הקיץ הזה תלבשי סטרפלס

הקיץ הזה תלבשי סטרפלס
כן, עדיין קצת קר כאן, אבל אתן כבר יודעות: חובבות אופנה אמיתיות לא מחכות שהטמפרטורות ירקיעו שחקים כדי לפזול אל עבר הטרנדים שיקשטו לנו את הקיץ, הן מביאות אותן בעצמן! אנחנו כבר עשינו שיעורי בית וחזרנו עם בשורה שאתן הולכות להתאהב בה: הסטרפלס כאן כדי להישאר גם באביב-קיץ 2024! צעקתן "הולה"? צווחתן "ווהווההוו איזה כיף והרי שמדובר בפריט הכי לוהט בסביבה?" מצוין, אתן מוכנות לחגיגה שהכנו לכן, ואם אתן חכמות באמת אתן מוסיפות כמה פריטי מעצבים הורסים לסל במחירי סייל ונהנות יותר! יאללה בואו.

התגלמות האלגנטיות והגלאם: שמלות סטרפלס
אפשר לעמוד בפני שמלת סטרפלס טובה? בדקנו, אי אפשר. התעלפות מובטחת. כשהיא עשויה כמו שצריך, שמלת הסטרפלס מציגה לראווה שילוב מושלם בין אלגנטיות ופשטות מצד אחד, ותחכום מנצח מצד שני. זה כוח העל של הסטרפלס: הוא יכול להיות הכי שחור-מקסי-רגיל ועדיין להיות שיא התחכום והאלגנטיות, ולהדגיש יופי את קו הצוואר והכתפיים. עם שרשרת סטייטמנט או עם תליון עדין, זה פשוט מושלם.
השמלה ההיסטרית הזו מתוך שיתוף הפעולה המרגש (והראשון!) של Razili X Parlez De Vous היא אחת הסיבות שבשבילה אופנה טובה ואיכותית נוצרה. הגזרה מושלמת, האורך מקסי יפהפה והיא מחמיאה בטירוף בזכות הגזרה המעט המתרחבת שלה היוצרת סילואט מלא סטייל ושיק. הבד שלה, המשלב גם ויסקוזה ולייקרה, יחד עם הגזרה הנשפכת והאורך המושלם הופכים אותה למתאימה יותר לאירועי ערב, בייחוד אם אתן מחובבות המראה הנקי והאלגנטי (זה שגורם גם להרגיש מיליון דולר).
לאירועים שבא לכן באמת לכבוש את הרחבה (ואת העולם) ולהרגיש קצת על סט הוליוודי מלא גלאם, נוצרה שמלת מרטיני של דנה סידי. היא התגלמות הסתם זרקתי על עצמי משהו, אבל איזה משהו! פשוט לובשות, רוכסות ומסתובבות כל הערב כששובל של בד פייטים מנצנץ ורצועת פרווה סופר שיק מלווה כל צעד שלכן. לא תרצו להוריד אותה (אבל בסוף תהיו חייבות כי בואו). 
שיק לא מתאמץ: אוברול סטרפלס
אוברול סטרפלס הוא ההוכחה הניצחת לכך שהגזרה העל זמנית הזו פשוט עובדת – גם כשמדובר בפריטי לבוש מתוחכמים יותר, כמו האוברול. לאט לאט, הפכו אוברולי הסטרפלס לבחירה הטבעית לנשים שמחפשות אקסטרה תחכום, אקסטרה אלגנטיות ונוחות וסטייל בערמות. מדרינק של ערב על הבר ועד לאירועים רשמיים יותר, אוברול סטרפלס זו התשובה לכל אותן הפעמים שאין לכן באמת מושג איך לעלות על קוד לבוש לא מתאמץ, אבל הכי שיק שיש.
M BY MASKIT לקחו את הלוק הלא מתאמץ צעד אחד קדימה ויצרו את אוברול ביאה, פיס מהמם שישמח להיות הפלוס וואן שלכן לאירוע הבא. בד קטיפה מלטף? יש! גזרה שמחמיאה בול איפה שצריך ומטשטשת את מה שפחות צריך? יש ויש! גוון סגלגל נשי יפהפה? הכי יש. תוכלו לשלב את אוברול ביאה עם סנדלי עקב מלאי נוכחות, או לשמור את זה פשוט עם כפכפים שטוחים.
קסם על זמני: חולצות הסטרפלס
סייב דה בסט פור לסט, ככה חינכו אותנו ואנחנו מיישמות! הקסם של חולצות הסטרפלס הופך את הבחירה בהן לכזו שתרצו ללבוש שוב ושוב ושוב, מרגע בו קרני השמש הראשונות של הקיץ מאיימות להפוך את כולנו לאומלט. חולצת הסטרפלס היא פריט ורסטילי שאפשר לשלב בקלות עם ג'ינס למראה נונשלנטי אבל עדיין מוקפד ומדויק, ואפשר גם להצמיד לה חצאית מקסי לסגנון בוהמייני נטול מאמץ. המפתח למראה אלגנטי ונשי טמון באיזון. כך למשל, אם בחרתן בסטרפלס החרישות היפיוף הזה של MOI, שהוא די ארוך וסולידי,  העדיפו לשלב אותו עם חצאית מקסי (המלצה שלנו: החצאית התואמת המעט שקפקפה הזו) או עם ג'ינס קצר שיבצבץ מתחת. הלכתן על בחירה נועזת יותר, כמו הסטרפלס הסופר ג'וס הזה של ג'וסי קוטור? תרגיעו את כל היתר ולכו על חלק תחתון סולידי יותר, כמו מכנסי טרנינג קז'ואלים. 
מנפצות קצת מיתוסים: סטרפלס מתאים לכולן
"סטרפלס מתאים רק לנשים עם חזה בגודל סטנדרטי"– זה אחד המשפטים הכי מקוממים בעולם, כי הוא פשוט לא נכון ובעיקר עושה עוול עם הרבה נשים יפהפיות שחושבות שהן לא יכולות להעז כי החזה שלהן לא בול במידה ה"נכונה". אז קודם כל, נדגיש את הגרשיים כאן: אין דבר כזה מידה נכונה, ולא נולד פריט הלבוש שלא יכול להתאים לנשים בכל הצבעים ובכל קימורי הגוף, הכל שאלה של סטיילינג, שילובים ואיזונים. 
לא משנה מהי מידת החזייה שלכן – והאמת היא שגם לא ממש משנה מה אתן לובשות אבל עם סטרפלס במיוחד – הקפידו לבחור חזייה טובה. מה זה טובה? אתן חייבות חזיית סטרפלס איכותית שתעניק מספיק תמיכה לחזה ותמנע ממנו לזוז, ליפול (או לצוץ 😊). תוכלו לבחור בחזיית סטרפלס עם כתפיות ניתנות להסרה, וכך להשתמש בה גם לבגדים נוספים. נשים בעלות חזה קטן יוכלו לוותר לגמרי על חזייה (לאקי יו) ולבחור במדבקות סיליקון לפטמות – ויש גם מדבקות שעושות אפקט פוש אפ, בכלל חגיגה.