הסילבסטר הוא רק תירוץ: איך לאמץ את הטרנד המטאלי בחורף הזה


הטרנד הזה הוא מהסוג החביב, שנותן לנו לגיטימציה ללכת עם פריטים מנצנצים ובוהקים, שבינינו, ממש עושים טוב על הלב. הצעות ללוקים לסילבסטר וליציאות חורפיות 


טוב, כבר אי אפשר להתכחש לזה, האופנה של הניינטיז לגמרי כאן, ואפילו הטרנד המטאלי מתחיל להפציע שוב, עד ששמנו מאחורינו את הקליפ ״יעקב״ של שלישיית ללדין... האמת, הטרנד הזה הוא מהסוג החביב, שנותן לנו לגיטימציה ללכת עם פריטים מנצנצים ובוהקים, שבינינו, ממש עושים טוב על הלב.

הלוקים המושלמים למסיבת סילבסטר

תיכף נדבר על כך שהטרנד המטאלי הולך להישאר פה עוד הרבה אחרי מסיבות השנה החדשה, כך ששווה להשקיע בפריטים לבישים, מעבר לשמלות ערב, דוגמאת מכנסיים מטאליים, חצאיות, ואפילו מגפיים מתכתיים בוהקים. 


אבל בכל זאת, נתחיל עם הצעות ללוקים לערב הסילבסטר. המאורע הנוצץ שאימצנו זה מכבר מהניכר, הוא מלך התירוצים להופעה נוצצת ואפילו מוגזמת. אין דבר כזה ״מוגזם״ בערב הזה, וכמעט כמו פורים, יש לנו כאן את האפשרות להפציץ ולהגשים פנטזיות של ביונסה, או לכל הפחות צביקה פיק, אם הולכים על הלוקאל. 


הצעות ללוקים לסילבסטר


חולצת ״שני״ של סבינה מוסייב עם מכנסיים רחבים

המעצבת סבינה מוסייב ידועה בחיבתה לבדים מבריקים ומטאליים, ואנחנו ידועות בחיבתנו למוסייב. אמרתן אירוע - אמרתן סבינה מוסייב. אם כך, יש למוסייב שלל פריטים בוהקים שיישבו בול על אירועים נוצצים, לרבות ערב השנה החדשה. הצעה ללוק שיכול לעבוד בשלל ורסיות: חולצת ״שני״, שמגיעה בכחול מבריק או בכסף, לבחירתכן, היא גופיה בגזרת קולר, עם הרבה דיטיילס בדמות כיווצים דקורטיביים בבד, ואם זה לא מספיק, היא מצוידת גם במחשוף גב היסטרי, שמגיע כמעט עד קו המכנסיים (או החצאית, תלוי בבחירתכן). הגופיה הזו היא פיס דומיננטי, שאי אפשר להתעלם ממנו, עם הרבה נוכחות וגלאם. לכן, מומלץ לצוות אותה לחלק תחתון מתון יותר, כמו מכנסיים מחויטים בגזרת ״ווייד לג״ בצבע לבן או שחור, או לחילופין, מכנסיים מחויטים בגזרת ״סלים״, עם נעלי עקב מחודדות, לתוספת אלגנטיות, ותיק קלאצ׳ קטן וניטרלי. מאחר והגופיה עצמה היא עולם ומלואו, ויש בה עושר של דיטיילס ועניינים, כדאי למתן גם את התסרוקת והתכשיטים. מומלץ לאסוף את השיער בצורה מסודרת ו״שקטה״, כמו למשל קוקו נמוך עם שביל באמצע או בצד, אסוף בהידוק. מבחינת תכשיטים, מאחר והגופיה בגזרת קולר ונסגרת יחסית גבוה בצוואר, מומלץ לוותר על שרשרת ולהסתפק בעגילים צמודים בלבד.

גופיית ״ניבר״ של סבינה מוסייב, עם חצאית מיני שחורה

מוכנות לגנוב את ההצגה במסיבת הסילבסטר? אוקיי, קבלו את הלוק הבא: גופיית ״ניבר״ שגם היא הגיחה לאוויר העולם בבית סבינה מוסייב, היא הפיס המטאלי שהוא הכי סטרייט פורוורד, כלומר אי אפשר להתבלבל לגבי זהותו המתכתית והנוצצת. הוא שם בכל הכוח. מדובר בגופיה מטאלית בגזרת מחוך, סופר סקסי, בצבע כסף על גבול המסנוור (בקטע טוב, כן?). מלפנים היא מצוידת בפתח ״קאט אאוט״ טרנדי, מתחת לחזה ובתוספת פפלום באזור המותניים, שמסתיר מה שצריך ומבליט את מה שרצוי. אל דאגה, סבינה מוסייב כמעט לעולם לא מזניחה את החלק האחורי, ולכן גם הפעם - הגופיה הזו מצוידת במחשוף קשירה סופר סקסי, לאורך כמעט כל הגב.

גם כאן, על מנת טיפה ״להרגיע״ את הלוק המאוד דומיננטי של הגופיה, כדאי לצוות לה חלק תחתון בצבעים ובמרקמים מתונים יותר. אם מדובר במסיבת סילבסטר נוצצת, אפשר לשלב אותה עם חצאית מיני שחורה, גרביונים שחורים ונעלי עקב קוקטיות. אין כאן צורך בתכשיטים, למעט עגילים קטנים וצמודים, אם אתן מתעקשות מאוד ולא יכולות לצאת מהבית נטולות לחלוטין. קלאצ׳ קטן שחור יעבוד כאן נהדר. צאו לדרך.

איך לאמץ את הטרנד המטאלי בהמשך, מחוץ לסילבטר?


עם כל הכבוד לסילבסטר, ויש כבוד, ממש כמו ביום הולדת, מדובר על ערב אחד בודד בשנה, וגם אחריו, ההצגה חייבת להימשך… כאמור, גם הטרנד המטאלי ימשיך איתנו עוד אחרי חגיגות השנה החדשה, ולכן כדאי להיפתח לדרכים נוספות, מעט יותר סולידיות, לאמץ אותו. הנה כמה רעיונות לאאוטפיטים ליציאות שאינן בהכרח מסיבה מטורפת. 


ללכת בקטן: טופ מטאלי עם בלייזר מחויט


הלוק הזה של טופ קטן עם בלייזר כבר הולך איתנו כמה עונות, ומהווה אחלה פתרון ליציאה חורפית שהולכת ומתחממת. טופ מטאלי הוא דרך מעולה לאמץ את הטרנד בצורה סולידית יחסית, ולמעשה לשלב בין שני טרנדים. חולצת נואל של מי אם לא, סבינה מוסייב, היא מסוג הפריטים שיכולים ללוות אותנו מהחורף לאביב, לקיץ ולסתיו. הכל עניין של שילובים. בעונה הנוכחית, ניתן ללבוש את הגופיה המטאלית המעודנת, עם הקשירה מאחור, יחד עם בלייזר אוברסייז מחויט ולמתקדמות גם עם מכנסיים מחויטים באותו הצבע ומאותו הבד, רוצות לומר - חליפה. גם כאן, כדאי להמשיך בקו האלגנטי עם האקססוריז והתסרוקת, ולשמור על האיפוק בכל הזירות. השאירו את הבמה לטופ. ליציאה קצת יותר קז׳ואל, ניתן להחליף את המכנסיים המחוייטים במכנסי ג׳ינס בגזרה ישרה ומגפונים צמודים. קלאס באפס מאמץ זה כאן. 


מכנסיים מטאליים עם טי שירט

שמישהו יאהב אותנו כמו שאנחנו אוהבות לשלב בין עולמות. השילוב של פריט אחד מטאלי ומנצנץ, יחד עם טי שירט בייסיק ואפילו עם סניקרס צ׳אנקיות, פשוט גומר אותנו. אם אתן רציניות, נסו את המכנסיים מדגם ״מארקו״ של סבינה מוסייב, שאי אפשר לטעות לגבי מטאליותם. מדובר במכנסיים רחבים מבד פליסה מבריק מאוד בצבע כסף. פריט כזה חייב להירגע באמצעות שילובים מתונים יותר. ליציאה חורפית, תוכלו לשלב אותו עם חולצת גולף שחורה צמודה, ואם מדובר בערב קריר במיוחד, תוכלו אפילו ללבוש מתחת גרביונים, ואף אחד לא יוכל לנחש. נעלי עקב שחורות מחודדות יתאימו כאן במיוחד. ללוק קז׳ואל יותר, תוכלו כאמור לשלב את המכנסיים ההיסטריים האלה עם טי שירט לבנה, הבייסיק של הבייסיק, ובלייזר שחור.