טי שירט לבנה וג׳ינס סטרייט: 5 פריטים על זמניים שתמצאו במחירי סייל

טרנדים באים וחולפים, ולעתים חוזרים שוב, אבל בגדול לא מדובר בעניין יציב שאפשר לסמוך עליו. לעומת זאת, קלאסיקות כמו טי שירט לבנה איכותית, ג׳ינס טוב ותיק יד אמין, הן מהסוג שאיתנו פה לנצח. כמה הצעות קונקרטיות לפריטי חרישה שכרגע בהנחה באתר רזילי


כולנו יודעות, משכבר הימים, שבפריטי בייסיק איכותיים וטובים שווה להשקיע. הסיבה ברורה לחלוטין, הרי שנשתמש בהם שוב ושוב, ושוב, וכדאי שיהיו מספיק עמידים כדי להמשיך ולהיראות טוב, ולהיות תקינים לשימוש לאורך שנים. טרנדים באים וחולפים, לעתים חוזרים שוב, אבל בגדול לא מדובר בעניין יציב שאפשר לסמוך עליו… לעומת זאת, קלאסיקות כמו טי שירט לבנה איכותית, ג׳ינס טוב ותיק יד אמין, הן מהסוג שאיתנו פה לנצח. 


אם כך, ברור ששווה להשקיע בפריטים על זמניים שיהיו רלוונטים לשנים, אם לא לכל החיים, ונחרוש עליהם שחבל על הזמן. אבל מה אם נגיד לכן שכעת ניתן להשיג את כל אלו במחירים משתלמים במיוחד? חלום של ממש. 


סייל הקיץ של רזילי משתלם במיוחד הפעם

למקרה שנרדמתן בשמירה, נבשר לכן כי הסייל הגדול של הקיץ באתר יצא לדרך זה מכבר, והוא סופר משתלם השנה. תמצאו בקטגורייה הזו פריטים איכותיים של טובי המותגים, בהנחות של 20-40% וזו חגיגה של ממש. היופי הוא, שלא רק פריטים טרנדיים כמו מכנסיים מחויטים רחבים ווסטים מהממים מחכים לכן שם, אלא גם פריטים קלאסיים ופריטי בייסיק אלמותיים, באיכות ללא פשרות. בקיצור, על זה מדברים כשאומרים ״להנות מכל העולמות״ - גם פריט חרישה סופר איכותי וגם במחיר סייל. התגשמות החלומות כולם. 


5 פריטי מאסט שתמצאו כרגע בקטגוריית הסייל


1 טי שירט לבנה באורך מדויק

אז כבר דובר על כך שטי שירט לבנה היא הבסיס של הבסיס וכל אחת חייבת לפחות אחת כזאת בארון. כמו כן, תמיד טוב להתחדש בעוד אחת מהניילונים, מאחר ואיך שלא נסובב את זה, הלבן של היום הוא לא הלבן של פעם והכביסות עושות את שלהן. ההמלצה שלנו להפעם היא טי שירט באורך פחות שגרתי - אורך קרופ, שמתאימה בול לקיץ הישראלי, כשחם מדי להכניס חולצה למכנסיים. אז טי שירט קרופ של מותג הבית - רזילי סטודיו, היא בול מה שאתן צריכות עם מכנסיים קצרים, עם חצאית מיני או מידי או אפילו עם טייץ בייקר, לספורטיביות שבינינו. מדובר בחולצה עם מפתח צוואר עגול ושרוולים קצרים (הכי קלאסי שיש), רק האורך, כאמור, הוא הטוויסט החיובי מאוד בעלילה. לא רק שוליה של הטי שירט נקצצו, מה גם שהמחיר נקצץ ב-30%, כך שכרגע באמת לא נצליח למצוא שום סיבה להשאיר אותה שם. 


2 השורטס של מבינות העניין: מכנסי ברמודה

מגיע שלב בחיים שכבר לא קול ללכת עם שורטס. לא שזה לא מחמיא, אלא פחות אלגנטי וגם פחות פונקציונלי, במיוחד עבור אלו החמושות בילדים קטנים אחר הצהריים, וצריכות לרדוף אחריהם בגינות, תוך התכופפות תכופה. פשוט פחות נוח ופחות מתאים. הו, כאן נכנסים לתמונה מכנסי הברמודה שנותנים מענה מדויק ומושלם למכנסיים הקצרצרים שאולי פעם התאימו יותר. האורך מדויק, השיק אירופאי והנוחות בול. מותג הבייסיקים האיכותיים והמדויקים twotone סיפק לנו העונה מכנסי ברמודה מושלמים מדגם ״רוברט״. הם קלילים, נעימים, מצוידים בשרוך קשירה שמוסיף להם נופך ספורטיבי והם יתאימו עם כל טי שירט או גופיית בייסיק שתחברו להם. המכנסיים המוצעים כעת בהנחה מכובדת של 20%, מגיעים בשחור, לבן וחמרה. תארזו לנו לקחת. את כולם. 


3 קלאסיקה של ג׳ינס: גזרת סטרייט


סקיני? לא ברור מה יעלה בגורלנו בחורף הקרוב, ווייד לג? טרנד שאנחנו אוהבות, ואפילו מאוד, אבל גם עתידו לוטה בערפל… גינס סטרייט? הוא הנה מישהו להישען עליו. מדובר בגזרה הכי קלאסית שיש, שפשוט אי אפשר לטעות איתה. ג׳ינס ישר וטי שירט לבנה תמיד תמיד יהיו כאן, ואפשר לסמוך על זה. אז הנה המלצה על ג׳ינס ישר ומדויק להפליא: ג׳ינס של המותג האמריקאי ״ג׳וסי קוטור״ שעשה קאמבק היסטרי לאחרונה. מדובר בג׳ינס בגזרה ישרה, בגובה מותן בינוני, נוטה לנמוך, וכרגע הוא ב-30% הנחה. לחרוש, לחרוש, לחרוש.

4 לאו דווקא תיק קטן: תיק נשיאה מדויק

כל אחת סוחבת איתה תיק קטן? לא בהכרח, אנחנו דווקא יותר בעניין של תיק נשיאה בגודל יותר מאפשר. כזה שניתן להכניס בו גם בקבוק מים קטן, איפור מינימלי, קייס של משקפי שמש ועוד כמה פריטים שאנחנו לא נוטות לזוז מהבית בלעדיהם. מצאנו אחד מושלם, עשוי עור איכותי, בצבעים ניטרליים ובעיצוב נקי, כזה שניצמד אליו ונסמוך עליו לאורך שנים. מדובר בתיק מדגם ״ויולט״ של רזילי סטודיו, שמגיע בתכלת, בשחור, בבז׳ ולמתקדמות - גם בוורוד עז. הגזרה של התיק היא TOTE, מה שאומר שהוא מלבני ונקי, או בקיצור קלאסי ועובד עם הכל. אם זה לא מספיק, אז הוא ב-30% הנחה כרגע, מה שמנטרל כל סיבה הגיונית להשאיר אותו בחנות. 

5 שדרוג בקלאס: אוברול שחור

הוא שיקי בטירוף, אבל גם תמיד נונשלנטי, הוא נוח אבל נראה אלגנטי, הוא יתאים לעבודה או ליציאה, ליום וללילה, לשבתות ולחגים, בקיצור זהו שיר הלל לאוברול שחור, הפריט שתמיד בא טוב. כשאין כיוון לבגד בבוקר (או בערב), תמיד תוכלו לשלוף מהארון את האוברול מדגם ״נורת׳״ אוברול של מותג הבית רזילי סטודיו. מדובר באוברול קצר בגזרת מעטפת, והוא מצויד בחגורת קשירה הנכרכת סביב המותניים. אה והטוויסט - הוא עשוי מסאטן, מה שמוסיף לו בדיוק את הגלאם הנחוץ. יחד עם סנדלים ותיק קטן, הוא יהיה מושלם לכל אירוע קיצי. גם החבר הזה (חבר אמת, לא סתם) מוצע כרגע ב-30% הנחה, ואין נאמן כמותו.