חולצה מכופתרת קלאסית או ג׳קט ירוק מיוחד: פריטים שווים במיוחד בסייל

נכון, לאיכות יש מחיר שראוי לשלם אותו בדרך כלל, אבל מה אם יש הזדמנות לרכוש פריטים איכותיים, לרבות בגדי מעצבים, במחירי סוף עונה? מי אנחנו שנתנגד

התקופה הזאת כשעדיין לגמרי חורף בחוץ, אבל הסיילים של פריטי העונה בשיאם, עושה לנו חם בלב וגם בגוף. מי אמר שכדי להיראות מיליון דולר חייבים להוציא מיליון דולר. נכון, לאיכות יש מחיר שראוי לשלם אותו בדרך כלל, אבל מה אם יש הזדמנות לרכוש פריטים איכותיים, לרבות בגדי מעצבים, במחירי סייל? מי אנחנו שנתנגד. החוכמה היא לרכוש פריטים שהם קלאסיקה, פריטי מפתח שבאמצעותן ניתן להרכיב מלתחת קפסולה איכותית, פונקציונלית והכי חשוב - כזו שתמיד ניראה איתה טוב ובסטייל. פריטי לבוש כמו חולצה מכופתרת לבנה הם בדיוק מסוג הבגדים ששווה לחכות בסבלנות עד שירד המחיר שלהם, ואז להסתער ולחרוש. אבל לא רק, מהצד השני, מחירי סוף עונה הם גם הזדמנות להניח את ידינו על פריטים יוצאי דופן, למשל בגדים בצבעוניות בלתי שגרתית או פריטים שהם טרנדיים, שככל הנראה יחלפו, ואז יחזרו, כי גם הם, מסוג הדברים שלא תמיד נרצה להשקיע בהם המון.

איך שלא נסובב את זה, מחירי סייל זה שווה. גם אם מדובר בקלאסיקות ובפריטי חרישה של כל הזמנים וגם כאשר מדובר בפריטים מיוחדים ונועזים, שנרצה לשלוף מעת לעת מהארון, בהתאם למצב הרוח. 


חולצות שוות במיוחד

ליציאה או לעבודה - חולצת קיילי של רזילי סטודיו


חולצה שמצד אחד היא קלאסית, ומהצד השני היא ״פיס״ שגונב את ההצגה ואף עושה את ההופעה כולה. מדובר בחולצה צמודה יחסית, אך עם שרוולים תפוחים בסגנון שקצת קורץ לסטייל המלכותי (היוש, בריג׳רטון), ויש לה גם מפתח מרובע עם שיק אצילי ומחמיא בטירוף.  היא מגיעה בצבע אבן ובצבע שחור, לבחירתכן, והיא תזרום עם ג׳ינס, עם מכנסיים מחויטים ואפילו עם מכנסי עור, הכל תלוי באוקייז׳ן ובסגנון האישי שלכן. החולצה המושלמת הזאת מוצעת כעת בלא פחות מ-50% הנחה. קדימה לחטוף, מדובר בבגד חרישה מצטיין.

אי אפשר לטעות איתה - חולצה נומרו 8 של Terra


לקבלת הטי שירט המושלמת בתבל, הקהל מתבקש לעמוד. חולצת נומרו 8 של מותג הבייסיק האהוב TERRA, היא כל הטוב שיכול להיות בפריט מהסוג הזה. קודם כל היא עם פסים בשחור לבן, שכידוע, זו החולשה שלנו וזו קלאסיקה בפני עצמה. דבר שני, היא בדיוק בגודל המושלם - לא רחבה מדי ובטח לא צמודה. בנוסף, היא א-סימטרית, כלומר קצרה יותר מקדימה וארוכה יותר מאחור. גזרה כזו שתמיד עושה לנו להרגיש יותר בנוח. ואם כל זה לא מספיק, ציידו אותה עם פתחי ״קאט אאוט״ בגב, שמוסיפים טוויסט שובב ועושים בדיוק את ההבדל בין ״עוד טי שירט״ לפיס מיוחד. אה, כמעט שכחנו לציין שהיא עשויה מכותנה איכותית שנועדה להחזיק מעמד היטב לאורך זמן. בקיצור, התאהבנו. עכשיו, עם 60% הנחה, באמת שנגמרו לנו הסיבות שלא לחטוף אותה ולחבק חזק חזק. 



חייבות אחת כזו בארון: חולצת ג׳ינס

חולצת ג׳ינס היא מסוג הפריטים שחייבים שיהיה לפחות אחד מהם בארון, והאחד הזה חייב להיות משובח ומדויק. אז הנה, מצאנו לכן את האחת - חולצת מרתה בצבע ג׳ינס שעוצבה בשיתוף הפעולה Razili X Noritamy. היא מגיעה בגזרת אוברסייז כיפית, היא נעימה נעימה, ואפשר, עם אדפטציות מסוימות, לקחת אותה לשימוש כמעט בכל עונה. איך? ככה: בחורף, אפשר ללבוש מתחת סריג גולף צמוד בצבע שחור, ניוד או לבן, באביב, ללבוש אותה כפי שהיא עם מכנסי ג׳ינס בטון אחד נמוך או גבוהה יותר וחגורת עור יפה, ובקיץ, ללבש אותה כמו שהיא מעל לטייץ קצר בגזרת בייקר, או פתוחה כג׳קט מעל לשמלה קצרה. אה כן, היא כמובן מוצעת כרגע במחיר שווה במיוחד, אחרי שהוסרו ממנו 60%. 



מכנסיים נוחים שהם גם סטייל זה פיצוח

מכנסיים נוחים לנשים שהם גם סטייל של העולמות, זו בערך שאיפת העל של כולנו. כבר מזמן הבנו שנוחות לא חייבת לבוא על חשבון אסתטיקה ושיק, ולהיפך, ובהחלט אפשר גם וגם, מבלי שאף אחד יחשוד בשילוב הנפלא. ישנם דגמים רבים של מכנסיים כיום, שאפשר להתהלך בהם בכיף לאורך היום, ולהיראות מיליון דולר. 


מכנסי רוק של רזילי סטודיו הם בדיוק הבשורה שחיכינו לה. מדובר במכנסיים ארוכים באורך קרופ (כלומר כאלו שמשאירים מרווח מסוים בין הנעליים למכנסיים), בגזרה ישרה ומשוחררת ועם גומי במותניים (הו, גומי במותניים!). הטוויסט בעלילה, הוא שהמכנסיים עשויים מבד מבריק, ספק סאטן ספק דמוי עור, שעושה את כל העניין למעניין ושיקי להפליא. ללוק קז׳ואל, אפשר לצרף למכנסיים טי שירט לבנה קלאסית, וללוק מעט יותר רציני, ניתן ללבוש איתם חולצת גולף שחורה ונעלי מוקסינים טרנדיות. בלייזר שחור אוברסייז ישלים את הלוק הזה היטב. המכנסיים העל זמניים האלו מוצעים כעת ב-20% הנחה. שווה ביותר. 


פיס יוצא דופן שווה לרכוש בסייל: בלייזר סאטן בצבע ירוק

אם עד עכשיו דיברנו בעיקר על קלאסיקות, הנה הצעה שהיא בהחלט מחוץ לקופסא. מדובר בפיס יוצא דופן, שכדאי שיהיה בארון, למטרות ריענון וגיוון, ותוספת עניין רצינית למלתחת הבייסיק. הכירו את ג'קט אלכס של המעצבת דנה סידי, שמזוהה עם בגדי ערב קלאסיים, נקיים וסופר סטייליש. מדובר בג׳קט ירוק בגזרת בלייזר קלאסית, מבד סאטן בוהק ומלא בגלאם, שמוסיף המון רכות ונשיות לכל הסיפור, ונותן פייט לגזרה הגברית. הבלייזר המיוחד הזה עשוי להקפיץ ולשדרג כל הופעה. החל מבייסיק של טי שירט לבנה וג׳ינס, ועד ללבוש ערב מושלם, שיתאים בהחלט גם לאירוע נוצץ. הבלייזר הנחשק מוצע כעת במחיר שווה במיוחד, אחרי שהוסרו ממנו 30%.