חליפת מכנסיים בצבע בז׳ או וסט לבן: לוקים לחג השבועות

הצבעים הבהירים הם סופר טרנדיים הקיץ הזה, אבל בניגוד לשנים קודמות, בהן ראינו אותם בעיקר בפריטים בסגנון בוהו-שיק, כעת הם פוגשים אותנו בעיצובים יותר אורבניים, ואפילו כאלו שעונים להגדרה ״סטריט וור״

החג הכי יפה, רומנטי וקיצי כבר מגיע, החג שכולו צבעים בהירים, לרבות לבן, פרחים, נצרים, פירות וגבינות, ובקיצור - החג הזה שקצת מאפשר לנו לחיות בסרט, ולצאת אל הכרמים. או לפחות למקומות שהתחפשו לכרמים או לארוחת חג באווירה כפרית, וללבוש בגדים קלילים ונעימים, בצבעים המחמיאים לשיזוף הראשון של הקיץ, ואם אפשר - כאלו שיהיו רלוונטיים להמשך העונה.

למרבה המזל, הצבעים הבהירים הם גם סופר טרנדיים הקיץ הזה, אבל בניגוד לשנים קודמות, בהן ראינו אותם בעיקר בפריטים בסגנון בוהו-שיק, כמו שמלות בסטייל כפרי ועוד, היום הם פוגשים אותנו בעיצובים יותר אורבניים, ואפילו כאלו שעונים להגדרה ״סטריט וור״. הכוונה, למשל לחליפות מכנסיים לנשים בצבעים בהירים וניטרליים כמו לבן, בז׳ ושמנת, שבהחלט יתאימו גם ללבישה יומיומית לעבודה או בהקשר אחר, אפילו ליציאה קיצית בערב. 


עוד פריטים טרנדיים שלגמרי אפשר לקחת אותם לחג השבועות הם וסטים בצבעים בהירים, חולצות סריג שגם הן חזקות בעניינים בדיוק בתפר הזה שבין האביב לקיץ, וגם החולצה המכופתרת הלבנה האלמותית, שלנצח תלך איתנו באשר נלך. בקיצור, השנה אין צורך של ממש להתחדש בפריט כפרי לבן לחג השבועות, אלא שאפשר ורצוי ללבוש פריט בסגנון טרנדי, שנוכל ללבוש בעוד הזדמנויות. כמו שאנחנו אוהבות. 


חדשים מהאתר: פריטים בצבעים בהירים שיתאימו לחג וגם הרבה אחר כך


בתוך שלל הפריטים המהממים שנחתו במסגרת הדרופ האחרון באתר רזילי, שלפנו עבורכן את אלו שגם יתאימו לחג, אבל ממש יתאימו, וגם תחרשו עליהם עוד המון אחר כך. כידוע, קשה לנו עם בזבוז, עם בחירות שאינן פרקטיות ועם פריטים שהם one-trick pony, כלומר מתאימים לסיטואציות מאוד מסוימות ולכן נשארים מיותמים בארון רוב הזמן. אז כפי שהבנתן - זה לא הסיפור כאן. הנה כמה מהפריטים המצטיינים, הטרנדים וההכי לבישים שיש:


הקיץ הזה תלבשי וסט לבן


הוסטים פרצו אל חיינו בקיץ שעבר והם באים כל כך בטוב, עד שהחלטנו להשאיר אותם בסביבה בינתיים, ואולי אפילו יותר מתמיד. היופי בפריט הזה שמצד אחד הוא קליל ונוח, ממש כמו גופיה מאווררת לקיץ, ומהצד השני, יש בו משהו אלגנטי, מחויט ואסוף, עם טאץ׳ גברי שמוסיף לו תחכום ושיק. אז אם כבר וסטים וקיץ, מתבקש שנלך על וסט לבן. מצאנו את האחד המושלם, אגב - וסט מדגם ״מטאל״ של רזילי סטודיו, הוא כל מה שאנחנו מחפשות בחלק עליון בקיץ - הוא עשוי 100% כותנה, הוא בגזרה מעט משוחררת והכי חשוב - הוא לבן. פאן במקסימום. כאילו כל זה לא מספיק, הוא גם סופר ורסטילי ותוכלו לגמרי להחליט לאיזו סיטואציה אתן לוקחות אותו. למשל, אם מדובר בלוק קלאסי לחג השבועות, כמובן שתחברו אותו עם מכנסיים תואמים בצבע לבן, ארוכים או בגזרת ברמודה. אם מדובר על לוק יותר קז׳ואל , הוא יהיה נפלא עם ג׳ינס, כתחליף לבוש ואלגנטי יותר לטי שירט הלבנה הנצחית. גם אם בא לכן על לוק מעט יותר דרמטי, ליציאה, תוכלו בהחלט ללבוש אותו בצירוף עם מכנסיים מחויטים בגזרת סיגר, בצבע שחור, יחד עם נעלי עקב, שיער אסוף ומעט תכשיטים מזהב, זה יהיה מושלם. 


במקום בוהו שיק - חולצת סריג בסגנון וינטג׳


אז כבר דובר על כף שאת שמלות החג הכפריות והמתנפנפות יחליפו השנה פריטים בסגנון מעט יותר אורבני. אבל כאן יש המלצה על פריט שהוא איפשהו בין לבין. חולצת סריג מכופתרת מדגם ״קאלה״ של רזילי סטודיו, היא קצת סבנטיז וקצת בוהו, אבל יש בה גם נגיעות של לוק אורבני. החולצה, בצבע קרם, היא מסוג הפריטים שתפורים על החג. בד הסריג המחורר, עם דוגמת המשבצות המשגעת, הכפתורים הגדולים בחזית והצווארון המתקפל, מוסיפים לה טאצ׳ רומנטי ממש. יחד עם מכנסי ברמודה בצבע לבן, חום או בז׳, וסנדלי עור שטוחים בגוון טבעי, היא תהיה מושלמת לחג השבועות. בהמשך, היא תשתדך מעולה עם ג׳ינס גבוה בגזרה ישרה או צרה וכפכפי מיולז, או למשרד - עם מכנסיים מחויטים בגזרת גזר וכפכפי עקב טרנדיים. כך או כך, מדובר בפיס של ממש. 


בוננזה לחג ולהמשך: אוברול לבן סופר שיקי


לפעמים, החג הוא רק תירוץ… לקנות פריטים לבנים שכבר מזמן חשקה נפשנו. 

אוברול לבן הוא מסוג הדברים שפשוט קשה לעמוד בפניהם, במיוחד כשמדובר בדגם ״פרנסיס״, שעוצב בשיתוף הפעולה בין המותג המעולה ג'ולייט לבין רזילי. האוברול הזה הוא כולו קלילות - מכנסיים קצרים, שרוולים קצרים, צווארון וכפתרה נסתרת. ברור שתוכלו ללבוש אותו לחג - יחד עם נעלי עור בגוון טבעי כמו חום, בז׳ או ניוד, וחוצמזה לא תצטרכו הרבה. אבל יותר מזה, אתן הולכות לחרוש לו ת׳צורה גם בכל הזדמנות אחרת - לעבודה, יחד עם כפכפי עור שחורות ותיק שחור גדול, לסידורים ושוטטות בעיר, עם סניקרס ותיק במראה ספורטיבי. בקיצור, לא חסר. אין ספק שהפריט הזה יראה אור יום, והרבה ממנו.

תתאים להכל - שמלה מכופתרת לבנה


בדומה לאוברול מהסעיף הקודם, עם שמלה מכופתרת די קשה לטעות. מדובר בפריט שהשיק הנונשלנטי פשוט נוטף ממנו, באפס מאמץ. שמלה מכופתרת מדגם ״סימן״ היא האחת שתלך איתך שנים קדימה, ותמיד תמיד תהיה בעניינים. מדובר בפיס שהוא ממש הגרסה ה״שמלתית״ לחולצה המכופתרת הלבנה. השמלה בגזרת אוברסייז עם סיומת א-סימטרית מקדימה ומאחור. לחג השבועות, חברו אותה עם סנדלים או כפכפי עור חומים ושיער פזור, ולכל הזדמנות אחרת, נעליים ייצוגיות יותר בצבע שחור ושיער אסוף יצרו לוק רציני יותר.