חולצת ג׳ינס עם ג׳ינס בגזרה גבוהה: הדאבל דנים עדיין כאן

טרנד ה״גי׳נס עם ג׳ינס״, חוזר בכל כמה שנים, בוורסיה מעט שונה, כאשר הגזרות משתנות בהתאם למגמות הכלליות. אנחנו תמיד נחבק אותו, כי הוא נוח, הוא מתאים לכל אחת, הוא פשוט ליישום, הוא מחמיא ותמיד נראה נונשלנטי

לא פעם, מבליח טרנד כזה או אחר, שהוא מספיק טוב כדי להישאר בסביבה כמה שרק ירצה. כאשר מדובר בטרנד כמו הדאבל דנים, שבכל כמה שנים חוזר בוורסיה מעט שונה, כאשר הגזרות משתנות בהתאם לטרנדים הכלליים, אנחנו תמיד נחבק אותו, כי הוא נוח, הוא מתאים לכל אחת, הוא פשוט ליישום והוא מחמיא ותמיד נראה נונשלנטי ולא ״מזיע״. השנה, ג׳ינס בגזרה גבוהה ממשיך להיות רלוונטי וטרנדי, על אף שמגמות של Y2K מתחילות להשפיע גם פה, כלומר הכל מצביע שמתישהו הגזרות יחזרו להיות נמוכות. כולנו תקווה שהן לא יחזרו להיות מה שהיו בתחילת המילניום, כלומר סופר סופר נמוכות, כי אנחנו מודיעות פה באופן רשמי - לא נאמץ את הטרנד הזה. אנחנו כבר לא בגיל. הגזרות הגבוהות השולטות פה בשנים האחרונות, הן הרבה יותר מחמיאות ואוספות, ומעניקות לנו מראה ארוך ואלגנטי, בוודאי יותר מזה שהג׳ינסים הנמוכים של סוף הניינטיז הביאו לשולחן. בהזדמנות זאת, נזכיר גם שטרנדים צריך לאמץ בעדינות ובזהירות, תוך התחשבות מתמדת במבנה הגוף שלכן, בסגנון האישי וכן, גם בגיל. כמובן, כל אחת יכולה ללבוש חולצת בטן ומכנסיים נמוכים, באיזה גיל שלא תהיה, אבל מגיע שלב בו כנראה נרגיש פחות נוח עם אלו, ובמילים אחרות - הקשיבו לעצמכן ותלבשו רק מה שעושה לכן שמחה בלב ונעים בגוף.

הצעות לשילובים של דנים עם דנים

הקלאסי: ג׳ינס בגזרה גבוהה עם חולצת ג׳ינס


אז השילוב שהוא ה״גו-טו״ כשאין לכן מה ללבוש ואתן עומדות מול ארון הבגדים חסרות אונים, הוא כמובן החיבור של ג׳ינס בגזרה גבוהה וישרה, יחד עם  עם חולצת ג׳ינס. מדובר בשילוב קלאסי, שמתאים כמעט לכל עונה, לרבות עונות מעבר, ועם האקססוריז הנכונים הוא יכול לעבוד הן לשעות הפנאי והן ליציאה בערב. כרגיל, הכל עניין של נעליים, איפור, תסרוקת ואקססוריז. אם בא לכן לקחת את הלוק הזה לערב, כל שתצטרכו הוא לנעול נעלי עקב, לענוד עגילי זהב, רצוי בסגנון חישוקים, להסתרק בקפידה, למשל קוקו נמוך מתוח ומסודר, עם שביל באמצע, שפתון אדום ותיק קלאצ׳ קטן. לבילוי בשעות הפנאי, הלוק הזה יעבוד נהדר עם נעלי לאופרס ואפילו עם כפכפי אצבע, אבל מהסוג האלגנטי יותר, רצוי מעור. 


שדרוג חורפי ללוק הדאבל דנים הקלאסי - חולצת גולף מתחת


הצעה לשדרוג חורפי, מחמם ומשדרג סטייל, ללוק הדאבל דנים שלמעלה: תוספת של חולצת גולף לבנה או שחורה מתחת לחולצת הג׳ינס, יעניק עוד רובד של אלגנטיות אירופאית וקלאסה. תוספת של תכשיטים מעודנים, ואפילו שרשרת זהב מעל הצווארון, ישלימו את הלוק ויוסיפו לו עדכניות ואפילו טאצ׳ היפסטרי קולי. עוד אקססורי קטן שיכול לשנות את כל הסיפור מהקצה אל הקצה הוא תוספת של חגורת עור שחורה ברוחב בינוני, עם אבזם מוזהב. קלאסיקה של כל הזמנים.

תוספת ״פרשית״ טרנדית - מגפיים בצבע לבן


המגפיים הצ׳אנקיות עם סוליית הטרקטור המשיכו איתנו מהשנה שעברה גם לחורף הזה, ואנחנו מברכות על כך, שכן, הן כיפיות, נוחות, מגביהות במידה ומשדרגות שלל לוקים, החל מטייץ וסווטשירט ועד ללוק של ג׳ינס רחב וסריג. אם בא לכן להוסיף טאץ׳ ״פרש״ ללוק של טוטאל דנים, נסו לשלב אותו עם מגפיים בצבע לבן, שיוסיפו אור וניקיון ללוק הקלאסי. 


ג׳קט ג׳ינס הוא תמיד רעיון טוב


כמובן, שלא חייבות ללכת על השילוב הבוטה של חולצת ג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס, ואפשר גם להסתפק בג׳קט ג׳ינס, שמביא לשולחן משהו קצת פחות מחושב ויותר קולי. ג׳קט ג׳ינס, במיוחד אם הוא מגיע בגזרת אוברסייז, תמיד יסייע לכן להיראות קצת יותר ״סטריט״ ופחות מתאמצות. בכל מקרה בו אתן מרגישות קצת יותר מדי ״לבושות״ (סיטואציה שמתרחשת בישראל כמעט כל יום, באירופה זה לא קורה לנו), ג׳קט הג׳ינס יתגייס לעזרתכן ויוציא אתכן הכי אפס מאמץ. נסו ג׳קט ג׳ינס בצבע לבן  או שחור, והוא יוכל להתאים בשלל לוקים. למשל, מכנסי עור שחורים, חולצת גולף שחורה, מגפוני עור שחורים וג׳קט ג׳ינס לבן, ייצרו יחד לוק טרנדי, נוח, וכזה שמתאים כמעט לכל אוקייג׳ן. 


למתקדמות: ג׳קט עור בצבע ג׳ינס

כשמדברים על טרנד הדאבל דנים, לא בהכרח מתכוונים לפריטים העשויים מהבד הגס והעמיד שכולנו אוהבות, אלא גם לפריטים שהם פשוט בגוון ג׳ינס כחול. אם כן, ניתן לאמץ את הטרנד באמצעות פריטים כמו ג׳קט עור כחול בצבע ג׳ינס מטריף חושים, שיכול, כיאה לגוון הג׳ינס, להשתלב כמעט עם כל צבע שיש לכן במלתחה. אבל כמו תמיד, אנחנו נעדיף את השילובים הקלאסיים והניטרלים, והיינו מצוותות אותו למערכות לבוש בצבעים של שחור, לבן, בז׳ וקאמל. 

לסולידיות: דאבל דנים בשחור או לבן

אם גדול עליכן ללבוש מערכת לבוש שונה באותו הצבע, דוגמאת מכנסי ג׳ינס כחולים עם חולצת ג׳ינס כחולה, תוכלו למתן את הסיפור ועדיין להיות בשיא הטרנד, אם תלכו למשל על השילוב של חולצת ג׳ינס בצבע תכלת, יחד עם ג׳ינס שחור וחגורה עם נוכחות. כאן דווקא משחק הסיפור של שילוב של אותו החומר עם פריט נוסף מאותו החומר, אך עם הצבע בהחלט ניתן לשחק. תוספת של סריג גולף שחור מתחת לחוצת הג׳ינס, גרביים שחורים ונעלי לאופרס, ייצרו את אחד הלוקים היותר נכונים לעונה הנוכחית. במילים אחרות, תמיד תוכלו למתן את השילוב הכחול-כחול הזה, עם פריטים בצבע שחור או לבן, ולקבל לוק סופר שיקי ובלתי מתאמץ, שמתאים לכל שעות היום והערב.