טי שירט אוברסייז ושמלת טי שירט: 5 סוגי בייסיק שצריכים להיות במלתחה

דווקא כשמדובר בפריטי בסיס כמו טי שירט לבנה, שמלות בייסיק וכדומה, חשוב מאוד להקפיד על האיכות. מהם הפריטים שחייבים להיות בארון הקיצי שלכן ואיך לובשים אותם?

אנחנו לגמרי בעד לבסס את מלתחת הבגדים על פריטי בייסיק שווים, למעשה, זו הדרך הנכונה, אם לא היחידה, לבנות מלתחה, זו דעתנו. עם זאת, צריך לדעת לבחור נכון. דווקא כשמדובר בפריטי בסיס כמו טי שירט לבנה, שמלות בייסיק וכדומה, חשוב מאוד להקפיד על האיכות. במיוחד כשמדובר בפריטים שהם למעשה פשוטים ובסיסיים, אם הם לא יהיו מוקפדים, אנחנו עלולות קצת לפספס את המטרה ולהיראות פחות טוב. סיבה נוספת להשקיע בפריטי בייסיק איכותיים, היא פשוט כי אלו הם הבגדים הכי ״נחרשים״ בארון, וחשוב שהם יחזיקו מעמד ויראו כחדשים גם לאחר שימושים רבים. מהבחינה הזו, לס איז מור - עדיף לאמץ כמות קטנה אך מדויקת של פריטי בסיס טובים ועמידים, גם מבחינה אקולוגית וגם מבחינה כלכלית.

אם כן, כדאי להצטייד במספר מצומצם של פריטי בייסיק מוקפדים כמו טי שירט מעצבים, גופיות באיכות טובה ושמלות בייסיק שישרתו אותנו נאמנה לאורך כל הקיץ, ובשאיפה, גם בקיץ שלאחריו. 


המותג שיודע לעשות בייסיק ביי דה בוק


אם אתן רוצות ללכת על בטוח, ולרכוש פריטי בייסיק שהם איכותיים ועמידים, באחריות, אין פה מה להסתבך - המותג TERRA, שמככב באתר רזילי, יספק לכן קשת של טי שירטס, גופיות ושמלות, העונות בדיוק על ההגדרה ועל הדרישות מבגד בסיסי שווה. בדרופ האחרון שנחת באתר, תמצאו שלל טי שירטס קלאסיות בצבעוניות מתונה, ובעיקר לבן, קרם ושחור, לצד גופיות מדויקות ובסיסיות, בצבעוניות דומה ואף שמלות שיתאימו בדיוק לקיץ הנוכחי, כאשר חלק מהן, על אף ה״בייסיקיות״ שלהן, יכולות אפילו להילבש לאירוע - הכל עניין של שילובים. 


פריטי בייסיק שהם מאסט בכל מלתחה


1 טי שירט לבנה איכותית 


כל מלתחה חכמה, שלא לומר מלתחת קפסולה, כלומר אוסף של מספר פריטי לבוש מצומצם וורסטילי, שניתן לעשות בו שילובים רבים ושונים, מתחילה מטי שירט לבנה איכותית. המלצת הבית: טי שירט מדגם ״וניס״ של TERRA, שמגיעה בגזרה רחבה, אך לא מדי, עם מפתח צוואר עגול ומדויק, ושרוולים קצרים. היא עשויה שילוב של בד פשתן טבעי ונעים, וכותנה איכותית - בדיוק הרכב הבד שאתן צריכות בקיץ הישראלי. נושם, קליל ומרחף על הגוף. 


הצעות לשילובים עם טי שירט לבנה:

לעבודה - עם מכנסיים מחויטים


בהחלט ניתן ללבוש טי שירט כחלק מאאוטפיט מוקפד למשרד, הכל עניין של שילוב נכון. שילוב של טי שירט לבנה עם מכנסיים מחוטים בגזרה גבוהה וצרה (״סלים״) באורך קרופ, יחד עם נעלי עקב או נעלי לאופרס (מוקסינים), וחגורת עור עם אבזם מוזהב או כסוף, ייצור לוק קלאסי ואלגנטי, שתמיד רלוונטי. 


קז׳ואל - עם מכנסי ברמודה בגוון טבעי וחגורה דקה


לוק קיצי שגם הוא כבר סוג של קלאסיקה: שילוב של טי שירט לבנה, או טי שירט בצבע קרם, יחד עם מכני ברמודה בגוון טבעי, כמו חום או ניוד וחגורת עור חומה דקה. תוספת של סנדלים או כפכפי עור בגוון טבעי וניטרלי, איפור עדין ותכשיטי זהב, תתקבל בברכה.


ליציאה - עם חצאית מיני מבד מבריק או נוצץ


הופה, את זה לא ראיתן מגיע - לוק יציאה נוץ עם טי שירט? הו כן, בהחלט. שילוב של הטי שירט הלבנה הקלאסית, יחד עם חצאית מיני מבד ״גלאם״ כמו לורקס מנצנץ או סאטן מבריק, שמאוד טרנדי העונה, ונעלי עקב, יצור לוק מתוחכם, זוהר ומחמיא מאוד. שיער אסוף בקפידה מתבקש פה. 


2 טי שירט אוברסייז - מושלמת לקיץ הישראלי

עוד פריט שהוא פשוט חובה חובה חובה בקיץ הישראלי הוא טי שירט אוברסייז, ובבקשה, תפסיקו לעקוץ את אלו של בן הזוג, הוא יודה לכן. המלצת הבית היא על טי שירט מדגם ״נומרו 6״ של Terra, שמצד אחד היא רחבה ומשוחררת, ומהצד השני, הוסף לה דיטייל שהופך אותה למאוד נשית - צווארון וי מכוסה בבד שקוף. אם חיפשתן טי שירט עם טוויסט - זו האחת. 


עם מה ללבוש טי שירט אוברסייז? 


כלל האצבע בבגדים בגזרת אוברסייז, הוא שיש לאזן אותם באמצעות פריט לבוש צמוד או מינימליסטי. הדרך הנוחה והיפה ללבוש טי שירט אוברסייז בקיץ, היא פשוט יחד עם טייץ קצר, בגזרת בייקר. יחד עם סנדלים בסגנון סנדלי שורש, שגם הם שיא הטרנד העונה וכובע מצחיה ספורטיבי, יתקבל לוק קז׳ואל הכי קולי בסביבה. 


3 שמלת טי שירט - סוגרת לכן את כל הפינות 


זו טי שירט? זו שמלה? זו שמלת טי שירט שסוגרת לכן את כל הפינות. וואן פיס לכל אלו שלא הצליחו לבחור בין חולצה לשמלה. ותשמעו לנו - מדובר בפיס של העולמות. לא תוכלו להניח אותה בקיץ הזה. שמלת טי שירט מדגם ״פאלם״ של Terra היא כל השיק שיכול להיות בפריט בייסיק מדויק. החלק העליון שלה הוא ממש בגזרת טי שירט, רק שהוא נמשך עד למטה, באורך מקסי, ומצויד גם בשסע שמוסיף המון קלילות. השמלה, שעשויה 100% כותנה, היא הדבר הכי נעים בסביבה, והיא התשובה לכל השאלות, במיוחד לשאלה - מה ללבוש היום? היא מגיעה בשחור, כתום משגע, והפייבוריט שלנו - בספים שחור-לבן. אין סטייל כזה.

הצעות לסטיילינג:


אין פה מה להסתבך, התייחסו לשמלה הזו ממש כמו לטי שירט, באווירה קז׳ואלית ובסיסית - שדכו לה נעלי סניקרס במראה מעודן, או כפכפי עור בסגנון נקי ומינימליסטי, תיק אוברסייז, ושיער אסוף בקוקו נמוך, שקצת יפחית מהדרמה של השמלה הארוכה. באמת שאי אפשר לטעות כאן.