חולצת פסים כחול לבן ושמלה בכחול רויאל: ספיישל עצמאות

רצה הגורל והגוון הכחול של הדגל, כחול רויאל, המכונה גם כחול קובלט, הוא אחד הצבעים היותר טרנדיים העונה, ואפשר למצוא אותו בשלל פריטי לבוש והנעלה, החל משמלות, חצאיות, חולצות ומכנסיים, ועד לסנדלים וכפכפים ואפילו בלק לציפורניים. כמה המלצות לפריטים חדשים באתר בצבעים כחול, לבן ותכלת

יום העצמאות השנה טעון ומורכב יותר מאי פעם, אבל זה לא משנה את העובדה שאפשר ורצוי להתלבש לכבודו, בצבעי הדגל - כחול ולבן. יתרה מכך, רצה הגורל והגוון הכחול של הדגל, כחול רויאל, המכונה גם כחול קובלט, הוא אחד הצבעים היותר טרנדיים העונה, ואפשר למצוא אותו בשלל פריטי לבוש והנעלה, החל משמלות, חצאיות, חולצות ומכנסיים, ועד לסנדלים, כפכפים ואפילו במניקור לק ג׳ל, לא מעט נשים יבחרו בו לעיטור הציפורניים שלהן בקרוב. אם כך, מדובר ב״ווין ווין״ - גם טרנדי, גם חגיגי וגם פטריוטי, אבל זה מסתכם בכך. הגוון היסודי של הכחול הוא גם מאיר עיניים, וגם מיטיב ומחמיא כמעט לכל גוון עור וגוון שיער, כך שבכלל מדובר בלרקוד על כל החתונות… 


פריטים חדשים וטרנדיים בכחול ולבן שתמצאו באתר


כידוע, לא באנו רק לספר לכן על הטרנדים העדכניים ועל מה שקורה בעולם ובארץ, באנו לעבוד. אז ל מנת שתוכלו ליישם את הטרנד הכחול באופן הכי אופנתי ושיקי שיש, הנה כמה המלצות שוות במיוחד לפריטים מושלמים שנחתו לאחרונה באתר רזילי:


האחות הקולית של המכנסיים הטרנדיים: חולצת פסים בכחול לבן

סיפרנו פה לאחרונה על טרנד חזק לעונה - מכנסיים בפסים דקים של כחול ולבן, עם דיטייל קשירה או גומי במותניים, שאי אפשר לפספס בסביבה בזמן האחרון. אז באותו עניין, נביא לכן גם את האחות הקולית של המכנסיים במדוברים - חולצת פסים כחול לבן, שהמילה ״פאן״ קטנה עליה. מדובר בחולצה שכאילו נתפרה לחודשי האביב, הן מבחינת עובי וקלילות הבד והן מבחינת הגזרה והצבעים. החולצה בגזרת אוברסייז, כיאה למותג טו טון, שחרט ל דגלו בגדים בגזרה זו בלבד. כן, מה ששמעתן. חובבות הבגדים הגדולים מתבקשות לסור לכאן מיד. מאפיין נוסף של המותג הסופר קולי, הוא הבדים הצבעוניים, הקלילים והדקים של פריטי הלבוש שלהם. אבל נחזור רגע לחולצה המדוברת, שמצד אחד היא קלילה ורחבה, ומהצד השני יש לה שרוולים ארוכים וכתף שמוטה, והיא תלך נהדר עם מכנסיים קצרים בצבעים ניטרליים כמו בז׳ או חום וסנדלי עור בצבע דומה. מדובר בפיס.  


שמלה כחולה מושלמת לאירועי האביב והקיץ או למסיבת עצמאות סוערת 


טוב, מקוות שאתן יושבות כי השמלה הזו עלולה לגרום לחולשה קלה בגוף. מדובר בשמלה כחול רויאל עוצרת נשימה, שתהיה מושלמת הן לאירועי האביב והקיץ הקרובים, ועל אחת כמה וכמה למסיבת עצמאות אבל כזו של הביוקר. שמלת ״קלאוד״, מבית רזילי סטודיו, היא קודם כל בצבע כחול מהפנט, שמצד אחד אי אפשר להתעלם ממנו בסביבה (התכוננו להיות מסמר הערב), ומהצד השני, יש בה משהו סולידי ואפילו מרגיע. השמלה צמודה לאורך כל הגוף, היא נטולת שרוולים ומסכמת בצווארון גבוה, על גבול הגולף, והיא באורך מידי טרנדי. לאורך כל השמלה, הוספו כיווצים שהופכים אותה למחמיאה מאוד. כל שתצטרכו זה לאסוף את השיער יפה, להוסיף סנדלי עקב נאות, איפור קליל וביוש. 


סנדלי עקב לבנות שישלימו את הלוק הכחול 


להזכירכן, התכנסנו כאן כדי לדון בלוקים בכחול ולבן, אז אם הלכתן על השמלה מהסעיף הקודם או על לוק כחול אחר, הנה סנדלי עקב שישלימו את הלוק היטב. 

סנדלי עקב מדגם ״Paroo״, של המותג Dolce Vita, הן בדיוק מה שאתן זקוקות לו עם הלוקים האלה, וגם יבואו בטוב בהחלט באירועי הקיץ המפוארים, בהן תזדקקו להרמה, אבל נוחה יחסית. מדובר בסנדלים בצבע לבן, עם עקב לא נמוך אך גם לא מוגזם, ובעיקר העובי שלו אינו דק, מה שמאפשר להתהלך בהם ללא חשש. הם יהיו מושלמים עם השמלה שלעיל כאמור, אך אפילו עם ג׳ינס ישר ביציאה שגרתית יותר הם יעבדו מצוין. 


האחות הארוכה של החולצה המכופתרת: שמלה מכופתרת בפסים תכלת ולבן 


 שמלה מכופתרת היא אחת ההמצאות היותר פרקטיות וקוליות, במיוחד עבור כל המכורות לחולצות מכופתרות, המחפשות את החלופה הקלילה והאביבית לאלו. אז מצאנו אחת מושלמת - שמלה מכופתרת מדגם ״סימן״ של מותג הבית רזילי סטודיו, שתשחרר אתכן מהצורך למצוא מכנסיים מתאימים למכופתרת האלמותית. אז השמלה המכופתרת הזו מגיה בדוגמאת פסים בתכלת ולבן, בגזרת אוברסייז ועם מכפלות באורכים א-סימטריים מלפנים ומאחור. היא תהיה מושלמת ם כפכפי עור בצבע ניטרלי, תיק אוברסייז, שיער אסוף ומשקפי שמש. אבל זה לא הכל - היא מגיעה גם בשחור וגם בלבן, בקיצור - התכוננו להתמכר, מדובר בסטייל של העולמות.

 חשבנו על הכל: אולסטאר בצבע תכלת 


שלא תגידו שלא דואגים לכן כאן, חשבנו על הכל, וכן, גם על נעלי אולסטאר שימשו אתכן עוד הרבה אחרי שיום העצמאות יחלוף. מדובר באולסטאר גבוהות בצבע תכלת, בדגם יוצא דופן, מלא בשיק ואפילו כזה שירים לכן, ליטרלי, מאחר והוא מצויד בסוליית פלטפורמה עבה ומגביהה. נעלי קונברס מדגם Run Star Legacy משלבות בתוכן את העיצוב הקלאסי המבוקש - דגם הצ'אק טיילור האייקוני, יחד עם אלמנטים טרנדיים וחדשניים. גפת הנעליים בצבע תכלת היסטרי, ואילו הסוליה הצ׳אנקית, הנוחה והמגביה, נושאת את לוגו המותג. בקיצור, קשה לפספס עם הנעליים האלה, וגם יהיה די קשה לפספס אתכן… עם מה הן יתאימו - עם מה לא? ג׳ינס וטי שירט, חצאית מיני וטי שירט, שמלת קיץ בייסיק ואפילו מכנסיים מחויטים בצבעים בהירים, לרבות לבן, ורוד בהיר ובז׳, יחד עם קרופ טופ.