכמה, הנה מדריך קצר שיסייע לכן לדעת אם רכישה של בגדי מעצבים בסייל היא מוצדקת ורצויה. 


שאלו את עצמכן - האם אתן באמת זקוקות לפריט כזה בארון?


כאמור, לעתים ההיצע והמחירים השווים של מבצעי נובמבר עלולים לסחרר אותנו, עד כדי כך שאנחנו זורקות לעגלה (הפיזית או הוירטואלית) שלל פריטי לבוש שאנחנו בכלל לא זקוקות להם, רק כי כאמור - הם מוצעים לנו בזול. אז קודם כל - זה הכי לא אקולוגי, סתם לרכוש פריט ולקבור אותו בארון הבגדים ללא שימוש, וגם כמובן - יהיה זה בזבוז כסף משווע בסופו של דבר. ממש כמו שתזונאיות ממליצות לא לצאת לקניות בסופר בלי רשימת קניות מסודרת, כך גם בשופינג של בגדים. אל תתפתו לרכוש פריטים שאתן לא באמת זקוקות להם.

האם הפריט איכותי ועמיד?


לס איז מור. זה שבגד או אקססורי כזה או אחר מוצע במחיר נמוך, עדיין לא אומר שכדאי לנו לקנות אותו. במיוחד כאשר מדובר בפריט המיוצר מחומרים זולים שאיכותם מוטלת בספק, תפירה מרושלת וכדומה. המתמטיקה כאן היא פשוטה - הוא לא יחזיק מעמד לאורך זמן וכך גם לא יצדיק את המחיר, נמוך ככל שיהיה. לעומת זאת, אם מצאתן פריט שווה, עמיד ואיכותי, ממותג שאתן סומכות עליו, אז זו הדרך הנכונה.


האם הגזרה שלו מדויקת לכן? 


פה יש עניין חשוב, ולא רק בהקשר של סיילים והנחות. חשוב לבחור גזרות שמחמיאות באופן אישי למבנה הגוף של כל אחת. באופן כללי, לא פעם צצים טרנדים כאלה ואחרים, שלא ממש מתאימים לכולן, למשל גזרת מכנסיים גבוהה או נמוכה מאוד, חולצות באורך קרופ, חולצות ומעילים אוברסייז, חצאיות באורך מידי ועוד. מומלץ להיות כנות עם עצמכן ולבדוק האם פריט אופנתי מסוים באמת מתאים למבנה הגוף האישי שלכן, וכן, גם אם הוא מוצע במחיר ממש שווה כרגע, עדיין יש לבדוק התאמה. בסופו של דבר, פריטים שלא תרגישו טוב בתוכם, לא ייצאו מהארון וחבל. 


האם הוא מיוחד וייחודי?


הסיילים של נובמבר הם הזדמנות מצוינת לרכוש בגדי מעצבים לנשים באינטרנט, בדגש על פריטים יוצאי דופן, שעכשיו הם גם נגישים יותר. אם כבר להשקיע, אז זה או בבייסיק שווה ואיכותי, או בפריט שלא תראו עוד כמותו בסביבה, וכל פעם שתלבשו אותו, הוא יבלוט וימשוך תשומת לב מהסוג החיובי.  


האם אתן מסוגלות לדמיין את עצמכן לובשות אותו?


עוד טיפ זהב שכדאי לגזור ולשמור, ולהיזכר בו כשאתן עושות שופינג - ראיתן פריט מסוים והתעורר ״קראש״ קטן בלב. יופי, עכשיו עצרו רגע ודמיינו את עצמכן לובשות אותו. נסו לדמיין בדיוק באילו סיטואציות תלבשו את הפריט ועם אילו שילובים של בגדים, אקססוריז ונעליים תלכו איתו. לא הצלחתן לדמיין את הסיטואציה (קפה עם חברות, יום עבודה במשרד, סידורים בעיר, בראנצ׳ של שבת…)? לא הצלחתן למצוא לו שילוב ראוי? כנראה שזה לא נועד לקרות ועדיף לוותר. 


פריטי מפתח ששווה לרכוש עכשיו - והם ישרתו אתכן לאורך כל החורף


אז בהמשך לשלל הטיפים שלעיל, הנה הצעה איך לקנות בחוכמה בסייל נובמבר - הנה כמה פריטים ששווה לקנות בסייל והם ישמשו אתכן כל החורף

ג׳ינס שווה


אין באמת צורך להרחיב את הדיבור על ה״גו-טו״ של כל ארון בגדים אורבני. ג׳ינסים איכותיים הם תמיד רעיון טוב, ובמיוחד פריט ששווה לחכות לסייל בשבילו. במיוחד כשמדובר במותגים שאתן אוהבות וסומכות עליהם בתחום - אצלנו אלו הם מותג הבית, רזילי סטודיו, M BY MASKIT שאתן וודאי מכירות יותר כמשכית אופנה ופפה ג׳ינס, שכולם מציעים את מרכולתם כרגע במחירים אטרקטיביים.

בלייזרים וג׳קטים


דוגמא נוספת לפריט שחשוב שיהיה ״פיין״ - בדים איכותיים, תפירה קפדנית וגזרה טובה. בלייזרים וג׳קטים בצבעים נייטרליים ובגזרות קלאסיות הם פריטים שתמיד תמיד יש בהם צורך, והם יכולים לשדרג כל הופעה, גם הבייסיק ביותר. בחורף הישראלי, ג׳קטים לא פעם מחליפים את המעילים הכבדים והמחממים, ולכן עוד יותר שווה להשקיע בבלייזר מחויט, בג׳קט צבאי, מעיל עור או ג׳קט ג׳ינס, ולחרוש עליו כל החורף, וגם בחורף שאחריו… 


בייסיק איכותי לבית - חליפת טרנינג


בינינו, פריטי בייסיק, ובמיוחד טרנינגים הם כבר מזמן לא לבוש בית, אלא לגמרי יוצאים לרחוב. פריטים כמו טי שירטים, סווטשירטים ומכנסי טרנינג חייבים להיות איכותיים ונעימים על הגוף. מדובר בפריטי חרישה שבימים הקרים, לעתים אנחנו לבושות בהם לאורך כל שעות היממה, כולל השינה, ולכן חשוב שיהיו סופר רכים, מלטפים, ואם אפשר אז גם עשויים מחומרים טבעיים כמו כותנה. אז אם קצת מוזר לכן להשקיע הרבה כסף דווקא בפריטי בית, הסיילים של החודש הזה הם בדיוק ההזדמנות לאתר מציאות שילטפו אתכן כל החורף.