חצאית סאטן ונעלי סניקרס: לוקים מושלמים לחופשה אורבנית בחגים

אורזות לחופשת סתיו בחו״ל? כך תמצאו את האיזון הנכון בין סטייל שיגרום לכן להרגיש טוב, לבין נוחות מקסימלית התומכת שיטוטים תכופים ברחובות העיר


תקופת החגים מתקרבת אלינו בצעדי ענק, ורבות מאיתנו מתכננות לנצל את ימי החופש הרבים לטובת חופשה אורבנית בחו״ל. במדינות רבות באירופה ובארה״ב, התקופה של אמצע ספטמבר ואילך כבר נחשבת לסתיו, ובניגוד לישראל, שם הדבר באמת בא לידי ביטוי בטמפרטורות שמתחילות לרדת. אם אתן צפויות להסתובב באחת הערים האירופאיות או האמריקאיות בתקופה הזו, חשוב להיערך נכון מבחינת הפריטים שאתן אורזות במזוודה. חשוב שהבגדים יהיו כאלו שניתן לעשות באמצעותם אדפטציות לתנאי מזג אוויר משתנים. כמו תמיד, חשוב למצוא את האיזון הנכון בין סטייל שיגרום לכן להרגיש טוב, לבין נוחות מקסימלית, התומכת שיטוטים תכופים בסמטאות העיר, תוך התחשבות גם באקלים המשתנה. נשמע מסובך? לא בהכרח.

בעונות המעבר - שכבות הן החברות הכי טובות שלכן

בעונות המעבר, שכבות מתפקדות כחברות הכי טובות שלכן. מומלץ לארוז פריטים מגוונים כמו ג׳קטים קלים, קרדיגנים וחולצות עם שרוולים ארוכים, בצבעים ניטרלים, שתוכלו לעשות ביניהם ״מיקס אנד מאצ׳״ בקלות. כמו כן, מומלץ לבחור בבדים נושמים, שניתן ללבוש מעל הבגד מבלי שאלו יוסיפו יותר מדי נפח. ג'קט או מעיל שיקי אך פונקציונלי הוא מאסט, רצוי כזה שיהיה עמיד במים, למקרה של טפטוף.

כמו כן, מכנסי ג'ינס או מכנסיים מחויטים בצבע כהה עשוים להיות בחירה מצוינת, מכיוון שהם ניטרלים מבחינת שילובים וגם תמיד נראים טוב, בהנחה שבחרתן את הזוג הנכון. אל תשכחו לארוז כמה זוגות נעלי הליכה נוחות ובמיוחד נעלי סניקרס שיתמכו בימים ארוכים על הרגליים, והוסיפו גם זוג אחד נעלי עקב או מגפוני עקב בסטייל יותר ״פנסי״ ליציאות בערב.

שיטוט אינסופי בעיר: הצעות ללוקים שהם גם נוחים וגם סטייל

אוברול שחור: יהיה מה שתרצו שיהיה

יש לכן בערך כל סיבה אפשרית להכניס אוברול שחור אחד למזוודה. קודם כל, מדובר ב- וואן פיס שסוגר לכן את הפינה גם של חלק עליון וגם של חלק תחתון ואי לכך הוא חוסך המון מקום. שנית, מדובר בפריט שאפשר לעשות בו כל אשר עולה על רוחנו, כלומר הוא כה ניטרלי וורסטילי (ובמיוחד האחד שתיכף נדבר עליו), עד שהוא יכול לשמש אתכן גם ליום וגם לערב, ותוכלו למחזר אותו חופשי במהלך החופשה. ווין ווין לחלוטין.


בשביל הקסם הבא, כל שתצטרכו הוא לארוז את האוברול מדגם ״נורת׳״ של רזילי סטודיו. מדובר באוברול באורך קצר בגזרת מעטפת, המצויד בחגורת קשירה מחמיאה במותן. בד הסאטן המבריק קלות שממנו הוא עשוי, משדרג את המראה שלו עם גימור גלאמי יותר, והוא קליל ונעים שאין דברים כאלה. ועכשיו לחלק הטוב ביותר פה - האוברול הזה יהיה מה שתרצו. בא לכן על לוק קזו׳אל נוח שאפשר לחרוש איתו את העיר בכיף? הוסיפו לו סניקרס נמוכות במראה מעודן, תיק אוברסייז ומשקפי שמש. חשקה נפשכן בלוק ערב? נעלי עקב, תיק קלאצ׳ קטן, איפור-שיער, תכשיטים ויש לכן את זה. 


עוד לוק יומיומי אבל בסטייל: חצאית מידי מסאטן וסניקרס

אוקיי, יכול להיות שאתן מתחילות להבין את הראש שלנו ואת חוט השני העובר בין ההצעות לאריזה לחו״ל. המשותף בין הרעיונות הוא שכולם פריטים שאפשר לקחת אותם, באמצעות סטיילינג שונה ומעט טאצ׳-אפים, לכיוונים שונים לחלוטין של יום וערב. כאלו אנחנו, יעילות. אז ההצעה הבאה היא ללוק סופר שיקי, נוח וכיפי, באמצעות פריט אחד - חצאית סאטן שאפשר לשדרג או לשנמך (אבל בקטע טוב) לפי הצורך.

אז הרעיון הוא כזה: חצאית מידי מדגם ״נעמי״ של המעצבת האהובה דנה סידי, היא לא רק הפיס המושלם לארון, בין שמדובר בקיץ או בסתיו, מה גם שהיא מוצעת כרגע במחיר שווה שאין דברים כאלה. מדובר בחצאית באורך מידי, עשויה בד סאטן מבריק, בצבע מטריף שהוא מעין טורקיז בהיר חלומי, ואם כל זה לא מספיק אז היא גם נוחה בטירוף, הודות לגומי שהוסף לה ככה בנונשלנטיות במותן.

למה החצאית הזאת תבוא מדהים בחופשה אורבנית? פשוט מאוד - ביום, תוכלו לצוות לה חולצת טי שירט בייסיק בגזרה בינונית, כלומר לא צמודה, ולטחוב את שוליה בחצאית. יחד עם נעלי סניקרס דוגמת אדידס סמבה ותיק אוברסייז במראה ספורטיבי, יתקבל פה לוק של השמחות. גם סטייל של העולמות וגם נוחות חלומית. מה עוד אפשר לבקש? 


כמובן, אם תרצו לקחת אותה לערב, תוכלו לעשות זאת בקלות יתרה - טופ קטן, בלייזר שחור אוברסייז ונעלי עקב, ויש לכן לוק ערב מהודר ומהמם ברמות. 


טובה בארון - טובה במזוודה: שמלת מיני שחורה היא עולם

בתכלס כשחושבות על זה, הפריטים הכי שימושיים בארון הם אלו שצריכים להיכנס למזוודה גם בחופשה אורבנית. כל פריטי הבייסיק ופריטי הערב שאנחנו משתמשות בהם הכי הרבה בארץ, ישרתו אותנו נאמנה בכל עיר אחרת בעולם. אז הנה דוגמא לפריט נוסף שתמיד בא בטוב. שמלת מיני שחורה, שגם היא ניתנת לאדפטציות ולשינויים בהתאם לצורך. בגדים שחורים ובמיוחד שמלות קטנות שחורות, הן ממש קנבס ריק שאפשר לעשות בו מה שנרצה, באמצעות שינוי בנעליים, בג׳קט וכמובן באקססוריז כמו תיקים ותכשיטים. 


אם כן, הנה המלצה לשמלת מיני שחורה מדויקת ואלגנטית, שפשוט תמיד באה בטוב. מדובר בשמלה של המותג Mother Ofall, מדגם ״לידיה״. השמלה באורך מיני חושף רגליים, כאשר החלק העליון שלה בגזרת גופייה צמודה, עם כתפיים רחבות, צווארון סגור, ודיטייל קטן-גדול של  חיתוך מפותל במכפלת. תוכלו לחרוש על השמלה הזו בכל יציאה בערב, ואילו ליומיום, תוכלו לשלב אותה עם מגפונים עם עקב נמוך וג׳קט קליל או בלייזר אוברסייז. פשוט יש לה את זה.