חיכינו לזה: 4 שמלות ערב במבצע - בדיוק בזמן לאירועי הקיץ

בתקופת הסייל, כשהמחירים יורדים, ניתן למצוא שמלות אלגנטיות, שיקיות ומתוחכמות שגם מתאימות לתקציב שלכן, מה שהופך למהלך נכון ומבורך מבחינה כלכלית. כמה המלצות לשמלות ערב בסגנונות שונים 


מכירות את האמרה ״דברים טובים מצפים לאלו המחכים בסבלנות…״? לא? בכל מקרה, ההמתנה לרגע בו מוצעות שמלות ערב במבצע ובמחירים מוזלים, היא תמיד החלטה נבונה, וזאת מכמה סיבות. ראשית, רכישת שמלות ערב בדרך כלל כרוכה בהשקעה כלכלית משמעותית, והמתנה להנחות מאפשרת לנו לחסוך באופן משמעותי, זאת מבלי להתפשר על הסטייל המדויק שרציני, או חשוב יותר - על האיכות.

בתקופת הסייל, כשהמחירים יורדים, ניתן למצוא שמלות אלגנטיות, שיקיות ומתוחכמות שמתאימות לתקציב שלכן, מה שהופך למהלך נכון ומבורך מבחינה כלכלית. בנוסף, ההמתנה להנחות, מספקת את ההזדמנות לבחון מגוון רחב יותר של אפשרויות. כאשר קולקציות חדשות מגיעות, הפריטים מאלו שקדמו להן מוצעים לעתים קרובות בסייל, מה שמאפשר גישה למבחר רחב יותר של עיצובים, דגמים וצבעים. באופן זה, תוכלו למצוא שמלה שבאמת תואמת את הסגנון וההעדפות האישיות של כל אחת ואחת.

כמו כן, ההמתנה למחירים מוזלים יכולה להיות מהלך אסטרטגי נכון, במקרה שמחכות אצלכן הזמנות לאירועים שיתקיימו רק בעוד כמה חודשים. במקרה כזה, יש לכן ״אוויר״ ויותר סבלנות לחכות עד שייכנסו לקטגוריית הסייל הדגמים שכבר סימנתן ביניכן לבין עצמכן, ולהפציץ איתם באירוע שיתקיים בסוף הקיץ ואולי אף בתחילת הסתיו. בישראל יש לא מעט כאלה.


4 המלצות רותחות על שמלות ערב בסייל

1 הפנסי: שמלה שחורה עם פאייטים של סבינה מוסייב

החלטנו שבא לנו להתחיל בהכי חזק שלנו (ואז להגביר?), וללכת על שמלת ערב שהיא גם קלאסיקה אבל גם אי אפשר לטעות איתה בקטע של הוד והדר. כן היא מפוארת בדיוק כמו שהמעצבת סבינה מוסייב יודעת לעשות הכי טוב. מדובר בשמלה מדגם ״מילי״, ובאמת שאי אפשר לטעות כאן. שמלת מקסי, עם כתפיות דקיקות שמצטלבות מאחור בשלל איקסים יפיפיים. מקדימה העיצוב נקי למדי, אך מאחור הפתעה גדולה עם האיקסים שיוצרים מחשוף גב מטריף חושים. השמלה עשויה מבד מעוטר פאייטים מצנצנצים ועל כן תתאים רק לאירועי ערב המצדיקים פצצה שכזו. לא לבעלות לב חלש. השמלה מגיעה גם בצבע חום זהוב, אבל אם תשאלו אותנו - מלכת הלילה בצבע שחור איט איז. איך לאבזר את השמלה? ובכן, תצטרכו בעיקר לא להפריע ולא לקלקל, או במילים אחרות, כמה שפחות עניינים ותוספות, כך יהיה טוב יותר. נסו לשמור על לוק מינימליסטי ונקי, הן באיפור, הן בשיער (מומלץ לאסוף בקפידה) והן בנעליים. תיק קלאצ׳ קטן, ללא דיטיילס מיותרים ואם מתעקשות אז עגילים קטנים וצמודים ישלימו את הלוק הנסיכותי. 


2 התעלפנו על הצבע: שמלת וואן שולדר בצבע חמרה

מודות, יש לנו חולשה לצבע הזה, שנכנס חזק לעניינים הקיץ - צבע חמרה עם טאצ׳ מעושן כזה, טיפה אוריינטלי, וכל כך מתאים לאקלים הישראלי. אז אי אפשר להאשים אותנו שכשמצאנו שמלה שהיא גם בצבע הזה וגם בגזרת וואן שולדר מחמיאה וסקסית, לא יכולנו להישאר אדישות. הכוונה היא לשמלה מדגם ״רודאו״ של Razili X Noritamy. מותג שגם אליו יש לנו חולשה, לא מכחישות. מדובר בשמלת וואן שולדר בגזרת מקסי, מבד מבריק עם אפיל ״סאטני״ שגם הוא מאוד חזק הקיץ. השמלה בגזרה קלילה ומתפנפת, ואם לוקחות בחשבון גם את הצבע הקליל והדיטייל המשגע של כתפיית החבל שחוברה לה, נקבל שמלה שגם בהחלט תתאים לאירוע צהריים, לרבות חתונה. גם כאן, פליז אל תגזימו אם הסטיילינג. השמלה הזו באמת לא זקוקה ליותר מדי. שיער אסוף בקוקו נמוך יבוא פה טוב, עגילי חישוב עבים בזהב וסנדלי עור עדינות, אפשר אפילו שטוחות אם מדובר באירוע לאור יום. התאהבנו. 


3 הכי קארי בראדשו: שמלת סאטן של משכית


זוהי קריאה נרגשת לכל מי שחובבת משכית שמלות אבל לא תמיד מרשה לעצמה ללכת על כל הקופה, תרתי משמע. שמלת ״קרי״, שלא סתם נקראה בשם זה, מוצעת כרגע במחיר של 20% הנחה, וזהו עניין משמעותי במיוחד כשמדובר במחירים של שמלות ערב מבית האופנה האלמותי. אז נחזור לקארי בראדשו, אהובתנו משכבר הימים, כלומר מהניינטיז. שמלת ״קרי״ עוצבה בהשראת דמות העיתונאית הניו יורקית עטורת הסטייל והמחזרים. השמלה באורך מקסי, ומצוידת בכתפיות קשירה דקיקות ושרוכי קשירה שניתן לכרוך סביב המותניים בדרכים שונות. היא עשויה מבד סאטן מבריק, בצבע תכלת אפרפר, והיא תהיה מה שתרצו שתהיה - עם סנדלים עם עקב נמוך תהיה מושלמת לאירוע צהריים ועם נעלי עקב, איפור, שיער ותכשיטים יותר פנסי, היא תהיה וואוו גם לערב. 


4 תתאים גם לערב וגם לצהריים: שמלת מעטפת של דנה סידי


אם כבר עסקינן בחיסכון הכלכלי שאנחנו מרוויחות כשאנחנו ממתינות לסייל, למה שלא ניקח את זה עוד צעד קדימה? הרעיון הוא לקנות פריטים שנעשה בהם כמה שיותר שימושים, למשל שמלה שיכולה לשרת אותנו גם לאירוע ערב וגם לאירוע צהריים, בדיוק עונה להגדרה. אז הנה אחת כזאת, שמלה מדגם ״סשה״ של המעצבת דנה סידי, שאין לתאר כמה אנחנו נמשכות לעיצובים שלה, במיוחד כשמדובר בשמלות ערב מדויקות. אז הפעם מדובר בשמלת מעטפת שכולה קלילות קיצית. גם הגזרה וגם הצבע פשוט עשו לנו טוב על הלב. מדובר בשמלה באורך מידי, בסגנון ספרדי עם מלמלות מתפנפות בסיומת פפלום, המופיעה גם על השרוולים הקצרים וגם בשולי השמלה עצמה. השמלה נסגרת באמצעות חגורת קשירה במותן, כך שהיא ניתנת להתאמה מדויקת למידת הגוף של כל אחת. אה רגע, ולא דיבנרו על הצבע המטריף - תכלת מאיר עיניים שפשוט עושה שמח וקל. סנדלים בגוון בהיר וניטרלי, כמו ניוד או קאמל, שיער אסוף ברישול, או פזור בכיף, איפור עדין, עגילי חישוק עם נוכחות וקיבלתן את הלוק המוצלח ביותר לאירוע קיץ כיפי.