הרבה בז' בעיניים וגזרות טיימלס: כך תיישמי את טרנד בגדי העבודה

הרבה בז' בעיניים וגזרות טיימלס: כך תיישמי את טרנד בגדי העבודה
וסטים בגוון אבן על זמני, מכנסי קרגו המשלבים בין גזרה מחויטת לכיסים קלאסיים ויציאות מגניבות הכוללות חולצת קרופ מכופתרת – טרנד בגדי העבודה יוצא מהגבולות המסורתיים של "היי אני עובדת ברפת וחולה על הפלמ"ח" ונוחת בסנטר של הסנטר של קיץ 2024. איך תיישמי בסטייל? בול ככה.
בלי לרוץ בג'בלאות
אי שם, לפני שנים רבות, כשבחרנו בגדים לעבודה התחשבנו בעיקר בשיקולים פרקטיים. יוצאים לצוד ערמונים בטבע? חייבים מכנסי קרגו עם מליון כיסים כדי להכיל את השלל. עובדים בעבודה סיזיפית? חובה בגדי עבודה עמידים העשויים מבד כותנה גס ועבה. כתוב לך ביומן הבוקר "יוצאים לכבוש את האנאפורנה"? כנראה שתרצי להניח את ידך על האאוטפיט הכי נוח שתמצאי בסביבה. עם השנים, בגדי העבודה יצאו מגבולות הטבע הפראי, המושב הציורי וממחוזות הריצה בג'בלאות ונחתו במחוזות אורבניים ואופנתיים יותר, והיום כל אחת יודעת שאין כמו דגמ"ח טוב כדי לשמח לב. 
לא עובדת בשביל אף אחד
היופי האמיתי – את לא חייבת לעבוד בעבודת כפיים בשביל לאמץ את הטרנד הזה. עם סטייל היוקרה השקטה, עולה ומתחזק גם סטייל בגדי העבודה, הכולל פריטים החפים ממיתוג אגרסיבי, עשויים מבדים איכותיים ועמידים, מאופיינים בגזרות טיימלס ומספקים לנו הרבה בז' בעיניים. אנחנו לא צריכות הרבה שכנוע כשמדובר בשילוב בין נוח לאיכותי למחמיא, אבל כדי להגיע לתוצאה המספקת הזו, צריך לבחור בקפידה! קבלי את המדריך של רזילי ליישום מוצלח של הטרנד.
גופיה מכופתרת ומכנסיים קצרים בסגנון ספארי
תני לה רגע והיא תכבוש אותך בסערה. גופיית מאיוט של רזילי סטודיו היא השילוב האולטימטיבי בין בגדי העבודה המסורתיים לבין גזרה שיקית ועכשווית. היא מאופיינת בגזרה רחבה יחסית, מאפשרת כיווץ קל במותן באמצעות גומי ייעודי שבזכותו תוכלי להתאים אותה לאורך ולסגנון שמתאים לך בול ומגיעה בכמה גווני חרישה יפהפיים. כדי להשיג מראה נטול מאמץ ומגניב להפליא, בחרי במכנסי ברמודה קצרים באורך הירך, כמו המדויקים האלה של פפה ג'ינס שישתלבו בעוד מלא לוקים בקלות, וישמחו לבוא איתך ליום העבודה וגם לביקור בספארי. ביגוד לעבודה בסטייל או לא? הכי בסטייל!
חובה: מכנסי קרגו 
החוק הלא כתוב של הטרנד הוא שהמלתחה שלך חייבת להכיל לפחות מכנס קרגו אחד, לא משנה באיזה צבע ובאיזו גזרה – אבל רצוי ללכת על גוון קלאסי ונקי ולא על ורוד פוקסיה, למשל. מכנסי הדגמ"ח עשו לאחרונה את אחד הקאמבקים המפוארים שידענו, ומכאן תודתנו שלוחה לצבא הבריטי במלחמת העולם השנייה, שייצר לנו את הפריט שנשמע הכי פחות סקסי על פניו – אבל וואי וואי כמה שהוא כן.
היילי ביבר, נועה קירל וג'יילו כבר התלבשו על הטרנד והוכיחו לכולנו איך אפשר להיראות לוהטת גם כשאת לובשת פריט ששימש בפלישה לנורמנדי – וגם את תוכלי לעשות זאת בקלות. הצמידי לקרגו הנבחר גופיה זעירה למראה "ביי הלכתי לים", שלבי אותם עם חולצה מכופתרת סגורה ללוק סטריט מתוחכם והוסיפי סנדלי עקב כדי לשבור את חוקי הז'אנר ולהשיג מראה נשי קלאסי בהכי שיק שיש. הבונוס: התיק שלך יכול להישאר בבית, יאיי!
כמה שזה יפה: טוטאל לוק הסוואה 
יש לך את כל הסיבות הכי טובות בעולם להוסיף למלתחה שלך את מכנסי Tasha המטריפים האלה של פפה ג'ינס, שנחתו אצלנו היישר מלונדון ועושות לנו הרבה חשק להסתובב באוקספורד סטריט. בלי שתשימי לב, הם יהפכו להיות בקלות ה-Go To שלך בקיץ הקרוב, כשהם משלבים בנונשלנט אורך 7/8, גזרת רגל רחבה וצבע בז' קלאסי שבא טוב עם הכל. מדובר בפריט שלגמרי היינו יכולות לראות גם לפני 70 שנה על מי שחיפשה בגדי עבודה נשים, ואנחנו מתות על השילוב שלהם עם פריטים שהם כאילו קונטרסטיים, כמו חולצת הקרופ המכופתרת המגניבה הזו של עמית פיליפ, באותו הגוון בדיוק, שיוצרת מראה הכי נונשלנט והכי לא מתאמץ אבל גם הכי מלא בסטייל. להשלמת הלוק ובהתאמה מושלמת לטרנד הכיפי הזה, צוותי כובע באקט בגוון האהוב עלייך – אנחנו ממליצות ללכת על גוון שובב קצת שיקפיץ את פלטת הצבעים כמו הקטיפה הירוק הזה של Juicy Cuture, או על צעיף בהדפס מנומר של המותג האירופאי עטור הקלאס Fraas – פשוט קושרות איך שאוהבות על הראש ונותנות לשיער להתבדר ברוח. הכי רטרו שיק!