הסייל של הסייל: בגדי מעצבים בקטגוריית האאוטלט של רזילי הם החלום

הנה אינסייד אינפורמיישן שיכול ממש לחסוך לכן המון ברכישת בגדים חדשים, במיוחד אם אתן  חובבות קלאסיקות ובייסיק מדויק. בקטגוריית אאוטלט רזילי, תמצאו  פריטים במחירים שווים במיוחד. מדובר בקלאסיקות יותר מאשר בטרנדים חולפים, ובפריטים שהם איכות, איכות, איכות. הדובדבן? כרגע יש גם עליהם סייל נוסף


חיינו סובבים סביב תקופות הסיילים הגדולים כמו הסיילים של נובמבר והסייל שמגיע ישר אחריו, שכבר התחלנו להבין לאחרונה, שהוא עשוי להיות אפילו משתלם יותר. אבל יש משהו שרבות לא יודעות, איזה אינסייד אינפורמיישן כזה שיכול ממש לחסוך לכן המון ברכישת בגדים חדשים, במיוחד אם אתן כמונו, חובבות קלאסיקות ובייסיק מדויק. בקטגוריית אאוטלט רזילי, תמצאו תמיד פריטים במחירים שווים במיוחד. נכון, מדובר בדרך כלל בפריטים מעונות קודמות, אבל מה החוכמה כאן? מדובר בקלאסיקות יותר מאשר בטרנדים חולפים, ובפריטים שהם איכות, איכות, איכות, כך שגם מהבחינה הפיזית, הם ימשיכו לתפקד כראוי עוד שנים קדימה. בקיצור, אין יותר משתלם מזה. או שבעצם יש - כאשר כל האתר בסייל, כמו למשל עכשיו ובתקופת הסיילים של נובמבר, ניחשתן נכון - הפריטים שבקטגוריית האאוטלט נהנים מהנחות כפולות, כלומר אתן נהנות. נהנות ממש.

אילו פריטים תמצאו כרגע בקטגוריית האאוטלט, במחירים חסרי תחרות?


אם יש משהו שאנחנו יותר אוהבות מפריטים איכותיים במחירי אאוטלט וסייל, זה ייעול זמן ועבודה מסודרת. הדבר האחרון שנרצה זה שתשוטטו שעות בקטגוריית האאוטלט ולא תצליחו להחליט אילו מהפריטים יתאימו לכן בדיוק עכשיו, לשדרוג מלתחת החורף. אז ריכזנו כמה פריטים שלטעמנו הם מאסט במלתחת החורף הזה, ובעצם הם חובה בכל חורף. מוגש כשירות לציבור הפאשניסטות. 


  • ז׳קט בומבר - תמיד איתך

    ברשימת הז׳קטים שהם הבייסיק של הבייסיק ולא נוכל להתקיים ביניהם, לצד ג׳קט ג׳ינס, בלייזר שחור ומעיל עור, נכנס בשנים האחרונות לרשימה גם ז׳קט בומבר. מסוג הפריטים האלו שתמיד יגרמו לנו להיראות כלא מתאמצות, אבל בסטייל. כמו כן, בעקבות החודשים האחרונים והחורף המצ׳וקמק הזה, אנחנו מכתירות את הז׳קטים כמעילים החדשים. כלומר, בקושי הוצאנו את המעיל מהארון עד כה, כך שמסתמן שז׳קט הוא הדיבור, ועל כן מומלץ להשקיע באלו יותר. אז ז׳קט בומבר הוא שעל הפרק - ואנחנו רוצות להמליץ על הגרסה השחורה של רזילי סטודיו, שהיא בדיוק הספורט אלגנט שאנחנו צריכות בכל עונה בארון. מה שמייחד את הז׳קט הזה, חוצמזה שהוא סופר איכותי, הוא דיטייל בדמות סרט קפר בפרינט שחור לבן שרץ לאורכו, והוא בדיוק התוספת שעושה את כל ההבדל. הוא מוצע כעת ב-70% הנחה. שמעתן נכון. רוצו. 

  • שמלת מקסי שהיא קז׳ואל - יש דבר כזה

    איכשהו, הביטוי שמלת מקסי מתקשר לנו בראש בדרך כלל עם שמלות לאירועים, מפוארות ודרמטיות, אבל זה ממש לא חייב להיות ככה. אגב, שמלת מקסי היא גם לא עניין של קיץ בלבד. בגרסה הנכונה, כמו זו שמיד נדון בה, היא יכולה להיות פיס חורפי נפלא. עם שרוולים ארוכים, בד עבה דוגמת סריג וגזרה קרובה לגוף, אפשר ללבוש את השמלות האלה בימי החורף הקרים עם גרביוני צמר ומגפונים, ולזכות לא רק בלוק שיקי להפליא, אלא גם מחמם ונוח בטירוף. 

  • אז שמלת המקסי סנטיגו של רזילי סטודיו, עשויה מבד רך ונעים למגע, והיא מגיעה בצבע ורוד בהיר מרענן וכיפי, שמוסיף לאווירת הרכות והליטוף שלה. הגזרה והבד מעט מזכירים סווטשירט, והסיומת של הצווארון המעט מעוגל, יחד עם הלוגו בצבע בורדו, מוסיפים את הטאץ׳ הספורטיבי והנונשלנטי הנדרש. היא תתאים עם מגפונים ותהיה היסטרית גם עם סניקרס וג׳קט בגזרת קרופ. היא מוצעת כרגע במחיר היסטרי של 150 שקלים. אתן עדיין כאן?

  • החלופה האולטימטיבית לז׳קט - קרדיגן אוברסייז

    עוד פריט שיוציא אתכן הכי שיקיות והכי לא מתאמצות, הוא קרדיגן אוברסייז, פיס שצבר תאוצה בחורף האחרון והוכתר כמאסט במלתחה שלכן העונה. הקרדיגנים ללא ספק תפורים על החורף המקומי, שמתחשב בנו יותר מתמיד, כאשר בימים הפחות קרים, אפשר ללכת מתחתיו עם גופיה ללא שרוולים, ובימים היותר קרירים הוא יהיה מהמם גם עם סריג גולף צמוד מתחתיו. המלצה רותחת על קרדיגן פיליפ בצבע קאמל, של מותג הבית רזילי סטודיו. קודם כל הצבע שלו פשוט הימם אותנו, ומיד התחלנו לדמיין כמה הוא ישתלב יפה עם כל ג׳ינס כחול, שחור, אפור או לבן שיש לנו בארון. מדוגבר על קרדיגן בגזרת אוברסייז, עם מפתח וי וכפתורים גדולים, ותרפים מודגשים בלבן, שמוסיפים לו עוד ייחוד. הוא עשוי מבד נעים ומלטף, מהסוג שבא לנו קרוב קרוב בחורף, והוא יהיה מושלם עם כל צבע ניטרלי שיש לכן בארון, מגפיים או לאופרס. כמעט שכחנו לציין שהוא מוצע במחיר מצחיק של 135 שקלים כרגע. אתן קולטות?  להשיג פיס מעצבים במחירים כאלה? אמריקה.

  • השחור החדש: ג׳ינס לבן

    לא יודעות להסביר, אבל דווקא בחורף ג׳ינס לבן בא לנו בטוב. השילוב שלו עם אפורים, חומים, בז׳ים ואפילו עם שחור, ירוק או כחול כהה, פשוט יוצר קונטרסט מרהיב ומרענן, וגם משהו שם מזכיר לנו מאוד את האופנה הנורדית (נסו לדמיין עם צעיף קשמיר אפור ענק). בקיצור, כבר כמה חורפים שהוא איתנו, וכרגע גם נראה שהוא יישאר, אז למה לא להשקיע באחד טוב? ההמלצה שלנו, הג׳ינס הלבן מליין הדנים של רזילי סטודיו. למה? קודם כל כי הוא מגיע בגזרת סטרייט הכי מדויקת שיש - הוא לא גבוה מדי, לא צמוד מדי, והוא באורך ⅞ שמשאיר מקום למגפונים צמודי קרסול, שישתלבו פה אש.גם המכפלת הפרומה מוסיפה לו קצת אדג׳יות מתבקשת, וכמובן - המחיר. אוי המחיר. 150 שקלים לג׳ינס מעצבים, איכותי, מדויק ומושלם? היינו פה.