ורוד פוקסיה או ורוד עתיק? איך ללבוש את הצבע הכי גירלי שיש

ורוד פוקסיה או ורוד עתיק? איך ללבוש את הצבע הכי גירלי שיש

בשנים האחרונות, על אף שעולם האופנה נוטה ללוקים קשוחים יותר בסגנון ה״סטריט וור״, או לחלופין, לסגנון וינטג׳ או בוהו, עדיין לגווני הוורוד העזים יש מקום של כבוד בארון, ופריטים בצבע המשמח הזה מככבים על המסלולים, וגם בקולקציות העדכניות של מעצבים מן השורה. פריטים ורודים שווים שתוכלו למצוא באתר


בואו נודה באמת, לכולנו יש חולשה לצבע הזה, המתקתק, מרומם מצב הרוח, ה״גירלי״ ומאיר העיניים, כבר משחר ילדותנו, ומי שלא מודה בכך כנראה משקרת. הכוונה כמובן לצבע הוורוד על גווניו השונים,כאשר עמוק בפנים, כולנו שומרות חסד נעורים לגוונים העזים ביותר, במיוחד לוורוד פוקסיה, ולוורוד בזוקה, הצבעים ה״סכרינים״ שישר לוקחים את הדמיון לעולם הממתקים ושערות הסבתא.

בשנים האחרונות, על אף שעולם האופנה נוטה ללוקים קשוחים יותר בסגנון ה״סטריט וור״, או לחלופין, לסגנון וינטג׳י או בוהו, עדיין לגווני הוורוד העזים יש מקום של כבוד בארון, ופריטים בצבע המשמח הזה מככבים על המסלולים, וגם בקולקציות העדכניות של מעצבים מן השורה ושל רשתות האופנה הגדולות כאחד.

הצעות לפריטים ורודים מהאתר ושילובים מתאימים


טופ בוורוד פוקסיה

אנחנו לא מסוג שהולכות סחור סחור, ולכן החלטנו ללכת ישר על פריט נועז בגוון שאי אפשר להתבלבל ולקרוא לו בשם אחר. מדובר כמובן על טופ בורוד פוקסיה, שיילך עם שלל שילובים ואאוטפיטים ומיד נפרט. הטופ הספציפי הזה הוא חלק מסט אדריאן של המעצבת נטע אפרתי, כאשר ניתן לרכוש בנפרד את חלקיו: טופ וחצאית מקסי באותו הצבע, עם שסע עמוק שמוסיף עוד טאצ׳ של סקסאפיל לכל הלוק הזה. אם בטופ עסקינן, אז אפשר לקחת אותו לכמה כיוונים. 


ללוק קזו׳אל בסגנון סטריט וור

שלבו את הטופ עם מכנסיים רחבים בגזרת קרגו בלבן, בז׳ או שחור, או עם ג׳ינס רחב באותה הגזרה. הוסיפו ללוק הזה סניקרס צ׳אנקיות, כובע מצחיה ופאוצ׳, וצאו אל העולם. 


ללוק ערב אלגנטי: שמלה בוורוד בהיר


הטופ הזה בקלות יכול ללכת איתכן לאירוע מפואר או ליציאה סוערת, כאשר תשלבו אותו עם חצאית אדריאן שהיא חלק מהסט, או לחילופין, חצאית מקסי שחורה, בגזרה גבוהה וצמודה לגוף. בשילוב עם כמה תכשיטים עדינים בזהב או כסף, ונעלי עקב מעודנות, יתקבל לוק נוצץ ואלגנטי במיוחד.

אופציה נוספת ללוק ערב בשילוב הטופ הורוד, יכולה להיות בשילוב עם מכנסי סאטן או לורקס רחבים, בגוון רגוע כמו בז׳ או פשוט שחור. שיער אסוף, נעלי עקב ויצאתן לדרך.


שמלות ורודות: אופציה מקורית לאאוטפיט לאירוע

שמלות ורודות יכולות להיות טוויסט מוצלח מאוד לשמלה השחורה הנצחית באירוע. כאשר מדובר בשמלה בוורוד בהיר, כמו זו הא-סימטרית של המעצבת אלה לוי, תוכלו לגנוב את ההצגה באופן אלגנטי וסולידי ביותר. שמלות בוורוד בהיר יכולות להיות חלופה טובה לשמלה הלבנה, שכל כך מתחשק לכן ללבוש לאירוע קייצי ולהדגיש את השיזוף, אבל אופס - אתן אינכן הכלה ואוי לכן אם תגיעו עם בגד לבן. 


לסולידיות: שמלה בוורוד עתיק


אחיו המעודן, השקט והבוגר של גוון הפוקסיה, הוא כמובן הוורוד העתיק. הגוון הזה איכשהו משלב קצת חומים ובז׳ים בתוך הוורוד, הוא לא זרחני כמו הוורוד המתקתק שתמיד חייב לגנוב את ההצגה, והוא עדיין נשי, נעים ורך. שמלה בוורוד עתיק לאירוע יכולה להיות פתרון מושלם אם מתחשק לכן על הצבע הכייפי הזה, אבל לא בא לכן להתבלט יותר מדי. באתר תמצאו כמה אופציות נפלאות לשמלות ואוברולים בגוון הזה, ובמיוחד שמלות הסאטן של M by Maskit, המותג המחודש, הצעיר והנגיש יותר של משכית.

תמיד רעיון טוב: אוברול לאירוע


אוברול לאירוע (וגם ליומיום כמובן) הוא תמיד רעיון טוב, וכשמדובר באוברול ורוד, בכלל זו שמחה גדולה. האוברול הזה של המעצבת דנה סידי, לא מתנצל בשום אופן, יש לו גזרה בועטת, כלומר מצד אחד אוברסייז, אבל מהצד השני יש לו מחשוף נדיב במיוחד, והצבע, הו הצבע. מדובר בורוד עז, שאף אחד לא יכול לפספס. האוברול הזה עשוי מבד מבריק וסאטני, אבל בגלל הגזרה המשוחררת, המכנסיים הקצרים והאטיטיוד שלו, הוא יוכל ללכת איתכן הן לאירוע ערב - עם נעלי עקב דקות, תיק קלאצ׳ אלגנטי ושיער אסוף בקפידה, והן לאירוע צהריים, כאשר כל שאר האקססוריז קצת פחות לוקחים את עצמם ברצינות. למעשה, עם האדפטציות הנכונות (נעליים שטוחות וגישה קלילה), הוא גם יוכל לצאת איתכן לסידורים בעיר או לקפה של שישי בבוקר.

עד שתקבלו אומץ: אפשר להסתפק בתיק ורוד


אם אתן חשות ש״גדול עליכן״ ללבוש בגד שלם הצבע הבולט והכה חד משמעי הזה, תשמחו לשמוע שגם אקססורי בולט כמו תיק ורוד, לגמרי יכול לעשות את העבודה עבורכן, ולהעניק את הטאצ׳ הדרוש. 


תיק היד הורוד של המותג הנחשק CROMIA, עשוי מחומר ניילון סופר טרנדי, ובכלל הצורה, הגודל וסגירת הקלאצ׳ המוזהבת שיש לו - הם כל האלמנטים הכי נכונים לרגע זה. אם זה לא מספיק, התיק מגיע  עם רצועה ארוגה מתחברת, כך שתוכלו לבחור אם להפוך אותו לתיק יד או כזה התלוי בנונשאלנט על הכתף.

עם אילו צבעים לשלב ורוד?

תתפלאו, אבל דווקא שילובים של צבעים עזים אחרים כמו כתום, אדום או סגול, יכולים להתקבל יפה, אבל צריך לדעת איך לעשות זאת, וחשוב לשמור על איזון. אם יש פריט אחד גדול בצבע עז במערכת הלבוש, אפשר לשלב עם פריט קטן או אקססורי בצבע עז אחר. לדוגמא, שמלה ורודה עם תיק קלאצ׳ בצבע סגול. אם מדובר בלוק לאירוע, מוטב שלא ״להתנגש״ בשמלה או באוברול הוורודים, ולהסתפק באקססוריז עדינים ובתיק בשחור, לבן או בז׳. אם מדובר בלוק קז׳ואל, למשל טי שירט ורודה, תוכלו לשלב עם מכנסיים ירוקים (שילוב מאוד טרנדי) ותיק יד לבן, ליצירת ה״קולור-בלוק״ המושלם.